päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,637,898 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#28881 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jocular, 17.5.2007 19:15:
Saannen esitellä muutaman tunnin ikäiset pallerot; *hellokitty**pihkassa*




UUH..*plur* *sydän* Aivan ihania...

ONNEA!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#28882 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ja oma päivän :). Olen vaan niin täydellisen onnellinen..*sydän* Eilen oli aivan ihana vapaapäivä murun kanssa! *pihkassa* *pus*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Pablo

Posts: 1,875

#28883 • • Pablo
Jesh! Rahat lentolippuihin tuli jenkkilästä keikkaa varten vaikka vähän skeptinen asian tiimoilta olinkin. Pääsee vihdoin varailemaan lentoja ja hotelleja :)
Avatar
#28884 • • opmdevil Guest
Sain töissä uuden monitorin! 22" laajakuvahässäkkä! Kyllä nyt kelpaa surffata netissä ja kirjoitella tällekin foorumille. Ai niin...onhan töittenkin teko kivempaa kun näkee kunnolla.
Rubicon

Posts: 550

#28885 • • Rubicon
Ihan vitun kauhee, hajottava darra ja iltavuoroon pitäis kammeta ittensä muutaman tunnin päästä ja silti ei ees vituta niin paljon kuin oisin odottanut...
viel ku pääsis vessanpöntöstä irti*plur*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Kriss G

Posts: 1,492

#28886 • • Kriss G Wir brauchen bass

Rubicon, 18.5.2007 09:47:
Ihan vitun kauhee, hajottava darra ja iltavuoroon pitäis kammeta ittensä muutaman tunnin päästä



Sä kuolet :DDD

--
DESTROY ALL HIPPIES

Occu

Posts: 2,528

#28887 • • Occu

Pablo, 18.5.2007 09:14:
Jesh! Rahat lentolippuihin tuli jenkkilästä keikkaa varten vaikka vähän skeptinen asian tiimoilta olinkin. Pääsee vihdoin varailemaan lentoja ja hotelleja :)



ohoh! onneksi olkoon!
toivottavasti tulee hyvä matka ja keikka :)



oma "päivän :)" on että eilisestä auringonotosta
oli jotain hyötyä.
on sitä väriä vähän tarttunnut pintaan

--
..::MOI::..

Rubicon

Posts: 550

#28888 • • Rubicon

Kriss G, 18.5.2007 09:56:
Sä kuolet :DDD



Mä päätän ignorata sanojesi sisältämän vahingonilon :D

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Maihku

Posts: 1,186

#28889 • • Maihku neiti hankala
se olis niinku vapis tänää *plur*
Avatar
#28890 • • pipa Guest
Tänään tulee uus tukka ja on sauna illalla, jee! *sydän*
noena

Posts: 3,138

#28891 • • noena first breath after coma

Occu, 18.5.2007 09:58:
oma "päivän :)" on että eilisestä auringonotosta
oli jotain hyötyä.
on sitä väriä vähän tarttunnut pintaan


No hyvä ettet kärähtäny ku punotit aika hyvin siinä yhdessä vaiheessa *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Occu

Posts: 2,528

#28892 • • Occu

noena, 18.5.2007 12:40:
No hyvä ettet kärähtäny ku punotit aika hyvin siinä yhdessä vaiheessa *nauru*



juu, en ees kärähtänny :)
toinen samanlainen setti niin varmasti kärähtäisin aika nopsaan.

--
..::MOI::..

Marjo

Posts: 1,796

#28894 • • Marjo pupuTupuna
Tää on oikeestaan päivän xD. Eli istuin tossa pihalla lukemassa koulutehtävääni varten, niin siihen tuli sitten juttelemaan semmoinen meidän pihan n. 60 vee yksinäinen nainen.. Jutteli jonkin aikaa omia juttujaan pojistaan ja heidän taloistaan ja firmoistaan, kuten tavallisestikin, jos häneen törmää. Nyt hän kuitenkin juttujen lopuksi sanoi, että olisi mukava, jos tulisin joskus hänen luokseen kylään! :D Ja juuri ennen lähtöään keksi sitten vaihtaa puhelinnumeroitakin!! Siis oikeesti ei hyvää päivää! :DDD
Kyllä mulla varmasti löytyy aina parempaa tekemistä, kun viihdyttää naapurin mummoja! *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#28895 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuTupuna, 18.5.2007 13:24:
Tää on oikeestaan päivän xD. Eli istuin tossa pihalla lukemassa koulutehtävääni varten, niin siihen tuli sitten juttelemaan semmoinen meidän pihan n. 60 vee yksinäinen nainen.. Jutteli jonkin aikaa omia juttujaan pojistaan ja heidän taloistaan ja firmoistaan, kuten tavallisestikin, jos häneen törmää. Nyt hän kuitenkin juttujen lopuksi sanoi, että olisi mukava, jos tulisin joskus hänen luokseen kylään! :D Ja juuri ennen lähtöään keksi sitten vaihtaa puhelinnumeroitakin!! Siis oikeesti ei hyvää päivää! :DDD
Kyllä mulla varmasti löytyy aina parempaa tekemistä, kun viihdyttää naapurin mummoja! *nauru*



Tai sit se yrittää naittaa sua sen pojilleen..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Marjo

Posts: 1,796

#28896 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 18.5.2007 13:26:
---
pupuTupuna, 18.5.2007 13:24:

Tai sit se yrittää naittaa sua sen pojilleen..*nauru*



Ei, kun se kehuu aina niitä, kuinka niillä on rakenteilla hienot talot ym. kun on niin isot perheet. Eli vaimot ja lapset on jo. Ja on se ton Danielin tossa aina nähnyt. Daniel itseasiassa vaihto sen renkaat tässä keväällä. Mä luulen, että se on vaan yksinäinen ja kaipaa juttuseuraa tai oikeestaan kuunteluseuraa, että voi kertoilla juttujaan. *igor*
Late

Posts: 3,441

#28897 • • Late team Lasse
Koulu on nyt toisen vuoden osalta ohi. Tänään saatiin aamupäivällä päätökseen melkein puolenvuoden projekti, jota tilaaja kehui kovasti. *hihu*

Nyt päikkäreille ja sitten illalla juomaaan nuppi sekai.... eiku, tarkoitan juomaan sivistyneesti viiniä luokan kanssa. *iloinen*
Tiura

Posts: 731

#28898 • • Edited Tiura Taika
on vaa niiiin ah ihana ilma ja elämä hymyilee*plur*
Amuck

Posts: 2,396

#28899 • • Amuck dub-i-dub

blastic, 16.5.2007 00:11:
Tää chili-avokadolevite on ihqua herqqua *slurps*


Mitä, jos siinä on chiliä ja avokadoa se ei voi olla pahaa! Oletko itse väsännyt vai ostitko jostain? Resepti kehiin!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

blastic

Posts: 930

#28900 • • Edited blastic ballistic ballstick

2la, 18.5.2007 13:33:
Mitä, jos siinä on chiliä ja avokadoa se ei voi olla pahaa! Oletko itse väsännyt vai ostitko jostain? Resepti kehiin!



Ihan on ite väsättyä. Ja hemmetin helppo tehdä:

1 Avokado
sirtuunamehua (siis ihan suoraan sitruunasta puristettua)
yrttisuolaa
tuoretta chiliä oman maun mukaan (ite käytin 2 palkoa lemon droppia)

Survo ja hienonna ainekset esim. sauvasekoittimella tasaiseksi mössöksi. Valmis. Nam *slurps*