päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,623,772 views

KooKie

Posts: 4,338

#28961 • • KooKie aka. Petress Pan
Huh, mikä krapulavapina voitettu - mutta oli kyllä sen taistelun arvoinen viimeyö! Tänään ajoissa nukkumaan, jotta pääsee Bay Breakersiin juoksemaan Friscoon huomenna aamutuimaan. Sen jälkeen kundien kanssa Shrekkiä katsomaan ja raflaan. Jopas elämä hymyilee. :))

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fornarina

Posts: 283

#28962 • • Fornarina
Huomenna lähtö. Viikoksi lämpöiseen pilettämään *hihu*
Saara

Posts: 1,954

#28963 • • Saara #2970
Kaupungille jäätelölle ystävän kaa :).

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

keijukainen

Posts: 1,599

#28965 • • keijukainen kiksumurmeli
sain eilen uuden pyörän *hihu*

--
*seepla*

UnityF

Posts: 15,721

#28966 • • UnityF joo just se
Asunto on siisti ja jumppatunti on ohi *hikoil* *iloinen*

Nyt viel Kian kanssa ulos kävelee kun toi sää on *plur*


Ihana päivä *tanssittel*
Taskupeikko

Posts: 54

#28967 • • Taskupeikko
Tänään on ollu ihan mielettömän kiva päivä, olin äitin luona kahvilla, kävin lenkillä ja oon siivonnu koko kämpän! Ja nyt oottelen kultaa kotiin...*plur*
Avatar
#28968 • • Muussika Guest
Viime yänä oli kiva keikka, vaiks oli niin paska keikkamesta ettei lavalla ollu ees monitoreja kellekkään, elikkäs en kuullu _yhtään_ mitä soitin. *nauru* Piti vaan visuaalisen muistin kautta pinputella. Mut oli hirmu hyvä boogie enihaus! Ja sit hevimestaan jatkamaan hippalointia, tosin join koko illan aikana vaan yhen tuopin ja kyytipojaks vettä, eli eijjoo darraa taaskaan. *hihu*

Sainpa sit vielä kotiin tultuani elonmerkkejä ukostakin. *plur* Pariin päivään ei oo voinu olla missään muodossa yhteyksissä ni kiva tietää et se yhä sätkii.

MUTTA:

Yks asia kyllä ei oikeen istunu kivaan illanviettoon viime yänä. Hevimestassa yks liehuletti läimäs mun frendiä ihan saakelin lujaa perseelle. Menin sit koputtamaan sitä olkaan ja kysymään, että mitä se luulee tekevänsä, ja miksi läimäs mun frendiä. Vastaus oli, et ''Musta vaan tuntu siltä.'' Sanoin, että mitäs jos musta nyt vaan tuntuu siltä et haluun potkasta sitä munille. Ei kuulemma ollu sama asia tän herran mielestä. Sanoin, et mikään tollanen fyysinen kajoaminen ei käy päinsä, ja et opettelis vähän herrasmiestapoja. Jäpä sano, että hän ei ole mikään herrasmies, ja tekee mitä huvittaa. Mä sanoin, että koittas nyt kasvaa tollasesta keskenkasvusesta teininulikasta ees mieheksi, ja lähdin pois. No, eikös tämä heppu lyönyt mua ihan täysiä pakaraan, jonka jälkeen potkasin sitä munille ja sanoin, et tarviiko hakea vielä poke toimittamaan sen pihalle. Se vaan naureskeli, et senkus haet. Ja niinpä sit hain ja jäpä lens pihalle.

Ihme sakkia. Ei voi käsittää tollasia spedejä, säälittävää. *eiei* *dissaa*

Noh, mut tosta hualimatta oli kyä kiwa ilta! *plur* Ja tänään onpi kaunis lenkkeilyilma! *sydän*
inneah

Posts: 704

#28969 • • inneah ...Trust no one...
kävin ostoksilla varmaan ekaa kertaa tänä vuonna!
mukaan lähti liian kalliit kengät *pepsodent* (mut ne huus mun nimeä *sydän* )
pari paitulia,hajusteita,laukku ja arskat :)

ja kotimatkalla hain vielä pizzan *slurps*
Nyt on hyvä olla *hihu*

--
nahkalakanat

aurinko

Posts: 895

#28970 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Parvekkeella uusi tuoli :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Late

Posts: 3,441

#28971 • • Late team Lasse
Söin just ihan sikahyvää uunilohta. *slurps* Pitäis todellakin tehdä tota ueseammin, vaikka raaka-aineet maksaa mansikoita.

Eikä kyllä haittaa sekään että puhelimeni on matkalla uudelle omistajalle erittäin passeliin hintaan. *hihu*

..ja sitten toi keli <3
Heli

Posts: 1,489

#28972 • • Heli vai kuka se oli
kotona taas. lahti <3

--
ei se väärin ole.

sapeli

Posts: 11,768

#28973 • • sapeli jokukukamikä?
Oikein kiva reissu kasvitieteelliseen puutarhaan *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#28974 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ulkoiltu melki koko päivä, ihana ja lämmin ilma ja todella mukavaa pv on ollut *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

zenny

Posts: 1,145

#28975 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Sain itteni 3kk tauon jälkee salille.. oli kivaa *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

vivesteri

Posts: 309

#28976 • • vivesteri karmea mörkö
Ens torstaina saa hakea silmälasit :)
Taittovirhe ja +näkö toisessa silmässä aiheuttaa jumalattoman pääkivun lukiessa ja koneella ollessa. Vihdoinki voi lukea sitten taas, ilman buranaa :D
Sintsu

Posts: 75

#28977 • • Sintsu
Aurinko, vapaapäivä ja mukava tanssitunti!
MiMoSa

Posts: 1,664

#28978 • • MiMoSa
Ihana ilma, pikkusisko, kummitäti ja sen mies kyläilemässä, shoppailua koko päivä, lisäks partsilla siideriä ja arskanottoa.*sydän*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#28979 • • *Mirri* Guest
Vaik vtuttaaki olla vloppusin duunis , ni tällee sunnuntaisin siihe o tyytyväinen ku on tienannu rahaa sen törsäämisen sijaan. *hihu*
Avatar
#28980 • • Muussika Guest
Määpä kirjotan tänne nykyään oikeen urakalla... *hih*

Mut siish, olin kamujen kans monen monta tuntia auringossa pienillä ulkoilmafestaroinneilla, tarkeni t-paidalla ja tuli ihan kesä- ja festarifiilis. *sydän* Ja Zen Café heitti yllärikeikan, niin parhautta! Oli hymy aika leveellä kuh sai nauttia lämmöstä ja musasta ja hyvästä seurasta. *hihu*

Ja nyt herkkuruokaa nassuun ja vähän kouluhommia, niin päevä on perfect ja purkissa ja uni tulee varmasti ko on saanu palajon happee tänään.

Ihuna olo! *plur*