päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,638,308 views

tintsu

Posts: 96

#13501 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Eilinen Backstreet Boys- keikka *sydän* *tirsk*

--
a Devil without the horns.

mirah

Posts: 257

#13502 • • mirah Starchild
Viimeinen kerta kun pitää sanoa kullalle heippa kun se lähtee armeijaan. 3 aamua, sit on ohi. *plur*
John

Posts: 1,384

#13503 • • John Lauma
Sairasloma jatkuu! Ilmaista rahaa ja aikaa opiskeluun ja sosiaaliseen elämään!*jiihaa*

--
Fancy some cheese, Gromit?

onni3mk

Posts: 3,973

#13504 • • onni3mk Onni on.
Mun äiti oli tuonu mulle suklaakroisantteja Lontoosta tuliaisiks ja mummo toi ne just mulle *slurps**mums*

--
Onni on.

Amma

Posts: 2,383

#13505 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Olin (laskujeni mukaan elämäni ensimmäisessä virallisessa) työhaistattelussa aamulla. Sain paikan. Tädillä oli kai dementiapäivä, kun on soitellut jo 2 kertaa perään. Toisella kerralla se kertoi, että oli unohtanut tehdä mulle kielikokeen, joten kyseli sitten vähän juttuja englanniksi. Minä, joka koko n. 15-vuotisen koulu-urani inhosin englantia, koska "kaikkihan osaa sitä". Minä, jonka enkunnumerot vaihteli 4-7 välillä ja jonka lukio käytännössä tyssäsi ko. aineeseen. Minä, joka en ymmärrä englantia, pääsin läpi puhelinhaastattelusta ja sain kielilisän palkkaan!
*jiihaa* *whaat* *aplodit*

[pieni]..kyllä kohta taas pudotaan korkeelta ja kovaa..[/pieni]

--
*etsiskel*

Jutu

Posts: 3,054

#13507 • • Jutu Blondi
Sain tänään Saksikäsi-Edward dvd:n *jiihaa* *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#13508 • • Annakins Guest

mayah, 3.10.2005 14:24:
Enää puolitoista tuntia tätä työpäivää jäljellä ja enää neljä työpäivää tällä viikolla *plur*



Sä oot kyl über-positiivinen :D
sapeli

Posts: 11,768

#13509 • • sapeli jokukukamikä?
Tapasin mukavia ihmisiä kaupungilla *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hemuz

Posts: 2,178

#13510 • • hemuz kätevä emäntä
Alustavasti sovittii duunikaverinkaa, et ku se lähtee vuoden alusta thaimaseen, nii meen asustaa sen kotia :)

Pääsen leikkii kotia *tirsk*
Avatar
#13511 • • hyperventilaatio Guest
Kiva päivä tänään. Sää on mainio, oon hymyillyt taas koko päivän ja ostin kivan talvitakin. Nii ja kohta viel kiipeemään. *hymy*
Sphyxia

Posts: 3,308

#13512 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Ihana syyspäivä ja aurinko paistaa! *hymy*
Mimir

Posts: 1,366

#13513 • • Mimir Rouva Yninä
Olin saanut viime yönä ihanan tekstiviestin. Luin sen ekan kerran kai joskus kahden aikaan, ja heräsin yön aikana vielä monta kertaa varmistamaan, että olihan se varmasti totta eikä unta, että se oli tullut. Ja sitten aina nukahdin taas hymy kasvoillani.

Tästä tuli niiiiiin hyvä mieli, tänään meni farmakologian lähes viisituntinen luentokin ihan kevyesti kun hymyilytti. *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

Elmiira

Posts: 1,446

#13514 • • Elmiira
Kun tulin äsken töistä kotiin,
meidän takapihalla oli kaksi pikku tyttöä
leikkimässä meidän koiran kanssa.

Sit kun tuun portista sisään, niin toinen kysyy et:
KUKA SÄ OOT? *nauru*

Joo, mä vaan tuota niinku asun täällä, mut kukas sä oot?
Sen toisen olin nähny aiemminkin,
tuota kysyjää en koskaan *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Sintsu

Posts: 75

#13515 • • Sintsu
Gradun arvostelut tulivat tänään!!! Ens viikolla meitsi on maisteri *jiihaa*
Baby-G

Posts: 377

#13516 • • Baby-G
lukeminen on kivaa, piristää tylsempääkin päivää kivasti ja pääsee hetkeksi pakoon arkea ja kaikkea muuta ei niin kivaa... *plur*
deena

Posts: 276

#13517 • • deena tenukeppi
I *sydän* Kiksu ja D.N.A:n I believe-mix *iloinen* *tanssittel*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

lostgone

Posts: 2,493

#13518 • • lostgone
On hyvin lähellä, että alan kohta uskomaan myös suomen euroviisujen voittomahdollisuuksiin.*aplodit* MyPassion..*aplodit*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Xeony

Posts: 117

#13519 • • Edited Xeony
Sain koulutus/kurssi paikan.Kaikki jotka läpäisevät kurssin saavat vakituisen työpaikan *jiihaa* Turku kutsuu

--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur =)

Individual

Posts: 10,942

#13520 • • Edited Individual HYPNO!

lostgone, 3.10.2005 20:40:
On hyvin lähellä, että alan kohta uskomaan myös suomen euroviisujen voittomahdollisuuksiin.*aplodit* MyPassion..*aplodit*



Ikuinen kakkonen ja aina kalkkiviivoilla mestaruuden menettänyt MyPa voitti viimein! Onnittelut. Kyllähän siinä on ehdottomasti paras joukkue tänä vuonna ja tälle joukkueelle, kun ovat niin monta kertaa olleet niin lähellä, sen mestaruuden todellakin suo. Kotkastakin kuullaan hyvin pian, sen verta nuoria huippulupauksia on Fc KooTeePee täynnä. Eläköön Kymenlaakso!