päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,741 views

UnityF

Posts: 15,721

#6221 • • UnityF joo just se

mayah:
Ihmiset onnistuu jotenkin aina yllättämään mut! Ootte ihan hassuja kaikki *hali*



kuvittelet vain että me ollaan hassuja... ehkä sie oot hassu... *hihu* *hymy* no sie oot kyl hassu.. *hihu* *hali*
Exlex

Posts: 497

#6222 • • Exlex
*justjoo* Martti Servo & Yösydän *hahjust*
silencio

Posts: 401

#6223 • • silencio el
Kaksi päivää.......

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Fyrisch

Posts: 4,525

#6224 • • Fyrisch
lomaa taas, ja muutenkin tosi :)(: olo
FAIRI

Posts: 558

#6225 • • FAIRI
ekaa kertaan todella pitkään aikaa sain itseni sängystä ylös aikaisin*hymy* tämä alkaa olemaan jo historiallista. ja vielä parempaa on se että olin koulussa 2 tuntia ajoissa ja VIRKEÄNÄ!! *hih* kai vois toivoo että viimeviikon mogailut koulun suhteen sais korvailtuu täl viikol ja samalla kaikki paperipolitiikan :) no toivossa on hyvä elää, tai ainakin parempi kuin siinä et vaipuis epätoivoon itsensä kanssa.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

hiuhiu

Posts: 7

#6226 • • hiuhiu
parin tunnin työrupeama takana, ja illalla pääsee vielä vähän urheilemaan*hih*

--

andi--

Posts: 1,381

#6227 • • andi-- lunttu
Tänään pääsee taas pelailemaan futista *sydän*

--
- RAAH -

Mellu-

Posts: 4,006

#6228 • • Mellu-
mua vaaaa hymyilyttää ihan sairaasti *hymy* kaikki menee vaa taas nii putkeen et vois oikeesti rakentaa pilvipalatsin tjsp ja ostaa veeleenpunasen pehmoponin ... *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#6229 • • Edited UnityF joo just se

Mellu-:
mua vaaaa hymyilyttää ihan sairaasti *hymy* kaikki menee vaa taas nii putkeen et vois oikeesti rakentaa pilvipalatsin tjsp ja ostaa veeleenpunasen pehmoponin ... *jiihaa*



muutetaanko yhteen kun mulla on sama fiilis? *hihu*
mä voisin ostaa violetin kuumailmapallon jolla voidaan aina lentää meijän pilvilinnaan sitten.. *plur*
Mellu-

Posts: 4,006

#6230 • • Mellu-

UnityF:
---
Mellu-:
mua vaaaa hymyilyttää ihan sairaasti *hymy* kaikki menee vaa taas nii putkeen et vois oikeesti rakentaa pilvipalatsin tjsp ja ostaa veeleenpunasen pehmoponin ... *jiihaa*

---


muutetaanko yhteen kun mulla on sama fiilis? *hihu*
mä voisin ostaa violetin kuumailmapallon jolla voidaan aina lentää meijän pilvilinnaan sitten.. *plur*



mä rakennan meille muovista sellasen lentävän stereotietsikkasigamakeejeejeemuileioo- vermeenmillä voidaan pitää yhteyttä muihin *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#6231 • • ALIEN Guest
minä!
xl8r

Posts: 2,227

#6232 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Nemes - Dark Horizon mixaus *pahis*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Skrapa

Posts: 157

#6233 • • Skrapa
Paikat ei nii jumissa enään viikonlopun jälkeen, ah

--
No more pain, I'm floating away..

Chare

Posts: 412

#6234 • • Chare kiltti tyttö
jesh.. se on valmis!!!! siis yks markkinoinnin raportti.. kerkeen nukkuu viel 2,5h ennen ku pitää lähtee kouluun.. *iloinen*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

silencio

Posts: 401

#6235 • • silencio el
Kohta, ihan kohta...
Alle vuorokausi enää lähtöön.
Typerä hymy naamalla pyörin rauhattomana töissä. *hih*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

akir0

Posts: 2,554

#6236 • • akir0 idleRPG champion 2009
Yks tyttö ja sen ajatteleminen saa hymyilemään!
merqus

Posts: 1,010

#6237 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Pomo soitti hetki sitten, mulle on tehty työsopimus vuoden loppuun asti *jiihaa* Ei tartte hetkeen miettiä, että millä ihmeellä elämisensä maksaa. Viikonloppuna pääsen taas peipen viereen nukkumaan, kahden viikon tauon jälkeen *sydän*
Niin ja vielä perjantaina kahville kivan ihmisen kanssa *iloinen*

*plur* *onnesta soikea*
Pätkis

Posts: 1,038

#6238 • • Pätkis Pikkis
Käsittämättömien yöunien (19-07:30) jälkeen pirrrrteä ja hyväntuulinen olo, ekaa kertaa lähes viikkoon. Typerä virne naamalla koko ajan *iloinen*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

micqo

Posts: 1,094

#6239 • • micqo

Pygmi:
Käsittämättömien yöunien (19-07:30) jälkeen pirrrrteä ja hyväntuulinen olo, ekaa kertaa lähes viikkoon. Typerä virne naamalla koko ajan *iloinen*



-Mäkin nukuin 11 tuntia viime yönä,mut olo ei oo sen pirteempi kun eilen aamullakaan...tietystä syystä.
TiiTu

Posts: 240

#6240 • • TiiTu
*jiihaa* voitto tuli sählyturnauksessa!*joo*