46,900 posts, 2,345 pages, 17,075,736 views
innae:
Tämä on myös viime viikon :) (tai jopa :D)
Se on erittäin huvittavaa että saman firman muiden yksikköjen työntekij't ovat tulleet kysymään multa että kun he kuuli että mä olen irtisanonut itseni niin onko se totta? Huvittavinta tässä on se että jokin tärkeä info ei niin millään mene eteenpäin mutta sitten yhden ihmisen irtisanominen kyllä on tiedossa hyvin monellakin ihmisellä*muhaha*
flaikku:
Just tuli puhelu et oon saanu peruutuspaikan, ja pääsen alottaa
opiskelut ens maanantaina !!
piis,
.m
MaSari:
Mun tän päivän :) on se, että tajusin juuri että mun elämässä on tapahtumassa juuri näinä viikkoina niin ihania ja valtavia muutoksia että meinaan haljeta riemusta pääsin haluamaani kouluun, pääsin hyvään työpaikkaan ja kaikenlisäks saatiin uus kämppä Vantaan puolelta, sellanen iso,valoisa, nätti ja järkevästi suunniteltu missä on KAAPPITILAA ja se sijaitsee mitä loistavimmalla paikalla!!!!!! Voi tätä onnea
sapeli:
päivän :) on viime viikonloppu (joka alkoi siis torstaista) - ja eritysesti perjaintai-aamun ihanan pehmeä nukkumapaikka lattialla sohvatyynyjen päällä ei ole koskaan ollut oikeasti niin sellainen olo että nukkuisi pilven päällä... tai pilvessä
Maihku:
---
MaSari:
Danke Muutetaan Samulin kanssa täältä Keravan perseestä pois tonne Vantaan Jokiniemeen On kyl ehkä yks parhaimmista mahdollisista paikoista asua just nyt tällä elämäntilanteella
---
joo jokiniemi on tosi jees paikka,varsinkin kun mäkin asun täällä