päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,117,367 views

#30221 • • astaroth Guest
viimeisen parin viikon ajan ":)", on kaveri joka on jaksanut tekstiviestitse toivotella hyvät huomenet ja työpäivät joka aamu. kaiken v*tutuksen, rasituksen ja epäsosiaalisuuden keskellä tämä hetken jatkunut tapa tuntuu vaan niin...

...kivalta :)
keijukainen

#30222 • • keijukainen kiksumurmeli
käytiin tilaamassa meille äsken uus sohva ja rahi :)

--
*seepla*

Jone

#30223 • • Jone Archibald Haddock
Jättikuplamuovi. Kyllä tosta kannatti 35e maksaa. Tai no, tulihan siinä nyt tietty mikseri mukana.
asdf

#30224 • • asdf

Jone, 28.6.2007 20:52:
Jättikuplamuovi.

Kuplamuovin poksauttelu on kyl äärimmäisen tyydyttävää puuhaa. Tänään duunissa paukuttelin yhteensä varmaan kolme tuntia niitä, kiitos varaston pojille jotka pakkaa kaikki saapuvat tuotteet kaksinkertaiseen muoviin. ^__^

Ja tänään varmistu, et saatiin viimeset paikat Pablon perjantain shöylle! *jiihaa*

Elämä maistuu oikeesti aika hyvältä tällä hetkellä.
Jone

#30227 • • Jone Archibald Haddock

Zenni, 28.6.2007 21:19:
Kuplamuovin poksauttelu on kyl äärimmäisen tyydyttävää puuhaa. Tänään duunissa paukuttelin yhteensä varmaan kolme tuntia niitä, kiitos varaston pojille jotka pakkaa kaikki saapuvat tuotteet kaksinkertaiseen muoviin. ^__^

Erittäin huippua tästä tekee se, että tää ei oo sitä normikuplista vaan sellaista, jossa on ihan hillittömän kokoiset kuplat. Arvaa vaan kuin kovaa nää poksuu?

PS. Haistakaa naapurit paska. *hihu*
asdf

#30228 • • asdf

Jone, 28.6.2007 21:28:
Erittäin huippua tästä tekee se, että tää ei oo sitä normikuplista vaan sellaista, jossa on ihan hillittömän kokoiset kuplat. Arvaa vaan kuin kovaa nää poksuu?

O_O MULLE!

Mut toisaalta, noissa varmaan ärsyttää enemmän jos se ei poksahda kunnolla?
Jone

#30229 • • Jone Archibald Haddock

Zenni, 28.6.2007 21:35:
O_O MULLE!

Mut toisaalta, noissa varmaan ärsyttää enemmän jos se ei poksahda kunnolla?

Noi poksahtaa kaikki ja helposti. Korviahuumaavalla metelillä. *hihu*
larzizi

#30230 • • larzizi
VAPAAPÄIVÄ! *jiihaa*

Ja aamupäivällä mennään ostamaan kaverin kanssa synttäreiden teeman mukaiset koristeet ja vaatteet *plur*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

#30231 • • Freja Sihteeri
Ihan pirteenä menossa töihin, harmi ku tuli rukoiltua polvillaan puoli ysin vuoroa, ku pelkäsin et oon väsy. Paskanmarjat, kun heräsinkin jo puol 7 ja ihan ite ja ihan pirteenä. Oisin iha hyvi voinu mennä.

Mut nii, mä oon pirtee :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zaler

#30232 • • zaler e h k i s
tänään alkaa loma :)

--
let´s eat to the beat!

Sinza

#30234 • • Sinza
On se ihanaa että on perjantai *hihu*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Little Sunshine

#30235 • • Little Sunshine
Viimeinen työpäivä ennen lomaa. *hymy*

--
...hän miettii miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa...

La Petite

#30236 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*pupu* yritti herättää mut klo 7 jälkeen, mut sit se kai tajus et oon lomalla ja antoi mun nukkua pidempään :)

Odotti kiltisti sängyn vieres niin pitkään et jaksoin herää *plur*

--
Rem tene, verba seqventur

isfnbojbbssn

#30237 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
perjantai kyllä pelastaa!

+ tänään ensimmäistä kertaa tsekkailemaan
BA:n yöelämää! :)

--
dasinoaisnvs

Charlotte

#30238 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Veljen vaimo tulee suomeen tänään ja se tuo mukanaan niiden 1,5v pojan, jota ei olla vielä nähty kun vaan kuvissa! Täytyykin tästä lähteä isän luokse laittamaan niille ruokaa ja odottamaan, että pääsee tutustumaan suloiseen pikku herraan*plur* Jänskää!*jiihaa*
#30239 • • Taika Guest
tänään alkaa 4 viikon palkallinen kesäloma!
tosin tuntuu hiukan laimealta aloittaa kesäloma suoraan saikulta mutta enköhän mä asian ylitse pääse jo viimeistään huomenna*pepsodent*
mariq

#30240 • • mariq
Tosi hyvä fiilis päällänsä!

Ei oo yhtää kankkunen, vaikka tuli oltua jopa (hieman) humalassa eilen, ja vaik nukuin tosi vähän ennenku tulin töihin kaks tuntii aikasemmin ku ois pitäny (vaikkakin tunti työajan alkamisen jälkeen) ei väsytä yhtää vaa ihan vaa *tanssittel* tääl toimistol keskenäni *nauru*

Oli hauskat läksiäiset *joo*

vähän kyl semmonen "arvaa-mikä-päivä" -tunnelma *justjoo* *tirsk*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.