päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,323,131 views

Hendryk

Posts: 510

#46441 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Levykaupat saattavat olla katoavaa kaupunkikulttuuria, mutta kylläpä tuli tänään hyvä fiilis ja vahvistui usko tulevaan: Olin maksamassa levyostoksia Digeliuksessa, kun samalla tuli Äxästä tekstiviesti, että tilaamasi levy on saapunut. Jeps!

Ja kaikki nämä levyt olivat sellaisia, jotka olivat mukamas olleet myynnissä cdon.comissa, mutta eivät olleet sitten löytyneetkään. Jepujep!! *joo*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

nazarie

Posts: 176

#46442 • • nazarie saapasjalkakissa
Tuleva bilekattaus alkaa vaikuttaa todella, todella hyvältä *jiihaa*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

sapeli

Posts: 11,768

#46443 • • sapeli jokukukamikä?
Oli kyl mahtava päivä. Näin varmaan 95% mun kaikista lähimmistä ystävistä ja kavereista ketä nyt ylipäänsä pääkaupunkiseudulla asuu - en oo varma oonko koskaan aiemmin nähny näin kattavaa läpileikkausta yhden päivän aikana. *hymy*

Paljon tärkeitä keskusteluita keskusteltiin tänään. *joo*

Ja mä pääsen nyt nukkumaan! *sydän* *haukottel* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hiphei

Posts: 493

#46445 • • hiphei
Onpas mugavaa ku putkahtelee kaikkia kivoja kesä tapahtumia *iloinen*
oooo

Posts: 1,249

#46446 • • Edited oooo
Miehet, mies *sydän* Mä en tajua miten kukaan voi pitää teitä ihan: *possu*:ina.
Tietysti ymmärrän yksittäiset ikävät keissit mutta että koko sukupuoli helvettiin, sitä en tajua.

Mä niiiin pidän miehistä(kin) *pihkassa* Ja olen niiiin hetero *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#46447 • • sapeli jokukukamikä?
Tapasin eilen vanhan ystävän yllättävässä paikassa. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KeijoK

Posts: 1,495

#46448 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Huomenna työpaikkahaastattelu. *hihu*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

oooo

Posts: 1,249

#46451 • • oooo


No, jo on aikoihin eletty, kun vastakkaisen sukupuolen edustajistosta päädytään oikein kehumaan meitä miehiä... ettei nyt vain olis jonkin sortin kirjoitusvirhe/kännitila käynnissä? Koen parhaaksi pestä pupillit vielä ennen mahdollista varmennusta tämän tiimoilta..

*hihu*

Edit. On se vaan niin plurauttavaa, että melkein täytyis tämä osio linkittää muidenkin huomioitavaks.



Hih, kyllä mä ihan selvänä ja kohtalaisen täysjärkisenä sen kirjoitin ja olen yhä samaa mieltä (nyt viiniä maistelleenakin siis) *hihu**joo*
eugina

Posts: 898

#46452 • • eugina YleX tt-i *sydän*
16 vuoden opiskelut loppuu virallisesti tänään.. *hymy*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

lopez

Posts: 1,972

#46453 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän :):


---
No, jo on aikoihin eletty, kun vastakkaisen sukupuolen edustajistosta päädytään oikein kehumaan meitä miehiä... ettei nyt vain olis jonkin sortin kirjoitusvirhe/kännitila käynnissä? Koen parhaaksi pestä pupillit vielä ennen mahdollista varmennusta tämän tiimoilta..

*hihu*

Edit. On se vaan niin plurauttavaa, että melkein täytyis tämä osio linkittää muidenkin huomioitavaks.
---
Hih, kyllä mä ihan selvänä ja kohtalaisen täysjärkisenä sen kirjoitin ja olen yhä samaa mieltä (nyt viiniä maistelleenakin siis) *hihu**joo*


"Kohtalaisen.."

*justjoo*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Hendryk

Posts: 510

#46454 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Hesarissa oli juttu kreikkalaisesta hemmosta, jolta oli mennyt maan talouskriisin takia työpaikka yökerhossa ja kaiketi tulevaisuudennäkymätkin. Hän ei ollut kuitenkaan jäänyt laakereilleen lepäämään, vaan oli perustanut etanafarmin. Etanoiden kasvatus oli hänelle täysin uusi ala, ja alkuun hän olikin joutunut oppimaan paljon kantapään kautta. Etanat, mokomat, muun muassa olivat tupanneet karkailemaan.

Voin vain kuvitella ne hurjat takaa-ajot siellä kaukana Kreikassa...

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

m1kk3

Posts: 5,560

#46455 • • m1kk3 no-life

Replying to päivän :):


Voin vain kuvitella ne hurjat takaa-ajot siellä kaukana Kreikassa...



:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

hiphei

Posts: 493

#46456 • • hiphei
Grillikausi avattu, namizguuggeli :)
anis

Posts: 2,451

#46460 • • anis
No plur *pihkassa*!! *tirsk*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.