päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,629,188 views

tiipi

Posts: 506

#5421 • • tiipi
oli niin kivaa raksun kanssa *sydän*, aika vaan loppu kesken :(

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Olomuotoilija

Posts: 23

#5422 • • Olomuotoilija Zoom Bonvivant

djmg:
Upee päivä,ja kaikki menee muutenki aiWan loistavasti! *jiihaa*



No todellakin *nauru*
innae

Posts: 1,377

#5423 • • innae PaskaJätkä
Keskiviikko vapaapäivä... Voisinpas menä kuuntelemaan Happoradiota vaikka Kappelin terdelle kun on tuttu huomenna ovella...
Ja Taina-beibs on hengissä Intiassa.

--
PaskaJätkä

Sinza

Posts: 2,227

#5424 • • Sinza
Näen rakkainta ystävääni tänään pitkästä aikaa *hali*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Humppabeibi

Posts: 91

#5425 • • Humppabeibi Söpöilijä
Mullon vapaapäivä *jiihaa* Biitsille kaverin kanssa kunhan se herää *lmao*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Pätkis

Posts: 1,038

#5426 • • Pätkis Pikkis
Hukkasin kotiavaimet ja jouduin eilen n. klo 24 soittaa huoltoyhtiön avaamaan oven... ja 20 euroa kiitos *igor* Siitä asti hakannu päätä seinään; kuinka joku voi saatana olla näin TYHMÄ !?!? *eiei* Sitten soitti Enkeli joka kysyi että kuules, puuttuuko sulta avaimia, mun autossa on jotku ylimääräiset... -Luojan Lykky! MINUN avaimeni! *jiihaa* En vois olla onnellisempi nyt *iloinen*

[muokattu 11.8.2004 10:33]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

Posts: 11,768

#5427 • • sapeli jokukukamikä?
Laitoin kosteusvoidetta eilen palaneisiin paikkoihin ja taisin selvitä säikähdyksellä *hihu* Ja sain nukuttua hyvin, kiitos tämän. *super**hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

äm

Posts: 2,376

#5428 • • äm
Dösään tuli kaksi dinosaurus-ikäistä mummua, jotka istuivat keskiovien jälkeisiin penkkeihin. Matka oli vissiin todella jännittävä, sillä molemmat puristivat rystyset valkoisina edessä olevaa, poikittaista tankoa. Molempien käpälät oli vielä sen verran lyhyet, että niiden piti nojata eteenpäin. Näyttivät siltä, kun tönöttäisivät vierekkäin vuoristoradassa.
Mihin nekin luulee siitä putoavansa? Varsinkin se ikkunanpuoleinen? *nauru* Vai onko dösämatka tosiaan sen ikäisille vuoristorataan verrattavissa oleva, jännittävä kokemus? *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Tiikerriii

Posts: 1,113

#5429 • • Tiikerriii Tj
ilma on kivan viileä *plur*

--
RÄYH!!!!

Rocca

Posts: 3,064

#5430 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kuokki inssi läpi...Hyvillä kehuilla tietenkin *joo* *hymy* ja muutenki ilma vaan *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

innae

Posts: 1,377

#5431 • • innae PaskaJätkä
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*

--
PaskaJätkä

Pätkis

Posts: 1,038

#5432 • • Pätkis Pikkis

innae:
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*


Puistokemisti oli kans top 10:ssä, liekö sitten sama tyyppi.. tarttui silmään *hymy*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

innae

Posts: 1,377

#5433 • • innae PaskaJätkä

Pygmi:
---
innae:
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*

---

Puistokemisti oli kans top 10:ssä, liekö sitten sama tyyppi.. tarttui silmään *hymy*



Puistokemisti oli siinä 7. tietämissä...

--
PaskaJätkä

Apo

Posts: 1,574

#5434 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Pygmi:
Puistokemisti oli kans top 10:ssä, liekö sitten sama tyyppi.. tarttui silmään *hymy*



Minikakara ja Puistokemisti ovat eri tyyppejä. Eniten listassa pisti hymyilyttämään kun sinne on päässyt/on pistetty eräs dj joka käyttää oikeaa nimeään.
Avatar
#5435 • • Cera Guest
Uaa. Postinjakani! Kerrankin ollut semmoinen, joka on saanut ängettyä valokuvat pienoisesta luukustani sisälle. Ihanaa. ei tarvinnut odottaa taas sataa vuotta sitäkin toimitusta mitä tulee jos ne ei vaikka saakkaan, kun yleensä ne ei siis saa.

ehee, eilisen hymiöstä kertoisin mielelläni, kun en eilen tajunnu, mut, niinku, laura teki ihan älytsin hyvää ruokaa, ja pitkästä aikaa nuolin lautasen puhtaaksi. MAAILMAN KIVOINTA.

tralala. tänään on sit aika hemmetin ihana päivä.
Kohta mennään katsomaan kissanpentuja ^______________^
ja uutta asuntoakin ehkis. IIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii
Karski

Posts: 6,049

#5436 • • Karski Pomon kätyri

innae:
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*



Mä olin sijalla 13. (Kivipuutarha),
mut pistää vähän katkeraks, koska
mulla on ollu paljon hauskempiakin
pseudonyymejä, esim. Ampumavälikohtaus
ja Murhatuomio *hmph*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

innae

Posts: 1,377

#5437 • • innae PaskaJätkä

Tres:
---
innae:
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*

---


Mä olin sijalla 13. (Kivipuutarha),
mut pistää vähän katkeraks, koska
mulla on ollu paljon hauskempiakin
pseudonyymejä, esim. Ampumavälikohtaus
ja Murhatuomio *hmph*




Top10

--
PaskaJätkä

Pätkis

Posts: 1,038

#5438 • • Pätkis Pikkis

Apo:
---
Pygmi:
Puistokemisti oli kans top 10:ssä, liekö sitten sama tyyppi.. tarttui silmään *hymy*
---
Minikakara ja Puistokemisti ovat eri tyyppejä.


OHO! En olis uskonut! *nauru* Mä tarkoitin, että liekö sama häiskä kuin minkä nickinen löytyy klubbarista. Huono sanavalinta, myönnän.

[muokattu 11.8.2004 14:13]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Lallu

Posts: 356

#5439 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
söin just ehkä maailman parhaimman munkkirinkilän....*hih*
Avatar
#5440 • • MiSSy* Guest
Heräsin onnellisena... ihana kulta oli mielessä ensimmäisenä... uuteen päivään herääminen on kerranki miellyttävää! *sydän*