---
Sade. Joten ulkona on todella ja raikasta.
Muutenkin hyvä päivä.
---
Ai, siellä suunnassa sateesta saadaan jo nautiskella? Myrskyn poika on kateellinen... jälleen. Nooh, kenties se rintama yltää piakkoin tännekkin niin päästään asiaan. Ai, että mä nautin. Satais vaik' kolme päivää putkeen niin olis hyvät lähtöasetelmat.
Aleksanterinkadulla musisoi kapteenilakkinen kaveri, joka oli virittänyt 20-30 lasiputelia ksylofoniksi bambuhäkkyrälle, ja hyvin musisoikin. Ajatelkaa sitä virittämisen vaivannäköä ensinnäkin (vähän toista kuin virittää jalkapohjan levyinen köysi kahden puun väliin ja heilua sen päällä hokemassa shoutaim, shoutaim) ja sitten sitä, kuinka tämä katutaiteilija sai mietityllä rekvisiitalla esitykseensä tarinan ja taustan ja vähän traagisuuttakin, kuten vaikkapa ajatuksen siitä, että tässäpä kilkuttelee rommiin menevä, laivastaan lempattu koti-ikäväinen merikapteeni puolityhjiä puteleitaan Etelämeren palmusaarella. (Joku voi nähdä ideaa myös narullaan keikkuvassa shoutaim-supermiehessä, mutta minä en näe.)
Lisälevennys hymyyn tulee katsojien joukossa olleesta n. 1,5 -vuotiaasta päivänsäteestä, jonka tulemme tapaamaan n. 16,5 vuoden päässä tanssilattioilla. Sitten se on "Showtime!"
Mä rullasin just olkkarin matot veks, laitoin kypärän päähän ja harjoittelin skeittaamista himassa. :D Huomenna meen kyllä ihan ulos asti laudan kanssa.
Oon päättänyt opetella kaksi uutta taitoa: skeittaamaan ja soittamaan selloa. Vielä pitäisi joku käytetty sello hankkia jostain.
Oon ihan fiiliksissä uusista asioista. Oon vahvasti sitä mieltä, että ihmisen ois hyvä opetella uusia juttuja läpi elämän.
Lisäksi oon tosi onnellinen siitä, että lähdin mun kuukauden mittaiselle reissulle yksin. Mulla oli tosi unohtumaton reissu akselilla karibianmeri (Vieques island Puerto Ricon vieressä) ja hetken päähänpistona ja vastapainona New York. Asuin paikallisten kanssa kumpaisessakin kohteessa, näin ja koin upeita juttuja ja kaikkea sellasta, mitä perus turistireissulla ois varmaan jääny kokematta. Ja toki tutustuin upeisiin ihmisiin. :)
Saanut aikuisten oikeasti tänään asioita eteenpäin reippaasti. Huomenna työkkäriin tutkimaan opiskeluja ja lasten tapaamisisten jatkuvuus turvattuna, kun saan aikoja lisää. Ja sossu maksaa ainakin osan aikaa tapaamiset:) Ensi kuussa siellä asiasta sitten uudet neuvottelut