46,900 posts, 2,345 pages, 19,920,559 views
Poliisit käskee mua kävellä vähän matkaa heitä kohti ja kääntyä selin heihin päin... kädet näkyvillä. Sen jälkeen he käskevät, että kävelen takaperin heitä kohti kädet kokoajan sivuilla. Kun pysähdyin he käskivät mut polvilleen maahan kädet selän takana. Ja kiva kiva.. ne laittaa mut käsirautoihin 

Kiikuttivat mut siitä sitten maijan taakse. Ja lisää kyselemistä Friction´:sta. Ei oikein menny läpi, ku en tienny mitään
No onneks niille kelpas puhelinnumero. Eivät kyllä sitten ikinä soittanu...
). Loppujen lopuksi sain selityksen, että miksi moinen... Mua ja Friction´Darzia syytettiin ampuma-aserikoksesta 
Joku vajaa oli soittanu poliiseille, että meillä on aseita, yms 
vaan lähti pitsalle..TwisteD:
Vielä viimeiset selitykset, että Kai sä tiedät että, kun me saadaan ilmoitus tällaisesta niin meidän on toimittava näin?... Juu en tienny, mut kiitos informaatiosta... Sitten olinkin vapaa jatkamaan matkaa. Poliisit ei heittäny mua ees himaan vaivanpalkaksvaan lähti pitsalle..
[muokattu 18.8.2003 01:10]
Lost-Soul:
Täytyy vaan todeta, että jos on ampuma-aserikoksesta ilmoitettu, ni poliisien on vähän pakko toimii tolleen.. Tuskin itsekkään menisit iloisesti juttelemaan täysin tuntemattomalle kivoja, jos sitä epäillään tuollaisesta.. Mutta hyvä, että otit asian positiivisesti... Olis kyl kiva olla joskus poliisin käsiraudoissa.. Viimeks ne ei laittanu niitä vaikka pyysin*hih*
Tarkemmin ajatellen tuo ei kyllä ole vielä mikään kehu... Sanotaan, että bongasin erittäin nätin UniCafe-työntekijän.
Ei varmaan tämän parempaa päivää ihan heti tule vastaan.
Dorka:
ihanaa, IHANAA... mä tunnen niin iloiseks, energiseks ja maailman valloittaneeks et vetäkää joku mut pois täältä pilvien korkeudelta liitoilemasta takaisin arkeen
alien:
koko viikko saikkua ja sen jälkeen alkaa kesäloma!/
alien:
joku kalvo oli mennyt ryttyyn mutta ne yleensä palautuvat ennalleen... Ja mitä on tässä nyt poskiontelossa murtumia silmän pohjaluuhun asti... Ei onneks mitään suurempia...
No huh huh huh.