päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,468 views

Jenz

Posts: 13

#1581 • • Jenz

ravec:
Levyn ja Kasetin täti soitti ja kertoi että: Tiëston In Concert ja Another day at the office DVD:t olivat saapuneet----> 57,8euroa tiskille ja levyt äkkiä soittimeen sisälle.....*plur**plur*

[muokattu 28.11.2003 19:14]



eurot ei kyllä tullut tiskiin sun taskusta *pahis*, mutta onneks niistä levyistä on mullekin iloa... *plur*
Avatar
#1582 • • GoA Guest
Tänään on ollut oikein hyvä päivä. Kävin shoppailemassa ja sitten kahvilla yhden oikein mukavan ihmisen kanssa. *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#1583 • • UnityF joo just se
Mä oon saanu siivottua *plur*
Nyt ajattelin leipoo vähän lisää sämpylöitä..*plur*
tiipi

Posts: 506

#1584 • • tiipi
sain nukkua myöhään, ja huomenna alkaa joulukuu ja saa avata ekan luukun joulukalenterista =) tai siis saisi, jos omistais sellaisen. pitää kyllä huomenna mennä ostamaan *joo* eikä sitten pelkkää pahvista!

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

_2

Posts: 325

#1586 • • _2
tax-free kalja, tax-free tupakka, tax-free suklaa ja tax-free tuoksu*nauru*
Avatar
#1587 • • GoA Guest
Oli hyvää kahvia, kakkua ja seuraa. =)
UnityF

Posts: 15,721

#1588 • • UnityF joo just se
xmas-smiley-016.gif joulukuun eka päivä xmas-smiley-016.gif


Mä oon avannu jo kalenterin ekan luukun... xmas-smiley-025.gif



xmas-smiley-045.gif
Blues

Posts: 5,414

#1589 • • Blues Koning van Afrika

Lene:
---
Blues:
---
Lene:
Jee, elämäni ensimmäinen vuokrasopimus allekirjoitettu ja sain avaimetkin jo käteen. *iloinen*

---


Jä mä kiusaan sua niin kauan niistä tupareista että vihdoin viimein taivut järjestämään sellaiset *pahis*

---



Heh, olin kyllä ajatellut, etten jaksaisi mitään pitää, mutta katsotaan ny miltä näyttää... On niitä varmasti parempiakin paikkoja, joissa viettää aikaansa. *hih*



Niinhän sä luulet *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#1590 • • Blues Koning van Afrika

Unity(f):
xmas-smiley-016.gif joulukuun eka päivä xmas-smiley-016.gif


Mä oon avannu jo kalenterin ekan luukun... xmas-smiley-025.gif



xmas-smiley-045.gif



Ostin tällä kertaa kynttilän jossa jota voi polttaa sentin päivässä ja jouluaattona sitten vähän enemmän. Ei ole kalenteria ollut vähään aikaan eikä suklaakalenteria ikinä kun se ei maistu.
Muistan kun oli parinakin jouluna semmoinen kalenteri mistä tuli aina kaikkia kivoja pikku leluja joka päivä.*iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Tiikerriii

Posts: 1,113

#1591 • • Tiikerriii Tj
joulu joulu aaarghh iiiihihiiiii joulu tulee jolkuttaaa *nauru* *hih*

--
RÄYH!!!!

keijukainen

Posts: 1,599

#1592 • • keijukainen kiksumurmeli
5 kuukautta täytee oman kullan kanssa *sydän*

--
*seepla*

MaSari

Posts: 1,986

#1593 • • MaSari space jammer

keijukainen:
5 kuukautta täytee oman kullan kanssa *sydän*



Onneks olkoon vaan *plur*
Raksullani ja mulla tulee 4 kk täyteen muutaman päivän päästä.. *pihkassa* *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

kilobitti

Posts: 2,419

#1594 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lene:
Jee, elämäni ensimmäinen vuokrasopimus allekirjoitettu ja sain avaimetkin jo käteen. *iloinen*

Bluus:
Jä mä kiusaan sua niin kauan niistä tupareista että vihdoin viimein taivut järjestämään sellaiset *pahis*



Pidin tuparit asuttuani 2 päivää ensimäisessä vuokrakämpässäni, ja poliisit tulivat käymään. Ikimuistoista*joo*

Hyvä päivä tänään. Nukkunut ihan liian vähän, mut olo silti kumman virkeä. Päiväkään ei näytä ihan niin pimeältä*iloinen*

[muokattu 1.12.2003 10:34]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#1595 • • Arto Guest
Jesh!!!
Sain illal tehtyy ison koulutyön loppuun ja nyt ei oo
oikeastaan mitään velvotteita koko viikkona!!

AH, autuutta...*hih*
Tetsu

Posts: 688

#1596 • • Tetsu Naksutohtori

Arto:
Jesh!!!
Sain illal tehtyy ison koulutyön loppuun ja nyt ei oo
oikeastaan mitään velvotteita koko viikkona!!

AH, autuutta...*hih*




Hehe, melkein sama täällä mutta ilman koulutyötä. *nauru* Nyt vain kotio relaxoitumaan koko viikoksi *joo*
kuu

Posts: 1,174

#1597 • • kuu tyttttö
Kiva poika on kiva. *plur*

--
köh köh

UnityF

Posts: 15,721

#1598 • • UnityF joo just se

Blues:
---
Unity(f):
xmas-smiley-016.gif joulukuun eka päivä xmas-smiley-016.gif


Mä oon avannu jo kalenterin ekan luukun... xmas-smiley-025.gif



xmas-smiley-045.gif

---


Ostin tällä kertaa kynttilän jossa jota voi polttaa sentin päivässä ja jouluaattona sitten vähän enemmän. Ei ole kalenteria ollut vähään aikaan eikä suklaakalenteria ikinä kun se ei maistu.
Muistan kun oli parinakin jouluna semmoinen kalenteri mistä tuli aina kaikkia kivoja pikku leluja joka päivä.*iloinen*



Mullakin on ollu kynttiläkalenteri + jonkun sortin ihme kalenmtereita...
Tänä vuonna mulla on ihan perinteinen luukku kalenteri... xmas-smiley-016.gif
Tetsu

Posts: 688

#1599 • • Tetsu Naksutohtori
hehe kaikkea ne keksiikin *nauru**nauru*
Avatar
#1600 • • candyraver Guest
\”Paappa tuli lääkäriin.
-Tars saara jotakin sellaasta, että vois ton muorin kanssa ainakin kerran vielä muistella mennehiä, kun ei oikeen niistä asioista tule mitään, paappa selitti asiansa.

Lääkäri kirjoitti paapalle reseptit ja käski mennä niitten kanssa apteekkiin, mutta valisti,että pillerin vaikutus vaiesi aikansa, niin että vanhaisäntä voisi vaikka pellolla tai jossakin muissa askareissa ottaa yhden, niin eiköhän vaikutus sitten aikanaan antaisi itsestään selvät merkit.

Niine hyvineen paappa lähti lääkäristä,meni apteekkiin, sai aikansa odotettuaan pilleripurkkinsa ja -painui kyntämään. Mutta ennen lähtöään, hän kauhaisi vesitiinusta ovensuusta kipollisen, heitti pillerin naamaansa ja lähti hevostaan valjastamaan.

Kyntäessään sitten toista sarkaa...

Sinne jäi hevonen ja sinne jäi aura ja paappa paineli, minkä vanhoilla jaloillaan kykeni, kohti kotia. Mutta ohihan se tunne siinä juostessa meni. Vaan paappapa jatkoi juoksuaan kotiin asti, nappasi haulikon kammarin seinältä olalleen, heitti uuden pillerin suuhunsa, joi vettä päälle ja kertoi mammalle, miten oli käynyt;M`otan ny uuren pillerin. Ku tuntuu jotta ny, niin laukaasen tän haulikon. Lähe juoksoon silloon vastahan, niin eiköhän se sitten siitä...

Ja paappa meni.

Aikanaan sitten haulikko laukesi, muori kääri helmat yli polviensa ja läksi mennä vipeltämään paappaa vastaan. Ja ojanpenkalla se onni ja autuus sai täyttymyksensä.

Heinäkuussa paappa kävi uudelleen lääkäriltä resettiä tivaamassa, samoin elokuussa. Mutta syyskuussa hän ei tullut lainkaan ja lääkärikin unohti koko asian.

Kun tohtori sitten tuli joulukirkosta, näki hän paapan tulevan juuri hautuumaan portista, kirkonvierustalta. Tohtori meni paappaa vastaan ja kyseli kuulumisia.
-Tuoltahan mä muorin hauralta oon tuloossa, paappa vastasi ja kertoi tohtorille koko tarinan,ja senkin, kuinka hän oli keksinyt haulikolla antaa muorille merkit.
-Mutta sitten syyskuussa tuli metsästysaika ja muoriparka laukkasi itsensä hengiltä.\” *ding*