Viime yänä oli kiva keikka, vaiks oli niin paska keikkamesta ettei lavalla ollu ees monitoreja kellekkään, elikkäs en kuullu _yhtään_ mitä soitin.
Piti vaan visuaalisen muistin kautta pinputella. Mut oli hirmu hyvä boogie enihaus! Ja sit hevimestaan jatkamaan hippalointia, tosin join koko illan aikana vaan yhen tuopin ja kyytipojaks vettä, eli eijjoo darraa taaskaan.
Sainpa sit vielä kotiin tultuani elonmerkkejä ukostakin.
Pariin päivään ei oo voinu olla missään muodossa yhteyksissä ni kiva tietää et se yhä sätkii.
MUTTA:
Yks asia kyllä ei oikeen istunu kivaan illanviettoon viime yänä. Hevimestassa yks liehuletti läimäs mun frendiä ihan saakelin lujaa perseelle. Menin sit koputtamaan sitä olkaan ja kysymään, että mitä se luulee tekevänsä, ja miksi läimäs mun frendiä. Vastaus oli, et ''Musta vaan tuntu siltä.'' Sanoin, että mitäs jos musta nyt vaan tuntuu siltä et haluun potkasta sitä munille. Ei kuulemma ollu sama asia tän herran mielestä. Sanoin, et mikään tollanen fyysinen kajoaminen ei käy päinsä, ja et opettelis vähän herrasmiestapoja. Jäpä sano, että hän ei ole mikään herrasmies, ja tekee mitä huvittaa. Mä sanoin, että koittas nyt kasvaa tollasesta keskenkasvusesta teininulikasta ees mieheksi, ja lähdin pois. No, eikös tämä heppu lyönyt mua ihan täysiä pakaraan, jonka jälkeen potkasin sitä munille ja sanoin, et tarviiko hakea vielä poke toimittamaan sen pihalle. Se vaan naureskeli, et senkus haet. Ja niinpä sit hain ja jäpä lens pihalle.
Ihme sakkia. Ei voi käsittää tollasia spedejä, säälittävää.
Noh, mut tosta hualimatta oli kyä kiwa ilta!
Ja tänään onpi kaunis lenkkeilyilma!