päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,552 views

Freja

Posts: 8,775

#10902 • • Freja Sihteeri
Enää tänään 12 tuntia töissä ja lauantaina 6½, sitten on 6 viikon ansaittu kesäloma!!! *jiihaa* jaksan ne päivät vaik päällä seisten, kesä in my mind eikä sitä estä mikään! saa vaan olla!!! ihanaa *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10903 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tätä päivää on odotettu kahdestakin syystä, ja siksi voin olla nyt erittäin iloinen, kun tämä päivä vihdoinkin koitti! *aplodit*

1) Lähden kohta töihin, tekemään minun elämäni vihoviimeisen (toivottavasti) Hese vuoron. 4,5 vuotta on burgeria väännetty ja myyty ja nyt se vihdoin loppuu! *aplodit* *jiihaa* *iloinen* Ílolla tulee kyllä tänään paitettua kaikki burgerit ja asiakkaatkin saavat varmasti EXTRA hymyn minulta kaupan päälle! *iloinen* KIITOS JA ANTEEKSI! *nauru*

2) Tämä on kyllä tuota edellistä paljon parempi uutinen! Jani, mun oma rakas, ihana, mussu muuttaa tänään Helsinkiin! Ja vieläpä suhteellisen lähelle mua! *sydän* *aplodit* Ei enää yksinäisiä öitä, päiviä ja viikkoja vaan voin nähdä kultani lähes milloin haluan! *plur* Hitsi, kun olen onnellinen! *sydän*

*iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#10906 • • GoA Guest
Sai tehtyä valmiiksi yhden lopputyön. Saas nähä mitä mieltä maikka on sitten siitä. :) Ja reenit on mennyt mukavasti ja siihen on aikaakin nyt ja lisäksi vielä kauniit säät. Moniasia saa hymyilemään. Niin myös oma kulti saa hymyn huulille vaikkei se täällä nyt olekaan. =)

Ja niin, kaunis musiikki.
KooKie

Posts: 4,338

#10907 • • KooKie aka. Petress Pan
Löysin eilen Limukasta Benny Benassi - Cocaine biisin. Ja jumalauta sanon minä! Oon rakastunu *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Freja

Posts: 8,775

#10908 • • Freja Sihteeri
Mä vaan oon ihan mielettömän innoissani ens viikon Hampurin matkasta! Alle viikko enää, ts. 6 päivää! Alkaa jo hieman kutkuttamaan ja perhosia lentelemään vatsassa, matkakuume on iskenyt!! Pian saa alkaa jo miettimään mitä ottaa mukaan jne.. Aaaah! *aplodit**jiihaa**iloinen**sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zenny

Posts: 1,145

#10909 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kouluu ei tarvi mennä enää ku torstain ja sillonki vaa varmaan pariks tunniks ja perjantain sit valmistujaiset...*jiihaa* koulun takii ei enää tarvi stressaa yhtää...*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

tweety

Posts: 138

#10910 • • tweety tsirptsirp
piiiiitkästä aikaa vapaa ilta *aplodit*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

demonchild

Posts: 302

#10911 • • demonchild Crazy/Beautiful
Tulipa oltua tuossa lääkiksen pääsykokeissa eikä ainakaan ihan seinille mennyt *sydän* katsoo sit mitä mieltä sensorit on.. Jotkut itki siellä ihan kun näki vastaukset.. Menny monilla päin persettä.. Noh ei saa mua lannistaa *hymy*

--
Kiitos ja anteeksi

Grass

Posts: 237

#10912 • • Grass fiilistelijä
viikonloppu *sydän* ei tarvi mennä 63 tuntiin töihin *plur*
zari

Posts: 716

#10914 • • zari Team Tamppaajat
Ihana ilma vieläkin ulkona... ja otin pienet päikkärit ja nyt taas jaksaa olla hereillä vaikkei tänään mitään ihmeellistä tekemistä olekaan - hengailua kotona *hih*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

ee102

Posts: 775

#10915 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tutustuin työkaveriini, joka vaikuttaakin olevan tosi mukava ja rento tyyppi. Eilen piti vielä työpäivän jälkeen käydä oluella kun juttua riitti vaikka kuinka, kun käviki ilmi, että meillä on paljon yhteisiä kavereitaki. Mukava mennä taas huomenna töihin ku siellä on ainaki yks työkaveri, jonka kanssa voi jauhaa vaikka ja mitä, kun riittää noita yhteisiä juttuja. Työ kevenee kummasti. On meillä kyllä muutenkin suht. hyvä työporukka siellä, minkä takia tuota nykyistä urakkaa tekee oikeastaan ihan mielellään. *hihu*
UnityF

Posts: 15,721

#10916 • • UnityF joo just se
hyvien tulossa olevien iltabileitten lisäksi päivnä hymyän on:

tiskit pesty,
matto pesty,
vaatekaapit siivottu,
kaupassa käyty.

nyt valmistautumaan iltaa varten. *hymy*
DyyD

Posts: 108

#10917 • • DyyD Insaider
Meen tänään naimisiin. ^_^

--
käng-memper

UnityF

Posts: 15,721

#10919 • • UnityF joo just se
Ai niin miun päivän hymy... Mä oon laiska tänään ja en jaksa tehhä mitään joten karkaan jo kohta alppipuistoon *plur*
Illalla säteisiin ja siitä aamuihin väiskiin *jiihaa*
Eilinen iltakin oli oikeen bueno *plur*
Shaz

Posts: 324

#10920 • • Shaz team Wittupäät
Toi ilma *sydän*