päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,293 views

Elmiira

Posts: 1,446

#3081 • • Elmiira
Pääsinkin jo nyt pois töistä... erinäisistä syistä, eikä tarvinnu 10 asti siellä homehtua *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

a-j

Posts: 785

#3082 • • a-j

Uhuu:
kevätsiivousta häärätessäni löysin sattumalta vaatekaapin syövereistä cd:n. tarkempi tutustuminen paljasti, että se on Tabin mix-cd Heaven´99. =)

järkätkää joku bileet, jossa soitetaan vanhaa trancea... ja kutsukaa mut mukaan!!!
tahtooooooooooooooooo!!!

-touchedbyuhuu



toi on kyl aivan loisto :)(: ruff drivers - waiting 4 the sun *plur*

mä löysin tänään orkidean unity vol.8:n vuodelta -99 huhhuh, oli kaupungilla hillitsemista etta pystyi kavelemaan suht normaalisti eika kokoaikaa hytkyny musan tahdissa, tai huomaamattaa alkanu hyräilee tai hoilaamaan vokaalien mukana *hih*

ja luulen et tollasiin 98-99 ajan trancebileisiin tulis kyl taatusti väkeä *joo* *iloinen*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

ZaZa

Posts: 262

#3083 • • ZaZa
Sain vihdoin itelleni leikkaus ajan! Oon kärsiny sappikivien aiheuttamii kipui jo melkein vuoden ja nyt, ens viikon torstaina, pääsen leikkaukseen ja kivuista eroon! Pelottaa tosin, mutta silti tosi helpottavaa päästä eroon niistä kivuista! *jiihaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Mr. Sinner

Posts: 408

#3084 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Sai tänään hoidettuu pari juttuu, jotka oli jo vähän aikaa painanu mieltä*hymy*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

MaSari

Posts: 1,986

#3085 • • MaSari space jammer
It's a beautiful friday morning! *jiihaa*

Ja nyt on uus väri hiuksissakin *aplodit*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sinza

Posts: 2,227

#3086 • • Sinza
Perjantai ja tänään Hesaan bilettää *iloinen**jiihaa*!!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

lohikarme

Posts: 1,730

#3087 • • lohikarme RitariVittupää
Nukuin 11 tuntia viime yönä *hymy*

--
Qualis artifex pereo

Blues

Posts: 5,414

#3088 • • Blues Koning van Afrika
Puujalka toipunut ja pääsee taas treeneihin tänään *jiihaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Happolääkäri

Posts: 58

#3089 • • Happolääkäri
Bongasin Kärpäsen! Jee Kevät tuli ja meni jo! Nauttikaamme nyt kesästä!

PS. mikä kärpäslajike on selleinen jonka esiintymisalueena on urbaanialueen parvekkeet jossa säilötään roskapusseja? Kärpänen oli väriltään musta ja sillä oli kaksi siipeä ja kuusi jalkaa ja se osasi lentää.

--
Nalle puh: Luulin että Tikrut ovat isompia?
Tikru: Pienet Tikrut eivät ole...

Avatar
#3090 • • ~dream~peip. Guest
Päästään jo kaheltatoista koulust ja sit himaan pakkaan tavaroita ja huomen muutto omaan kämppään *plur*
tiipi

Posts: 506

#3091 • • tiipi
reaali ja matikka _onnellisesti_ ohi!!
että tuntuu hyvältä *jiihaa*
ja perjantaiki vielä *plur*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

keisha

Posts: 1,394

#3092 • • keisha bullet with butterfly wings
Kävely ulkona auringonpaisteessa käsi kädessä rakkaan kanssa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

marpa

Posts: 100

#3093 • • marpa
Kaksi kammottavaa tenttiä takana ja näin ollen stressitön viikonloppu edessä.
Tuntuu epätodelliselta! *jiihaa*
Uhuu

Posts: 844

#3094 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

a-j:
---
Uhuu:
kevätsiivousta häärätessäni löysin sattumalta vaatekaapin syövereistä cd:n. tarkempi tutustuminen paljasti, että se on Tabin mix-cd Heaven´99. =)

järkätkää joku bileet, jossa soitetaan vanhaa trancea... ja kutsukaa mut mukaan!!!
tahtooooooooooooooooo!!!

-touchedbyuhuu

---


toi on kyl aivan loisto :)(: ruff drivers - waiting 4 the sun *plur*

mä löysin tänään orkidean unity vol.8:n vuodelta -99 huhhuh, oli kaupungilla hillitsemista etta pystyi kavelemaan suht normaalisti eika kokoaikaa hytkyny musan tahdissa, tai huomaamattaa alkanu hyräilee tai hoilaamaan vokaalien mukana *hih*

ja luulen et tollasiin 98-99 ajan trancebileisiin tulis kyl taatusti väkeä *joo* *iloinen*



oih... mä löysin ton orkidean tänään kanssa siivousta jatkaessani... fiilistelen nyt sit toista päivää putkeen ja aurinko paistaa yötä päivää =)

-sunnyfaceuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#3095 • • Taika Guest
Hiekka*sydän*
Kivaa olla taas töissä*jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#3096 • • UnityF joo just se
päivän :( sopis kun uhri on kuollu ja moni joutu todistamaan ton traagisen tapahtuman..
Mut päivän :) on että se tappaja on pidätetty, *hymy*

eilen kun korsossa on ammuttu mies lähietäisyydeltä ja ampuja oli lähteny karkuun niin tänään tossa 30min sitten se pidätettiin. Meidän taloon ei vajaan tuntiin päässy sisään eikä ulos ja tää kuhisi mellakkavarusteissa olevia poliiseja. Mut piiritys oli hyvä ja kuulin kun ne tossa yläkerrassa kaatoi sen miehen ja sit veivät sen pois.
Tuntuu vain oudolta että mies joka pidätettiin niin oon puhunu sen kanssa muutamia kertoja hississä ja oli silleen ”tuttu” naama...
No mut nyt se saa maksaa teoistaan vaikka sitä tullaan syyttämään kuulemma vain taposta. *igor*
Nefertete

Posts: 665

#3097 • • Nefertete pile-eläin
miun päivän hymistely liittyy taas hevosiin *ding*
Olin tänä aamuna pitkästä aikaa ratsastuskisoissa ja tultiin toiselle sijalle jääden yhden pisteen päähän ykkössijasta *igor*. Kyseessä oli kylläkin 'vain' seurakisat, mutta en ole käynyt kisoissa ~vuoteen enkä ratsastanut säännöllisesti pariin vuoteen..Ja aamulla oli kaiken lisäksi aika kauhee tärinä(krapula), eikä olo muutenkaan ollut paras mahdollinen viiden nukutun tunnin jälkeen. Ihmeen hyvin se olo tuolla raittiissa ulkoilmassa paranee. *virn*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Avatar
#3098 • • pia^^ Guest
Ehdottamasti on hyvä asia että murhaaja on saatu kiinni, ja uusimman tiedon mukaan saa tuomion harkitusta murhasta. Oli jo torstaina uhannut tappaa kuolleen miehen.
Avatar
#3099 • • Cera Guest
Ruotsi on kiva Kaupunki.

T: Ritva ja Suski
minttu83

Posts: 179

#3100 • • minttu83
Oli VIIMEINEN työpäivä !!!! *jiihaa*

--
Wake me up when September ends