päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,557,370 views

Maihku

Posts: 1,186

#5561 • • Maihku neiti hankala
MaSari:
Danke *iloinen* Muutetaan Samulin kanssa täältä Keravan perseestä pois tonne Vantaan Jokiniemeen *iloinen* On kyl ehkä yks parhaimmista mahdollisista paikoista asua just nyt tällä elämäntilanteella *joo*

---
Maihku:
joo jokiniemi on tosi jees paikka,varsinkin kun mäkin asun täällä*nauru*

---

flaikku:


Jebajee.. ja meitsiki parin km päässä..

.m


kaikki hyvät asuu täällä suunnalla*jiihaa*
Janne

Posts: 1,330

#5562 • • Janne kipee ukkeli
Mä oon ihan super-motivoitunut! Nukuin viikonloppuna mökillä ja tapasin vanhemmat pitkästä aikaa. Aloitin eilen syksyn urheilut oikein tosissaan ja sain myös suuren kiven vieritettyä sydämeltäni (kiitos sinne suunnalle minne kiitos kuuluu). Tuntuu kuin tämä olisi loppuelämäni ens... anteeksi, toinen päivä. Ja kaiken lisäksi kiksu maistuu Jannelle entiseen malliin, tikidii! *jiihaa*

”Stronger, wiser and more confident than ever.” *super* *muhaha* *muhaha* *muhaha*

[muokattu 17.8.2004 07:22]
nomic

Posts: 4,120

#5563 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
nyt koulussa johon halunnut jo parisen vuotta ja ainaskin näin alkumetreillä innostusta on ja kavereilla menee asiat hyvin, itsellä menee asiat kaikinpuolin kivasti jne... *hymy*
eli siis ei pelkästään päivän hymy vaan kuukauden hymy! :)
ella_

Posts: 1,329

#5564 • • ella_
tänään on vaan hyvä olo ja kiva päivä ^_____^

--
Elementary, my dear.

Avatar
#5565 • • pia^^ Guest
Aamulla oli väsymys maksimus *nauru* mut nyt on hetki aikaa enneku lähen uutee työpaikkaa ja väsymys on poissa *jiihaa* . Muutenki aivan loistava fiilis täst päiväst ja viime viikonlopust *plur*
Avatar
#5566 • • Nancy Guest
Eilen mulle soitettiin mun kesätyöpaikasta että oon tervetullut heidän yhteiselle laivareissulle....eihän siinä sinäänsä mitään erikoista, mut se et mun ei tarvii maksaa penniikään, ei edes viinasta! Arvatkaa vaan olenko mä mukana...*joo**plur*
akir0

Posts: 2,554

#5567 • • akir0 idleRPG champion 2009
Heräsin yhden kivan vierestä ;)
Uhuu

Posts: 844

#5568 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
on niin hyvä mieli, kun ei oo paha mieli =)

-masussahölskykolauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

styrOx

Posts: 485

#5569 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

Elwira:
Mä olen niin *sydän*



aijaa*hymy* tätä näyttäisi olevan ilmassa.....

tosiaan tossa viikko sitten tapasin tosi ihanan ihmisen....

*jiihaa**nauru*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Zyklonius

Posts: 1,629

#5570 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Jotenkin vaan kutkuttaa kivasti masussa. Kait johtuu siitä että näkee erään hauskan hattaraisen hepun tänään. Tai siitä että päässä soi kivoja biisejä. Tai että kotona odottaa SImpsonien kymppikausi ja Six Feet Underin neloskauden kaikki tähänastiset jaksot. Tai sitten aivokemia tekee vaan kepposiaan. Se ja sama, ihanan ihastunut ja euforinen olo. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Avatar
#5571 • • astaroth Guest
Vapaapäivä.*plur*
Apo

Posts: 1,574

#5572 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Nukuin pommiin ja myöhästyin töistä, mut onneks sain uuden biisin raakileen hyvin alkuun ja onnistuneesti purkkiin *jiihaa* *piis*
milla

Posts: 3,699

#5573 • • milla
varasin liput kirsikkapuistoon ^_______________________________^
Silphid

Posts: 219

#5574 • • Silphid
koulu alkoi ja näki kaikki ihanat ihmiset*plur*

--
:)

Avatar
#5575 • • Taika Guest
Mun eilinen debyytti merihirviönä meni täydestä - puolet lapsista pelkää mua..*nauru**justjoo*Jotain hyötyä kesäflunssastakin..
Pinxu

Posts: 196

#5576 • • Pinxu
Päivän repeilyt sai,ku joku uuvatti (kenties napsinu jtn)kehtas väittää et MÄ oisin Raakel Liekin näkönen *muhaha*Totuus on lähempänä tollasta ->*possu*
sapeli

Posts: 11,768

#5577 • • sapeli jokukukamikä?
14h yöunet *plur*

edit: ja *känni*

[muokattu 17.8.2004 20:30]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pinxu

Posts: 196

#5579 • • Pinxu

Individual:
Sain hommattua itselleni ja kaverille Rammsteinin liput, ihan hyviltä paikoilta vielä...
*jiihaa*

Iha hyvät show:t...Jostai kuullu ja nähny vaa *hymy*Onneks olkoo vaa!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5580 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mulla on maailman hienoin korsetti! *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D