päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,584,443 views

serotonot

Posts: 3,137

#5541 • • serotonot Paul Easy
on vaan hyvä olla kun on elämässä kaikki jotakuinkin kohdallaan :)
innae

Posts: 1,377

#5542 • • innae PaskaJätkä
Tämä on myös viime viikon :) (tai jopa :D)
Se on erittäin huvittavaa että saman firman muiden yksikköjen työntekij't ovat tulleet kysymään multa että kun he kuuli että mä olen irtisanonut itseni niin onko se totta? Huvittavinta tässä on se että jokin tärkeä info ei niin millään mene eteenpäin mutta sitten yhden ihmisen irtisanominen kyllä on tiedossa hyvin monellakin ihmisellä*muhaha*

--
PaskaJätkä

Kalle

Posts: 479

#5543 • • Kalle Kiusankappale

innae:
Tämä on myös viime viikon :) (tai jopa :D)
Se on erittäin huvittavaa että saman firman muiden yksikköjen työntekij't ovat tulleet kysymään multa että kun he kuuli että mä olen irtisanonut itseni niin onko se totta? Huvittavinta tässä on se että jokin tärkeä info ei niin millään mene eteenpäin mutta sitten yhden ihmisen irtisanominen kyllä on tiedossa hyvin monellakin ihmisellä*muhaha*



Kyllähän tommoset huhut tottakai lähtevät kiertoon alta aikayksikön. Itse muistan kun taannoin irtisanouduin entisestä työpaikastani niin puolen tunnin sisään sain onnittelutekstiviestin duunikaverilta, joka sillä hetkellä oli opiskeluvapaalla *nauru*..
henkkat

Posts: 528

#5544 • • henkkat
loma päällä ja just hommasin RAWn liput..jeahh!!!*vink**hih*
MaSari

Posts: 1,986

#5546 • • MaSari space jammer

flaikku:
Just tuli puhelu et oon saanu peruutuspaikan, ja pääsen alottaa
opiskelut ens maanantaina !! *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

piis,
.m



Hieno homma Flaikku, ONNEKS OLKOON!!! *aplodit**hali* Mihinkä opinahjoon oot menossa?

Mun tän päivän :) on se, että tajusin juuri että mun elämässä on tapahtumassa juuri näinä viikkoina niin ihania ja valtavia muutoksia että meinaan haljeta riemusta *plur* pääsin haluamaani kouluun, pääsin hyvään työpaikkaan ja kaikenlisäks saatiin uus kämppä Vantaan puolelta, sellanen iso,valoisa, nätti ja järkevästi suunniteltu missä on KAAPPITILAA ja se sijaitsee mitä loistavimmalla paikalla!!!!!! *plur* Voi tätä onnea *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#5547 • • UnityF joo just se

MaSari:

Mun tän päivän :) on se, että tajusin juuri että mun elämässä on tapahtumassa juuri näinä viikkoina niin ihania ja valtavia muutoksia että meinaan haljeta riemusta *plur* pääsin haluamaani kouluun, pääsin hyvään työpaikkaan ja kaikenlisäks saatiin uus kämppä Vantaan puolelta, sellanen iso,valoisa, nätti ja järkevästi suunniteltu missä on KAAPPITILAA ja se sijaitsee mitä loistavimmalla paikalla!!!!!! *plur* Voi tätä onnea *sydän*




ihanaa.. *jiihaa* onneksi olkoon.. *hymy*
Minnepäin vantaata meinaat muuttaa?



Mun päivän hymy on se että ihana vkl takana sapsun ja lintusen kanssa... kyllä me ollaan hyvä triio *joo* jäi tosi ihana fiilis ja tänään oon jaksanu sitten siivoilla ja hoitaa kaikkia erillaisia pikkuhommia kuntoon mitkä olin jättäny vähän takavasemalle... *hymy*
MaSari

Posts: 1,986

#5548 • • MaSari space jammer

UnityF:
ihanaa.. *jiihaa* onneksi olkoon.. *hymy*
Minnepäin vantaata meinaat muuttaa?*



Danke *iloinen* Muutetaan Samulin kanssa täältä Keravan perseestä pois tonne Vantaan Jokiniemeen *iloinen* On kyl ehkä yks parhaimmista mahdollisista paikoista asua just nyt tällä elämäntilanteella *joo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Zyklonius

Posts: 1,629

#5550 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

sapeli:

päivän :) on viime viikonloppu (joka alkoi siis torstaista) - ja eritysesti perjaintai-aamun ihanan pehmeä nukkumapaikka lattialla sohvatyynyjen päällä *sydän* ei ole koskaan ollut oikeasti niin sellainen olo että nukkuisi pilven päällä... tai pilvessä *iloinen*



Noniih, nyt en enää ihmettele, miksi mies hymyili niin maireasti unissaan, kun pompin sun ruhon yli tiuhaan tahtiin. On se upea näky kun iso mies nukkuu, rutistaa sohvatyynyä ja hymyilee kuin olisi juuri saanut tietää voittaneensa lotossa. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Zyklonius

Posts: 1,629

#5551 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Uusi duunipaikka on aivan yliveto, saa tehdä aidosti merkittäviä hommia kehitysyhteistyö- ja ympäristöhankkeiden parissa ja työkaveritkin vaikuttavat ehdasti omituisilta positiivisella tavalla, vaikka ovatkin aikuisia. *hymy*

Ja sitten on vielä se yksi ilolintuhuuhkaja... *pihkassa*

On se elämä makoisaa, maistuupi hattaralle ja vesimelonille. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Avatar
#5552 • • GoA Guest
Tuli testattua aamulla salilla kyykky-ykköstä. Vaikkei rautaa nyt paljon ollutkaan niin oman mielen tuo luku sai oikein hyväksi. :)
lohikarme

Posts: 1,730

#5553 • • lohikarme RitariVittupää

Elwira:
Eilen sain laadukasta seksiä *vink*
Tänään haluan lisää *vink* *sydän*



Anytime *vink* *sydän*

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#5555 • • djmg Guest
Hitsi et osaa olla mahtava fiilis... *plur*
en tiedä syytä mutta tää on kyl siisti tunne! *nauru*
Jna

Posts: 613

#5556 • • Jna
Kuntosalilla soi RMB-Spring*sydän*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#5557 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Äiti tuli vierailulle ja vietettiin tänään koko päivä Ikeassa! Ja vihdoin sain huoneeni kuntoon! *jiihaa* Ja tästähän tuli aika kiva! *joo* Muutenkin asiat alkaa rullaamaan taas..Huomenna vähän vielä sisustusta ja maalausta ja illalla äidin ja murun kanssa syömään!!! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-lera-

Posts: 394

#5558 • • -lera-
kävin tänään työhaastattelussa... sain heti tuloksen. ja sain sen paikan *jiihaa* *jiihaa* se on oikeesti juuri valmistuneen merkonomin, ilman alansa kokemusta niin unelma paikka et huh... oon niin innoissani, mun ihan ensimmäinen vakkari normaali työpaikka... *plur*
Maihku

Posts: 1,186

#5559 • • Maihku neiti hankala

MaSari:
Danke *iloinen* Muutetaan Samulin kanssa täältä Keravan perseestä pois tonne Vantaan Jokiniemeen *iloinen* On kyl ehkä yks parhaimmista mahdollisista paikoista asua just nyt tällä elämäntilanteella *joo*


joo jokiniemi on tosi jees paikka,varsinkin kun mäkin asun täällä*nauru*
mniittymaki

Posts: 1,641

#5560 • • mniittymaki

Maihku:
---
MaSari:
Danke *iloinen* Muutetaan Samulin kanssa täältä Keravan perseestä pois tonne Vantaan Jokiniemeen *iloinen* On kyl ehkä yks parhaimmista mahdollisista paikoista asua just nyt tällä elämäntilanteella *joo*

---

joo jokiniemi on tosi jees paikka,varsinkin kun mäkin asun täällä*nauru*



Jebajee.. ja meitsiki parin km päässä..

.m