päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,322,613 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46461 • • Aurinkoneiti
Sade. Joten ulkona on todella ja raikasta.
Muutenkin hyvä päivä. *hihu*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46462 • • Aurinkoneiti


---
Sade. Joten ulkona on todella ja raikasta.
Muutenkin hyvä päivä. *hihu*
---

Ai, siellä suunnassa sateesta saadaan jo nautiskella? Myrskyn poika on kateellinen... jälleen. Nooh, kenties se rintama yltää piakkoin tännekkin niin päästään asiaan. Ai, että mä nautin. Satais vaik' kolme päivää putkeen niin olis hyvät lähtöasetelmat.

*plur*



*iloinen*
sapeli

Posts: 11,768

#46463 • • sapeli jokukukamikä?
Oh get a room you two! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hiphei

Posts: 493

#46465 • • hiphei
JaBadaba duuuuu :)) Tuore ajokortti takataskussa, hih helpottaa kummasti työnsaantia, ku asuu pienellä paikkakunnalla :)
anis

Posts: 2,451

#46466 • • anis
Kuntotestin tulos oli hyvin hyvä, lähes erinomainen *pepsodent*!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Oj

Posts: 1,349

#46467 • • Oj Keep it FILTHY
Sain vihdoin mahdollisuuden pistää asuntolainan vetämään ..vaikutti vielä että heltiäisi *hih*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

KeijoK

Posts: 1,495

#46472 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :):


---
Poika tuli maailmaan :)
---


Suurensuuret onnittelut ja tervetuloa vanhempien joukkoon!



Onnea täältäkin suunnalta! *joo*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

SkeZ

Posts: 98

#46473 • • SkeZ Teknoshamaani
Elämä on :)
Hendryk

Posts: 510

#46474 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Aleksanterinkadulla musisoi kapteenilakkinen kaveri, joka oli virittänyt 20-30 lasiputelia ksylofoniksi bambuhäkkyrälle, ja hyvin musisoikin. Ajatelkaa sitä virittämisen vaivannäköä ensinnäkin (vähän toista kuin virittää jalkapohjan levyinen köysi kahden puun väliin ja heilua sen päällä hokemassa shoutaim, shoutaim) ja sitten sitä, kuinka tämä katutaiteilija sai mietityllä rekvisiitalla esitykseensä tarinan ja taustan ja vähän traagisuuttakin, kuten vaikkapa ajatuksen siitä, että tässäpä kilkuttelee rommiin menevä, laivastaan lempattu koti-ikäväinen merikapteeni puolityhjiä puteleitaan Etelämeren palmusaarella. (Joku voi nähdä ideaa myös narullaan keikkuvassa shoutaim-supermiehessä, mutta minä en näe.)

Lisälevennys hymyyn tulee katsojien joukossa olleesta n. 1,5 -vuotiaasta päivänsäteestä, jonka tulemme tapaamaan n. 16,5 vuoden päässä tanssilattioilla. Sitten se on "Showtime!"

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Avatar
#46475 • • Muussika Guest
Mä rullasin just olkkarin matot veks, laitoin kypärän päähän ja harjoittelin skeittaamista himassa. :D Huomenna meen kyllä ihan ulos asti laudan kanssa.

Oon päättänyt opetella kaksi uutta taitoa: skeittaamaan ja soittamaan selloa. Vielä pitäisi joku käytetty sello hankkia jostain.

Oon ihan fiiliksissä uusista asioista. Oon vahvasti sitä mieltä, että ihmisen ois hyvä opetella uusia juttuja läpi elämän.

Lisäksi oon tosi onnellinen siitä, että lähdin mun kuukauden mittaiselle reissulle yksin. Mulla oli tosi unohtumaton reissu akselilla karibianmeri (Vieques island Puerto Ricon vieressä) ja hetken päähänpistona ja vastapainona New York. Asuin paikallisten kanssa kumpaisessakin kohteessa, näin ja koin upeita juttuja ja kaikkea sellasta, mitä perus turistireissulla ois varmaan jääny kokematta. Ja toki tutustuin upeisiin ihmisiin. :)

Life is good. <3
lopez

Posts: 1,972

#46476 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Ilmat suosii. Ihanaa, kun sataa ja yöt on viileitä. Lisää, lisää, lisää...

*sydän*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Cloud

Posts: 2,162

#46477 • • Cloud Game Freak
Kone toimii, netsku kunnossa ja kunnon jyystöt d3:msta ja kohta secret worldia. Ei vois olla paremmin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

cletus

Posts: 369

#46478 • • cletus
Ensimmäinen kesälomapäivä alkoi aah..*joo*
tommib

Posts: 3,204

#46480 • • tommib
Saanut aikuisten oikeasti tänään asioita eteenpäin reippaasti. Huomenna työkkäriin tutkimaan opiskeluja ja lasten tapaamisisten jatkuvuus turvattuna, kun saan aikoja lisää. Ja sossu maksaa ainakin osan aikaa tapaamiset:) Ensi kuussa siellä asiasta sitten uudet neuvottelut