päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,623 views

patis

Posts: 1,158

#1561 • • patis 10

H:
Onnea, olet juuri voittanut ABSOLUTE MILLENIUM kilpailussa koko viikonlopun lippupaketin.
Tohon viestiin oli kiva kyl herää...*iloinen**iloinen*



niin oli *iloinen*
-xx-

Posts: 5,001

#1562 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
tänään oli vaan onnistunut päivä ... jätin klubituksessa seikkailun vähemmälle ja sain jotain aikaiseksi *hih* ... pitäisi kokeilla useamminkin *joo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

keisha

Posts: 1,394

#1563 • • keisha bullet with butterfly wings
Jeesin työkaveria, vein lasitölkit keräykseen ja tein hyvää soijarouhemakaronilaatikkoa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keijukainen

Posts: 1,599

#1564 • • keijukainen kiksumurmeli
Tänään loppu työharjottelu...vaik oisin kyl voinu jäädä viel töihin sinne. Ihania ihmisiä talo täynnä *hymy*

--
*seepla*

UnityF

Posts: 15,721

#1565 • • UnityF joo just se

H:
Onnea, olet juuri voittanut ABSOLUTE MILLENIUM kilpailussa koko viikonlopun lippupaketin.
Tohon viestiin oli kiva kyl herää...*iloinen**iloinen*



onneksi olkoon ihku... pidä hauskaa sit munkin puolesta *plur* *hali*


ja Patikselle onnea kanssa *joo**hali**plur*

[muokattu 27.11.2003 22:42]
tiipi

Posts: 506

#1566 • • tiipi
tänään oli monta asiaa jotka sai hymyn huulille =)
ensinnäkään ei ollut koulua ollenkaan, sai nukkua eilisen ihanan ever-illan jälkeen oooikein pitkään. ja eilen oli niin kivaa että oli hyvä olo tänäänkin. ehdin myös kahvittelemaan kavereiden kanssa, ilman mitään kiirettä. soli kivaa pitkästä aikaa, viis tuntia hujahti erittäin nopeesti =)
ja viimeisenä vielä tulin kotiin bussilla, jonka kuski oli laittanut ympäri bussia tankoihin kiinni lappuja, joissa useissa luki 'Linja-autossa voi hymyillä!'. ja kylläpäs rupesi hymyilyttämään. *hymy*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#1567 • • pipa Guest
MÄ en kuollu tänään duuniin... ohhoh.. vaikka oikeesti luulin et kuolema tulee noutaa..
UnityF

Posts: 15,721

#1568 • • UnityF joo just se
Mun hyvä ystävästä ystävästä Janista tuli äsken terveen poikavauvan isi *plur* Pojalla on painoo 3890g ja pituutta 52cm *plur*
Onnea Janille ja Sarille...*plur*
Saarus

Posts: 95

#1569 • • Saarus
Mäki oon ihan täpinöissään ku mun kaks parhainta Ystävää oottaavat vauveleita, itseasiassa hyö alkaa olla viimesillään *nauru*
Nii että onnee kaikille vaavien läheisille ja muillekkin *sydän*

--
-life is life and show must go on-

Sinza

Posts: 2,227

#1570 • • Sinza
Perjantai ja firman pikkujoulut *iloinen**plur**possu**justjoo**piis*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Viltsu

Posts: 2,010

#1571 • • Viltsu noname
viimeinen päivä työssäoppimispaikassa, sit 3 päiväinen (toivottavasti) ihana viikonloppu..

[muokattu 28.11.2003 11:39]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

ezzy

Posts: 8,060

#1572 • • ezzy Droid-pappa

patis:
---
H:
Onnea, olet juuri voittanut ABSOLUTE MILLENIUM kilpailussa koko viikonlopun lippupaketin.
Tohon viestiin oli kiva kyl herää...*iloinen**iloinen*

---


niin oli *iloinen*



Varman menossa autolla sinne turkuse, joten mukaan mahtuu ;)
pupuankka

Posts: 869

#1573 • • pupuankka poly-wtf?!
pääsin läpi sellasen tentin mistä olin ihan varma et se meni ihan päin helvettiä!! *hahjust*

ja sain siitä viel 2+...*super* mun taloustieteilijän lupaavasti alkanut ura siis jatkuu.. uskonpuutteesta huolimatta *vink*

ja tänään bileisiin joissa näkee monia kauan kaivattuja ystäviä *sydän*
Lenita

Posts: 1,423

#1574 • • Lenita

pupuankka:
pääsin läpi sellasen tentin mistä olin ihan varma et se meni ihan päin helvettiä!! *hahjust*

ja sain siitä viel 2+...*super* mun taloustieteilijän lupaavasti alkanut ura siis jatkuu.. uskonpuutteesta huolimatta *vink*

ja tänään bileisiin joissa näkee monia kauan kaivattuja ystäviä *sydän*



Onneeee*hali*

Ja bileissä kerro terkkuja kaikille mun tutuille*sydän*

--
^_____________^

2000

Posts: 420

#1575 • • 2000 Opetuslapsi
Tänään on perjantai ( ensimmäinen hymy )
Töissä on ollut loistava päivä ( toinen hymy )
Sain ilmaisen reissun Losiin ja seatleen ( kolmas hymy )

...ja päivä on vasta aluillaan *hymy**hih*

--
2 nasty 4 U

Mr. Sinner

Posts: 408

#1576 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Viikonloppu ja ehtipä tänään käydä treenaamassaki. Nyt tosin oon ihan hajalla mut silti hyvä olo*hymy*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

She

Posts: 717

#1577 • • She
Luojan kiitos tänään on vapaapäivä*hikoil**pihkassa*
Blues

Posts: 5,414

#1578 • • Blues Koning van Afrika

-xx-:
tänään oli vaan onnistunut päivä ... jätin klubituksessa seikkailun vähemmälle ja sain jotain aikaiseksi *hih* ... pitäisi kokeilla useamminkin *joo*



Tuosta on muuten yllättävän paljon apua jos ei ole klubbarissa päivällä *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#1579 • • Blues Koning van Afrika

Lene:
Jee, elämäni ensimmäinen vuokrasopimus allekirjoitettu ja sain avaimetkin jo käteen. *iloinen*



Jä mä kiusaan sua niin kauan niistä tupareista että vihdoin viimein taivut järjestämään sellaiset *pahis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ravec

Posts: 1,102

#1580 • • ravec
Levyn ja Kasetin täti soitti ja kertoi että: Tiëston In Concert ja Another day at the office DVD:t olivat saapuneet----> 57,8euroa tiskille ja levyt äkkiä soittimeen sisälle.....*plur**plur*

[muokattu 28.11.2003 19:14]