päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,614,236 views

vanhus

Posts: 889

#6501 • • vanhus
onpas hieno päivä pitää täst lähtee lenkille mut vast kohta*jiihaa**joo**nauru*
gluester

Posts: 523

#6502 • • gluester Further
Perjantai ja rauhallinen viikonloppu tiedossa *sydän* *jiihaa*
ottonivus

Posts: 148

#6503 • • ottonivus Random juippi

gluester:
Perjantai ja rauhallinen viikonloppu tiedossa *sydän* *jiihaa*



Mitä lentävätkö lehmät onko helvetti jäätynyt???Rauhallinen?? Way to go buddy!*nauru*

--
\"anna mennä\"

sapeli

Posts: 11,768

#6504 • • sapeli jokukukamikä?
Enää tietokoneen kellon mukaan 24 minsaa *jiihaa* Ja sit *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#6505 • • Galadhan Guest
Enää ½h tässä duunissa, suoraan kaverin kyytiin ja kohti kotoseutua ja muutaman päivän lomaa. Sieltä suoraan uuteen duuniin. *jiihaa*
xl8r

Posts: 2,227

#6506 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Tänään mennään mökille saunomaan ja uimaan

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Mellu-

Posts: 4,006

#6507 • • Edited Mellu-
Musiikki *sydän* ei voi musiikki saada ihmistä muuten niin paskana päivänä näin hyvälle tuulelle *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#6508 • • Taika Guest
Myöhästyin tänään töistä ja sen ansiosta mulla oli valokuvauksessa paita väärinpäin päällä*nauru*Sukat oli sentään samaa sävyä..
Joskus sitä miettii että onkohan sitä tarhassa töissä vai hoidossa..*hih*
gluester

Posts: 523

#6509 • • gluester Further

ottonivus:
---
gluester:
Perjantai ja rauhallinen viikonloppu tiedossa *sydän* *jiihaa*

---


Mitä lentävätkö lehmät onko helvetti jäätynyt???Rauhallinen?? Way to go buddy!*nauru*



Haha no ei nyt ihan *vink*.. Aattelin vaan ottaa rennommin vaihteeksi, mutta sitä tarkoittamatta et olis aamulla krapula *nauru*. Ei mitään erikoisempaa, vain ihan basic-oleilua *joo*

"Tämänhetken :)" - Enää 30min ja työpäivä loppu *jiihaa*
alphamagic

Posts: 3,628

#6510 • • alphamagic
Itseasiassa eilisen :) mut kuitenkin...

Löysin maailman huonoimmasta levykaupasta -97 julkastun tuplan, Dragonfly julkasu ja eka levy mixed by Paul Oakenfold ja toinen Danny Rampling*iloinen*
Mukana kaikkee ihanaa vanhaa goa meininkiä ja Man with no namen Teleport*sydän* sitä biisiä vois vaan rakastaa... *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

kiiki

Posts: 491

#6511 • • kiiki hankala
mun vahtikoira on käymässä kerrostalossa; makaa lattialla ja sanoo "murf" koko kroppa nytkähtäen aina kun joku liikkuu rapussa. kun kerran ei saa vartioida ja haukkua kunnolla, pitää päästää kurkkuääniä makuultaan *justjoo*

on se ihana *plur* *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#6512 • • UnityF joo just se
Kaunis syksy päivä.. aurinko on paistanu ja kevyt tuulli nuollu mun kasvoja.
kävelin mun lempitiellä jossa puut tulee molemmin puoliin vastaan ja niin siinä kattelin kävelessäni kuinka syksyn lehdet leikkii hippaa... Ne on värjänny ittensä upein ruskan värein ja leijuvat maahan niin kauniina ja viattomina antaen tilaa pikkuhiljaa saapuvalle talvelle.

Oli se hetki jossa oli vain minä ja luonto kaikki muu oli poissa. Mun sininen hetki on sittenkin päivän :) ennemmin kuin päivän :(. ehkä kohta alan olemaan myös sinut itteni kanssa että peikot ei saa prinssejä.

Ja mun toinen päivä :) on kun en meinannu lähtee porvooseen mutta Maihku oli sitä mieltä että mun pitää lähtee ja niin tänään lähen sittenkin tanssimaan mun siniselle hetkelle. Kiitos Marika *hali*
Samu81

Posts: 1,224

#6513 • • Edited Samu81 kokolihaa
Tunait Kerava ja siellä Hunksit

*vink*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

kiiki

Posts: 491

#6514 • • kiiki hankala
ainii, mun isoveli tulee kohta kotiin *sydän*
NaperO

Posts: 92

#6515 • • NaperO normien katkaisin
Lyhyt päivä koulussa, jonka jälkeen sai nukuttua pitkät päiväunet ja syötyä hyvää ruokaa. Ja kummityttöni tuli kylään, 14kk ja juoksee innoissaan joka paikkaan. Suloinen pieni "pallero" *plur*

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

Alpha

Posts: 87

#6516 • • Alpha Leekoinsinööri...
Kohta lähetään Tyyppien kans raumaalle viettää baari iltaa. Kullannuppu odottaa jo siellä ja pääsen yöksi sen kainaloon*pihkassa**sydän*

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Maihku

Posts: 1,186

#6517 • • Maihku neiti hankala

UnityF:

Ja mun toinen päivä :) on kun en meinannu lähtee porvooseen mutta Maihku oli sitä mieltä että mun pitää lähtee ja niin tänään lähen sittenkin tanssimaan mun siniselle hetkelle. Kiitos Marika *hali*


no eihän sitä kukaan voi jäädä kotiin vaan kökkimään*hali*
vanhus

Posts: 889

#6518 • • vanhus
olipas oikeen mahtava päivä tänään tälläsiä lisää*nauru**joo**ankka*
Jna

Posts: 613

#6519 • • Jna

Samu*:
Tunait Kerava ja siellä Hunksit

*vink*



Siis mitä mä nyt missaan!!?!? Älä nyt sano että ne on oikeesti tossa paikallisessa ja mä istun himassa yksin..Pitäisköhän lähtee katsomaan..*juonittel*
Avatar
#6520 • • astaroth Guest
Äskeiset soittosessiot pimeän olohuoneen ikkunan äärellä katuvalojen valaisemana.

Niin ihanan terapeuttinen ja rauhoittava kokemus...*sydän*