päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,650,168 views

Avatar
#26581 • • cjet Guest

Crazybattery, 1.3.2007 08:10:
*jiihaa**plur*kevät*plur**jiihaa*
*sydän**sydän**sydän*



Soot sekasin.. se on vasta kuukauden päästä sit ku asfaltti näkyy joka mestassa ja ekat pyörät päristelee kaduilla. *nauru*

Mut olipas kiva käydä salilla aamusta. Pirtee ku peipponen, ja kaiken lisäks oon aika onnellinen tolleen "siviilipuolella" vaikka stressiä tääl työrintamal onki. *hihu*
Avatar
#26582 • • jesus Guest
Uus koti, uudet kujeet *plur*
HayD

Posts: 179

#26583 • • HayD pikku-h

vinsku, 1.3.2007 08:57:
Mieletön vapauden tunne ton ajokortin + auton kans. Voi kuunnella musaa ja kattoo maisemii (ja tietä tietenkin) ja viedä kavereita mihin ikinä me halutaan. Voi plur *plur*



ja toi kaikki on ihan älyttömän kallista*uuh* tuut huomaamaan sen jossain vaihees. vaikka vois ja haluis lähtee joka paikkaan...
plink

Posts: 1,405

#26584 • • plink team paska

HayD_, 1.3.2007 09:36:
---
vinsku, 1.3.2007 08:57:
Mieletön vapauden tunne ton ajokortin + auton kans. Voi kuunnella musaa ja kattoo maisemii (ja tietä tietenkin) ja viedä kavereita mihin ikinä me halutaan. Voi plur *plur*

---


ja toi kaikki on ihan älyttömän kallista*uuh* tuut huomaamaan sen jossain vaihees. vaikka vois ja haluis lähtee joka paikkaan...



mun mielestä bensa on autoilussa pienimpiä menoeriä. vaikka järjellä ajateltuna pitäs olla just päin vastoin; se joka ajaa ni myös maksaa. (bensaahan tässä kai tarkoitettiin..?)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#26585 • • ALIEN Guest

Trixie, 1.3.2007 08:07:
Herkuton helmikuu onnistuneesti takana, tänään ois karkkipäivä, mut eipä toisaalta ainakaan vielä maistu namut*hihu*



heh, onneks olkoon tosta kannattaa muuten pitää kiinni. Sillä nälkähän tunnetusti kasvaa syödessään ja sama myös toimii toisinpäin :)
HayD

Posts: 179

#26586 • • HayD pikku-h

plink, 1.3.2007 09:40:
---


mun mielestä bensa on autoilussa pienimpiä menoeriä. vaikka järjellä ajateltuna pitäs olla just päin vastoin; se joka ajaa ni myös maksaa. (bensaahan tässä kai tarkoitettiin..?)



bensaa joo. mut auto ylipäätänsä. ja onhan se kivaa ku voi viedä kavereita joka paikkaan. ja ku ite pääsee, mut just se et voi, ja välil myös joutuu viemään kavereita on aika rankkaa...
verot, vakuutukset, bensaa ja huolto=kallista. ainaki mun mielest.
Trixie

Posts: 1,342

#26587 • • Trixie

ALIEN, 1.3.2007 09:50:
---
Trixie, 1.3.2007 08:07:
Herkuton helmikuu onnistuneesti takana, tänään ois karkkipäivä, mut eipä toisaalta ainakaan vielä maistu namut*hihu*

---


heh, onneks olkoon tosta kannattaa muuten pitää kiinni. Sillä nälkähän tunnetusti kasvaa syödessään ja sama myös toimii toisinpäin :)



Totta*joo* ja kyl mä ajattelin ton herkkujen syömisen jättää vähäiselle kun nyt on se suurin himokin selätetty*hymy* Jos vaik kerran viikossa pitäis pikkasen karkkipäivän *hihu*

--
face your fears and live your dreams

plink

Posts: 1,405

#26588 • • plink team paska

HayD_, 1.3.2007 09:54:
---
plink, 1.3.2007 09:40:
---


mun mielestä bensa on autoilussa pienimpiä menoeriä. vaikka järjellä ajateltuna pitäs olla just päin vastoin; se joka ajaa ni myös maksaa. (bensaahan tässä kai tarkoitettiin..?)

---


bensaa joo. mut auto ylipäätänsä. ja onhan se kivaa ku voi viedä kavereita joka paikkaan. ja ku ite pääsee, mut just se et voi, ja välil myös joutuu viemään kavereita on aika rankkaa...
verot, vakuutukset, bensaa ja huolto=kallista. ainaki mun mielest.



jooh. mua kyrsii kun seisotan autoa tavallisesti melkein puolet vuodesta, mut silti siihen kuluu rahaa niin perkeleesti. jos autolla ei ajeta niin mun mielestä siitä ei pitäs joutua maksaa mitään:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KooKie

Posts: 4,338

#26589 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 28.2.2007 21:15:
Tänään Turku -kunto sen kunniaksi, että Aki tulee Supercooleihin soittamaan. *känni*



Ja onnistuin! Voi helvetti, mikä känni päällä vieläkin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#26590 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 28.2.2007 21:15:
Tänään Turku -kunto sen kunniaksi, että Aki tulee Supercooleihin soittamaan. *känni*



Ja onnistuin! Voi helvetti, mikä känni päällä vieläkin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

AnderS

Posts: 470

#26592 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Sanoin itseni irti ja se kävi yllättävän kivuttomasti*hymy* 1.4. alkaa uusi työ jossa vidusti parempi liksa, jei!
Ozie

Posts: 1,389

#26593 • • Ozie
Oltiin eilen Basic Elementin bäkkäril puol tuntii ennen ku kukaan tajus kysyy et mitä vittua me siel tehdään. Viinat oli tosin jo loppu *nauru* (MELKEEN SUKUA JULKKIKSELLE!)
LactoPhilus

Posts: 268

#26594 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
myöhäs töihin ja ihan sekasin vieläki *pepsodent* tulis jo joku pitää seuraa ettei tarvii yksin sekoilla tääl.. *känni* olipahan ilta taas huhhuh..
UnityF

Posts: 15,721

#26595 • • UnityF joo just se
perhesuunittelu neuvolassa käyty *hihu*
kaupassa käyty *hymy*
perhetyöntekijä on jo tänään käyny *hihu*
kulta oli ylläri siivonnu *plur*
ja kia on nukkunu hyvin *plur*

Hyvin alkanu päivä *joo*
Humppabeibi

Posts: 91

#26596 • • Edited Humppabeibi Söpöilijä
Vapaapäivä <3
Oon saanut siivotuksi ja tehtyä koulujuttuja *hymy*
Illalla tulee Lost
Huomenna on perjantai *tanssittel*
Hissiremontti valmistuu tänään tai huomenna, loppuu tää seiskakerrokseen ravaaminen *dissaa*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

kml

Posts: 1,142

#26597 • • kml Keyhole Markup Language
Puuh.. Fyssan työselkkari valmis..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

tir

Posts: 951

#26598 • • tir
reumatestit tuli takaisin negatiivisena *jiihaa*

nyt pitäisi sitten vaan selvittää syy noihin oireisiin, mutta.. helpotti.
LactoPhilus

Posts: 268

#26599 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
Metallicaa kattoo kesällä *jiihaa*
keijukainen

Posts: 1,599

#26600 • • keijukainen kiksumurmeli
4 vapaa päivää peräkkäin *jiihaa*

--
*seepla*