päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,606 views

kilobitti

Posts: 2,419

#6461 • • kilobitti 1-2-3 techno
elämä hymyilee pitkästä aikaa, aurinkokin pilkottaa naapuritalon katon yli*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

styrOx

Posts: 485

#6462 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!

sapeli:
Hiukka varhaista ehkä, mutta hyvä kandidaatti päivän :):ksi oli RiNiK-ihkun synttäri-pippalot *joo* *jiihaa* *nauru*



*joo* hauskaa oli...*plur* *hihu**hih**vink**känni* mitä viel......

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

UnityF

Posts: 15,721

#6463 • • UnityF joo just se
Nään tänään yhen Tiinan jonka kanssa olin samalla pajalla viime syksynä..Kadotin hänen numeronsa kun vaihoin liittymää ja en saanu sitä mistään ongittua ja nyt vähän aikaa sitten törmäsin häneen citykäytävällä kun olin jakamassa flaikkuja *hih*. Kaiken kukkuraksi hän odottaa vauvaa.. *plur* Vähänkö siistii päästä juoruamaan monen kk jutut läpi.. *plur*


*jiihaa*
Avatar
#6464 • • + Guest
hitsiläinen. musta ei välttämättä sittenkään tule stadilaista taas! jee. jos vaan opinto-neuvojat hoitaa hommat hianosti ja rehtori on armollinen, niin saan jäädä treelle oleileen. (ehkä, mutta se on jo vähän niinku jonkun verran varmasti..)

*jiihaa* *jiihaa* *nauru*
Lenita

Posts: 1,423

#6465 • • Edited Lenita
Mä sain tänään elämäni ekat ihan viralliset käyntikortit!

Oon urani huipulla \\o/

--
^_____________^

coolcat82

Posts: 771

#6466 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Jee! Arska paistaa, ainaki tääl*nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

keijukainen

Posts: 1,599

#6467 • • keijukainen kiksumurmeli
Kiva poliisisetä joka kävi pitääs meille luennon *hymy*
muutenki tosi *pihkassa* olo

--
*seepla*

Orfeus

Posts: 5,872

#6468 • • Orfeus
Huomenna on perjantai*jiihaa**jiihaa*
Amma

Posts: 2,383

#6469 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Eilen oli kivaa.
Oon ikäni asunu samassa talossa ja rapussa, mutta viimeiseen 10 vuoteen ei täällä oo tehty muuta kuin ehkä moikattu naapuria, jos satutaan naamatusten. Eilen eräs naapurin täti tuli rappukäytävässä vastaan ja iloisena kysyi, syönkö sieniä. Minä siihen, että kyllä. Täti selitti silmät loistaen kuinka hän oli kerännyt kaverinsa pihasta hirveän määrän suppilovahveroita ja tehnyt niistä piirakkaa, muhennosta jne. Hänellä oli vielä yksi iso pussillinen valmiiksi perattuja sieniä ja hän halusi välttämättä antaa ne mulle. *aplodit* Oon koko syksyn kuolannu kaupassa erilaisia ihania tuoreita sieniä, mutten oo raaskinu ostaa hinnan takia. Ihana täti.

Toinen :) oli se, kun pääsi pitkästä aikaa ryypiskelemään ja pitämään kivaa Rakkaan Ystiksen kanssa. Happi on tänään puoliheikohko, mutta oli se sen arvoista. *hihu*

Kolmas :) oli se, kun sain hoivata yhtä ihanaa hevosta ihan rauhassa pari tuntia. Heppa tosin oli/ on kipeä, mutta sain vähän piristää sen iltaa, kun sen kaverit olivat kaukana poissa. Kuumekin oli laskenut edellisestä päivästä ja heppa söi kiltisti kaikki lääkkeet, jotka sille oli määrätty. Jotain hyötyä siitäkin on, että ko. hevonen on niin ahne. *sydän*

--
*etsiskel*

devisss

Posts: 345

#6470 • • devisss superhero.
Tänään elämä ja ihmiset hymyilevät *plur*

Olen päässyt liikenteeseen. Nukuin viime yönä. Kaikki näyttää niin hyvältä *hihu*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Maihku

Posts: 1,186

#6471 • • Maihku neiti hankala
Mä sain vihdoinkin mun auton kuntoon taas*jiihaa*
Nalatsu

Posts: 155

#6472 • • Nalatsu naarasleijona
taidan olla rakastunut.. ja sinkkuna ollut jo kokonaiset 5 päivää!! *iloinen*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Anne

Posts: 424

#6473 • • Anne The Apina.
Opinnäytetyö etenee kuin eteneekin aikataulussaan. Jei! *hihu*
...pahin urakka on kuitenkin vielä edessä, mutta homma etenee. *hymy*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#6474 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
ja mie lopetin kessunpolton!!!!*iloinen*moneskohan yritys lienee sais luvan olla viimeinen!!!*joo*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#6476 • • Marianne Guest
aamulla kaverin kans testaamassa uuden kuntosalin bodypump tuntia ja nyt oon siivonnut *super* hyber energialla koko kämpän*plur*
flygfisk

Posts: 327

#6477 • • flygfisk
Tänään oli viimeinen työpäivä.
Nitta

Posts: 5,021

#6478 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Ihanaa, eka vapaapäivä muuton jälkeen enkä ole purkanut yhtään laatikkoa *vink* Lepo!
Nitta

Posts: 5,021

#6479 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Marianne:
aamulla kaverin kans testaamassa uuden kuntosalin bodypump tuntia


Ja tämäkin oli todellinen :) *hali*
Nitta

Posts: 5,021

#6480 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Sapis:
ja mie lopetin kessunpolton!!!!*iloinen*moneskohan yritys lienee sais luvan olla viimeinen!!!*joo*


Pidän peukkuja *joo* Itselläni kans erinäisiä lakkoja takana, pitäis miettiä ensin kunnon motivaatio pohjalle. Psyykkaan itseäni (jälleen kerran) että saisin lopetettua lakkojen sijaan *nauru*