päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,753 views

MaSari

Posts: 1,986

#601 • • MaSari space jammer
Iki-ihana viikonloppu takana *sydän*

Onnellinen ku mikä *plur* *pihkassa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

pr0ton

Posts: 588

#602 • • pr0ton mörökölli

MaSari:
Iki-ihana viikonloppu takana *sydän*

Onnellinen ku mikä *plur* *pihkassa*



Kiitos samoin *vink**plur**sydän*

--
onks kaikki oke? oooookke.

hallucinogen

Posts: 8,190

#603 • • hallucinogen Edain
On se kiva kattoo kun kaks ihkuu on niin onnellisia toisistaan *plur*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#604 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Njooh ... onhan se ... *blush*

--
kiitos ja anteeksi ^^

keijukainen

Posts: 1,599

#605 • • keijukainen kiksumurmeli
Ihana viikonloppu oman kullan kanssa *sydän*

--
*seepla*

cheat

Posts: 796

#606 • • cheat
meitä on täällä yli 2000, ihmisiä eri tilanteissa ja eri paikoissa, joskus toiseen saa yhteyden, toiseen pitemmäksi aikaa toiseen vain hetkeksi, me vaikutetaan toisiemme elämään ruohonjuuritasolla, tai maatajärisyttävällä tavalla. kaikki on mahdollista kun kkaksi ihmistä kohtaa ja tutustuu toisiinsa, eikös vaan olekin upeaa?
hyvää yötä. uusi viikko edessä.*hymy*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

TwisteD

Posts: 135

#607 • • TwisteD
Hauskinta, mitä mulle on piitkään aikaan tapahtunu (tarinamuodossa):

Vietän iltaa Friction´Darzin kanssa. Istuskellaan Eerikinkadulla ja puhutaan kakkaa. Siinä, ku vähän aikaa oltiin istuskeltu, päätetään lähtee himaan...

Kävelen Eerikinkatua pitkin steissille päin... 2 luotiliivein, kypärin ja konepistoolein varustautunutta poliisia, panssarikilpien takaa huutaa mulle, käskien pysähtyä. No, mä pysähdyn ja vähän ihmettelen.. *täh* Poliisit käskee mua kävellä vähän matkaa heitä kohti ja kääntyä selin heihin päin... kädet näkyvillä. Sen jälkeen he käskevät, että kävelen takaperin heitä kohti kädet kokoajan sivuilla. Kun pysähdyin he käskivät mut polvilleen maahan kädet selän takana. Ja kiva kiva.. ne laittaa mut käsirautoihin *iloinen*

Siinä mä olin polvillani Eerikinkadun jalkakäytävällä ja toinen poliiseista osottaa mua konepistoolilla ja toinen soittaa keskukseen, että tuntomerkkejä vastaava henkilö on löytyny. Kyselevät hieman mun kaverista, että mihis hän on mennyt... No kerroin heille, että lähti himaan.. Hyvä siinä oli sitten selitellä, ku ei tiedä kaverin katuosoitetta, eikä sukunimeä *justjoo*

Poliisit käskevät mun nousta. Poliisit hieman kyselivät, että onko mulla asetta? pistoolia, puukkoa... No mun kielteinen vastaus ei riittäny vaan ne sitten tarkisti mut... en oikein lämmenny, ku karvainen poliisi kopeloi mun kasseja, yms...*eiei* Kiikuttivat mut siitä sitten maijan taakse. Ja lisää kyselemistä Friction´:sta. Ei oikein menny läpi, ku en tienny mitään *hih* No onneks niille kelpas puhelinnumero. Eivät kyllä sitten ikinä soittanu...

No ne päästi mut sitten maijasta ja vapautti käsiraudoista (vaikka ne oliki niin kivat *nauru*). Loppujen lopuksi sain selityksen, että miksi moinen... Mua ja Friction´Darzia syytettiin ampuma-aserikoksesta *täh**ding* Joku vajaa oli soittanu poliiseille, että meillä on aseita, yms *poks*

Vielä viimeiset selitykset, että ”Kai sä tiedät että, kun me saadaan ilmoitus tällaisesta niin meidän on toimittava näin?”... Juu en tienny, mut kiitos informaatiosta... Sitten olinkin vapaa jatkamaan matkaa. Poliisit ei heittäny mua ees himaan vaivanpalkaks *dissaa* vaan lähti pitsalle..

[muokattu 18.8.2003 01:10]
MaSari

Posts: 1,986

#608 • • MaSari space jammer

hallucinogen:
On se kiva kattoo kun kaks ihkuu on niin onnellisia toisistaan *plur*



On se *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#609 • • Lost-Soul los pallos

TwisteD:
Vielä viimeiset selitykset, että ”Kai sä tiedät että, kun me saadaan ilmoitus tällaisesta niin meidän on toimittava näin?”... Juu en tienny, mut kiitos informaatiosta... Sitten olinkin vapaa jatkamaan matkaa. Poliisit ei heittäny mua ees himaan vaivanpalkaks *dissaa* vaan lähti pitsalle..

[muokattu 18.8.2003 01:10]


Täytyy vaan todeta, että jos on ampuma-aserikoksesta ilmoitettu, ni poliisien on vähän pakko toimii tolleen.. Tuskin itsekkään menisit iloisesti juttelemaan täysin tuntemattomalle kivoja, jos sitä epäillään tuollaisesta.. Mutta hyvä, että otit asian positiivisesti... Olis kyl kiva olla joskus poliisin käsiraudoissa.. Viimeks ne ei laittanu niitä vaikka pyysin*hih*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

[Nuclear]

Posts: 5,855

#610 • • [Nuclear] el aprendiz

Lost-Soul:
Täytyy vaan todeta, että jos on ampuma-aserikoksesta ilmoitettu, ni poliisien on vähän pakko toimii tolleen.. Tuskin itsekkään menisit iloisesti juttelemaan täysin tuntemattomalle kivoja, jos sitä epäillään tuollaisesta.. Mutta hyvä, että otit asian positiivisesti... Olis kyl kiva olla joskus poliisin käsiraudoissa.. Viimeks ne ei laittanu niitä vaikka pyysin*hih*


Antoks vaan pamppua?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#611 • • Dorka Guest
ihanaa, IHANAA... mä tunnen niin iloiseks, energiseks ja maailman valloittaneeks et vetäkää joku mut pois täältä pilvien korkeudelta liitoilemasta takaisin arkeen *plur*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#612 • • Lost-Soul los pallos

[Nuclear]:
---

Antoks vaan pamppua?



Ei edes sitäkään.. olen täysin pettynyt*uuh*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Epailija

Posts: 5,636

#613 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Digikameran pitäisi saapua tänään ja bongasin hetki sitten kauneimman näkemäni UniCafe-työntekijän. *plur* Tarkemmin ajatellen tuo ei kyllä ole vielä mikään kehu... Sanotaan, että bongasin erittäin nätin UniCafe-työntekijän. *nauru* Ei varmaan tämän parempaa päivää ihan heti tule vastaan. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#614 • • hallucinogen Edain

Dorka:
ihanaa, IHANAA... mä tunnen niin iloiseks, energiseks ja maailman valloittaneeks et vetäkää joku mut pois täältä pilvien korkeudelta liitoilemasta takaisin arkeen *plur*



Poika, oot sä saanu vai minkä takia sä oot noin onnellinen? *iloinen*

--
pikku-*possu*

MaSari

Posts: 1,986

#615 • • MaSari space jammer

Dorka:
ihanaa, IHANAA... mä tunnen niin iloiseks, energiseks ja maailman valloittaneeks et vetäkää joku mut pois täältä pilvien korkeudelta liitoilemasta takaisin arkeen *plur*



Miks pitäis? Toihan on yks maailman ihanimmista olotiloista *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-P

Posts: 4,972

#616 • • -P
päivän :) taitaa olla se, että pääs kerrankin olemaan perheen kanssa pitkästä aikaa *joo**sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#617 • • Relic Guest

alien:
koko viikko saikkua ja sen jälkeen alkaa kesäloma! *possu* /



Gongratulations mate :) mutta toivottavasti toi saikun syy ei oo ikävä esim. jalka irti poikki tai jotain vastaavaa :D
Blues

Posts: 5,414

#618 • • Blues Koning van Afrika

alien:
no itse asiassa mun oikean silmän näkö on huonontunut... mut palautuu normaaliin ajan myötä... toivottavasti...



Toivo vain ettei verkkokalvoon tule vauriota esim. kun esine leikkaa silmän auki. Näkö ei palaudu koskaan ennalleen *uuh*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#619 • • Relic Guest

alien:
joku kalvo oli mennyt ”ryttyyn” mutta ne yleensä palautuvat ennalleen... Ja mitä on tässä nyt poskiontelossa murtumia silmän pohjaluuhun asti... Ei onneks mitään suurempia...




MITÄ SÄ OOT RIEHUNU *pahis* No huh huh huh.

hmm
Late

Posts: 3,441

#620 • • Late team Lasse
Mulla ei ole sittenkään töitä domination viikonloppuna!!! Tai no la on epävarma mutta su on ainakin vapaa. *plur*

Varokaa kaikki siellä sillä meitsi reivaa sitten TÄYSIII! *pahis*