päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,210 views

Ninka

Posts: 564

#13521 • • Ninka
lauantaina töissä ol ekstraamassa yks vanha tuttu *plur* olin just nähny siitä tytöstä unta pari yötä aikasemmin vaik edellisen kerran oltiin nähty vuos sitten.. hmm

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Fresia

Posts: 764

#13522 • • Fresia vähän outo
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#13523 • • onni3mk Onni on.

Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin *hihu*



Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa? *ding*

--
Onni on.

domi

Posts: 7,069

#13524 • • Edited domi Työn sankari.

onni3mk, 3.10.2005 22:04:
---
Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin *hihu*

---


Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa? *ding*


Kyl kylmävoide auttaa, joku Ice Power. Ja jos haluaa olla HC, niin hakee jostain isosta tavaratalosta sellasta kylmävoidetta, mikä on tarkoitettu hevosille (juu, tiiän *nauru*). Se on ainaki ollut kokemusten perusteella paljon parempaa, mitä tuo Ice Power. Ja se on ihan oikeesti samaa ainetta ainaki käytännössä.
Fresia

Posts: 764

#13525 • • Fresia vähän outo

onni3mk, 3.10.2005 22:04:
---
Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin *hihu*

---


Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa? *ding*



En mä tie, ainakin kuvittelen niin *justjoo* Mut viilentää kivasti ja ehkä vie tuntoo hetkeksi pois. Venyttelyä lihakset kyl kans tarvii, mut mulla noi voiteet kyl myös auttaa...*joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#13526 • • Marianne Guest
Mää on nyt täti + kummi*plur*
iriil

Posts: 371

#13528 • • iriil
Aavistuksen jännittää jo huominen....*tirsk*Ja kuinkahan pahasti pelottaa sitten leffassa. Kauhuleffat saa muutenkin hieman vainoharhaiseksi ja turvattomaksi. Ja sitten vieressä istuu mukavat hauikset omaava poika...*pepsodent* Iik...jännittää.. hyvällä tavalla. Vaikka kuinka juttelis netissä niin on ihan eri asia tavata irl.
Ehkä sen takia olen hieman rauhaton jo nyt... ei taida uni tulla helpolla tänään.
Chare

Posts: 412

#13529 • • Chare kiltti tyttö
*jiihaa* sain just varattuu ruotsinristeilyn itelle ja parille kaverille töistä.. vähän vaihtelua arkeen.. *plur*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

ella_

Posts: 1,329

#13530 • • ella_

Sir Dominique Trévisan, 3.10.2005 22:13:

Kyl kylmävoide auttaa, joku Ice Power. Ja jos haluaa olla HC, niin hakee jostain isosta tavaratalosta sellasta kylmävoidetta, mikä on tarkoitettu hevosille (juu, tiiän *nauru*). Se on ainaki ollut kokemusten perusteella paljon parempaa, mitä tuo Ice Power. Ja se on ihan oikeesti samaa ainetta ainaki käytännössä.



meillä on myös tuota, mutta itse en ole vielä kokeillut kun ei ole ollut mitään jumejakaan. Mutta kuulemma toimivaa tavaraa.

--
Elementary, my dear.

UnityF

Posts: 15,721

#13532 • • Edited UnityF joo just se

mayah, 4.10.2005 10:08:

Etkä lähe! minne?



leputtaa hermoja broidin luo... kuuntelee kun se vääntää nutin ja villen kanssa mättöö. en vain jaksa olla enää kotona jossa joudun syömään lääkkeitä kun toiset ei osaa hoitaa asioita.
FAIRI

Posts: 558

#13533 • • FAIRI
heti aamusta vaahtokarkkeja, ja capuzziinoo. *sydän*
sitte kaverin kanssa tekee ikkuna ostoksii ja kiertelee kirppiksii *iloinen*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

MaSari

Posts: 1,986

#13534 • • MaSari space jammer
Synttäritoivotukset ja ihmiset *plur**sydän* Kultakin tuli mulle aamulla laulamaan onnittelulaulun *sydän* WHiiiii!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Karvinen

Posts: 699

#13535 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Tänään On 5des selvinpäin oleva savuton päivä. . . eli oon ollu 5pv polttamatta jos ei laske vkl kännitupakkaa .

Ja muutenkin tää päivä tuntuu niin ihanalta. . ihana raikas ilma *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

KooKie

Posts: 4,338

#13536 • • KooKie aka. Petress Pan
Se on nyt ohi taas tällä kertaa. Ja matsku menee läpi! *JUHLAHYMIÖ* *hihu*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

nomic

Posts: 4,120

#13537 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mariaa näkee pitkästä aikaa (no ei tää oikeasti ole "päivän :)")
sitten sain b&b:ltä loistavaa japani-soundia! *sydän*
siivosin (no vähän edes, ei näy enään polkua) *whaat*
pari rakkaria pitäisi tulla, ellei toinen leiki työtä ^^
ja tänään ei ole koulua! =)



*plur*
Tarsu

Posts: 2,449

#13538 • • Tarsu

Karvinen, 4.10.2005 11:11:
..oon ollu 5pv polttamatta jos ei laske vkl kännitupakkaa..



hahahaa, päivän vitsi osastoo :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

asdf

Posts: 3,155

#13539 • • asdf
Koeviikko ohi, nyt voi taas ottaa lungisti *pepsodent*
Pätkis

Posts: 1,038

#13540 • • Pätkis Pikkis

Sir Dominique Trévisan, 3.10.2005 22:13:
---
onni3mk, 3.10.2005 22:04:
---
Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin *hihu*
---
Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa? *ding*
---
Kyl kylmävoide auttaa, joku Ice Power. Ja jos haluaa olla HC, niin hakee jostain isosta tavaratalosta sellasta kylmävoidetta, mikä on tarkoitettu hevosille (juu, tiiän *nauru*). Se on ainaki ollut kokemusten perusteella paljon parempaa, mitä tuo Ice Power. Ja se on ihan oikeesti samaa ainetta ainaki käytännössä.


Auttaa joo ja hevosten linimentti on suhteessa halvempaakin. Kannattaa testata ainakin Treenimentti ja velj. Wahlstenin jääsalva (jälkimmäinen on tujumpaa tavaraa) ja sitten jotain lämmintä kyseisen kohdan päälle niin tehostaa vaikutusta *hihu*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.