päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,629,250 views

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#28921 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Neiti Etsivä ja Vasikka.
Vanhan pitsin arvoitus.

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#28922 • • Edited Fuzzy Guest
Siis tää on kyllä nyt päivän :D mut kun se topikki lukittiin nii pistän tänne!
Eli tää on MySpacesta lainattu! Sain tälläsen viestin joltain tuntemattomalta:

"hi......
i will really like to use this medium to tell u how i feel about.
i saw ur pix and profile and it so cute and good to me.i really like and appreciate u.i will like to know u more better.....i mean coming closer to u...,coz i have been longing and praying to GOD to give me someone that is honest and faithful as my partner...,my mind tells me that u are really the one 4 me.
kean "


:D
"i will really like to use this medium(??) to tell u how i feel about..." :D Okhay mate! Take care now, bye bye then! o/

Eiku hei viel tää toinen:D

"hey, sorry to send you a random message, but i thought you'd look cool to talk to..soo how are you? also...if you have a microphone for your computer, um, can i hear you burp? please? i think it would be cute ^_^"

*ding* What ever turns u on...!
Kit^

Posts: 798

#28923 • • Kit^ ihme höpöttäjä
saunailta kavereiden kaa ja kaverin kissa *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#28924 • • Muussika Guest

pupuTupuna, 18.5.2007 13:24:
Tää on oikeestaan päivän xD. Eli istuin tossa pihalla lukemassa koulutehtävääni varten, niin siihen tuli sitten juttelemaan semmoinen meidän pihan n. 60 vee yksinäinen nainen.. Jutteli jonkin aikaa omia juttujaan pojistaan ja heidän taloistaan ja firmoistaan, kuten tavallisestikin, jos häneen törmää. Nyt hän kuitenkin juttujen lopuksi sanoi, että olisi mukava, jos tulisin joskus hänen luokseen kylään! :D Ja juuri ennen lähtöään keksi sitten vaihtaa puhelinnumeroitakin!! Siis oikeesti ei hyvää päivää! :DDD
Kyllä mulla varmasti löytyy aina parempaa tekemistä, kun viihdyttää naapurin mummoja! *nauru*



Sullakin on selkeesti toi ''Moi, olen sossu, avaudu minulle'' -leima ohtassa *nauru* Kuulostaapa tutulta. *hih*

Oma päivän :) ompi siinä, et tänään sai taas aimoannoksen urheilua seinäkiipeilyn ja juoksemisen ym. muodossa heti aamutuimaan, sen päälle heti ulkoilua ja sit herkkusalaatit ja ryönät. *slurps*

MUTTA: Menin pilaamaan kaiken päättämällä ''helliä'' ihteeni kasalla karkkia, hyi helekutti mikä olo. *sars* Ei sokruu mulle, tänx. Not my thing. Silti aina välillä oon tyhymä ja ostan sitä myrkkyä.
Freja

Posts: 8,775

#28925 • • Freja Sihteeri
Hyvin nukuttu yö pienellä patjalla isossa olohuoneessa missä on hienot laminaatit *hihu*

Ja kaikkee. *tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#28928 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Eilinen *sydän*
Kaverin synttärit,ihanasti kakkukahveet ja hengailua *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Miinapiina

Posts: 3,494

#28929 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tunnin kävelylenkki kera lapsen ja rattaiden
aurinkoinen ja lämmin ilma
sain tänään digiboxin
oon aika lähellä erästä tavotetta
siis vallan mahtava pv jo tähän mennessä

--
pinkki on pop!!!

sapeli

Posts: 11,768

#28930 • • sapeli jokukukamikä?
Ehkä paras tapa herätä *hihu*

Plus optimismi tekee comebackia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sune

Posts: 2,096

#28931 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Super-Kerttu, 18.5.2007 07:40:
Ja oma päivän :). Olen vaan niin täydellisen onnellinen..*sydän* Eilen oli aivan ihana vapaapäivä murun kanssa! *pihkassa* *pus*



Voi ku vois joskus kirjottaa jotain ton suuntasta mut eipä oo pelkoa *igor*

--
ei kovin ihku eikä plur

UnityF

Posts: 15,721

#28932 • • UnityF joo just se
Tunnin kävelylenkki vaunujen kanssa. *plur*
Toi sää ulkona on aivan ihana! *sydän*



Kotiin tullessani niin laitoin konetta päälle ja alkoi kuuluu jotain ihme ääntä joten kone auki ja pölyt pois, oli muuten ihan megapaljon pölyä kertyny puolessa vuodessa. *poks* Mut nyt on kone puhas ja ääntä ei kuulu *iloinen*


Nyt pienille päikkäreille ja sit broiskusalaattia ja Kian kanssa leikkimistä *plur*
KooKie

Posts: 4,338

#28933 • • KooKie aka. Petress Pan
Aivan mielettömän fiksu ja ihana iranilainen poika tän iltasissa juomingeissa, joka piti mulle hyvää seuraa (vihdoinkin).<3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Saara

Posts: 1,954

#28934 • • Saara #2970
Tuli Citymarketista mukaan pehmolelu.

Care Bears <3

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Marjo

Posts: 1,796

#28935 • • Marjo pupuTupuna
Lähdin extempore aamulla lenkille. Se oli kyllä todella hyvä päähänpisto. Juoksu sujui kevyesti ja oli kiva juosta, vaikken ollut lenkkeillyt pitkään aikaan. Matkalla näin myös ihan pikkuruisia sorsan poikasia. *sydän* Myös siitä tuli hyvä fiilis, että sai lenkkeillä sortseissa ja teepaidassa. Kesä *plur*
Avatar
#28936 • • pia^^ Guest
Yks ihana mies kokkaa mulle ruokaa *sydän* muutenki tulossa kiva ilta *jiihaa* . Tää onnellinen oloki, kai toi aurinki saa kaiken muuttuu ihanaks *hymy*
Jone

Posts: 8,258

#28937 • • Jone Archibald Haddock
Ihmettelin vähän kun oli tullut yksäriä, enkä oikeastaan odottanut sellaista mistään suunnalta. Yleensä en moisia julkaisisi, mutta kieltämättä tässä on päästy sellaiselle hilpeyden asteelle, että olisi synti ja häpeä olla tekemättä niin.

Intuition, 19.5.2007 17:39:
Kiitos viestistäsi parahin norsunluutornin conquistador. Henk.koht. on yhdentekevää yhdenkään sivuston "jäsennyys" mutta kaltainen noitavaino jota kestämättömillä kuulalaakereilla on allekirjoittanutta kohtaan hartaudella harjoitettu vie vittuilun taatusti eteenpäin josta itsekkäästi ovat osansa antaneet SEN suunnan edustajat ilmeisen yksipuolisesti vain tämän kirjoittaneelle. En ole omaa osuuttani asian tiimoilta miltään osin peitellyt saati kieltänyt ja seurahan tunnetusti tekee kaltaisekseen. PISTÄKÄÄHÄN SITÄ "PUOLUEETTOMAN PYYTEETÖNTÄ" KRITIIKKIÄNNE MYÖS VIHDOIN MUILLE!!!!!!!



OMG WTF LOL PLZ D00D?
_-JackaL-_

Posts: 281

#28938 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
MacGyver

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

asdf

Posts: 3,155

#28939 • • asdf
Bisse maistu terassilla niiiiiiiin hyvältä <3
Verano

Posts: 4,649

#28940 • • Verano Merituuli
Kesän eka Suokki-päivä *plur* *hihu*