päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,323,742 views

Jago

Posts: 4,039

#46141 • • Jago un-trained monkee
Oon saanu tänään paljon aikaan kämpän järkkäilyjen kanssa. Viellä kun jaksais viedä vaastoon turhat tavarat ja laatikot saisin eteisenkin raivattua

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#46142 • • Oj Keep it FILTHY
Ei oo töitä huomenna =)

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#46143 • • Annakins Guest
Huomenna Beirutiin! *pepsodent*
Sssan*

Posts: 651

#46144 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Colors and mi best friend :)

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

KeijoK

Posts: 1,495

#46146 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Hyvää Itsenäisyyspäivää Suomi! *aplodit**sydän*
Ja linnan juhlista tulen katsomaan tasan ainoastaan Sotaveteraanien kättelyn. Loppusakki on aika paskahousunaputtelijoita siinnä porukassa heihin verrattuna.

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

kinderi

Posts: 1,783

#46147 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

Masters Of Hardcore Vortex Of Venegance vip-lippu taskussa ja uusi Angerfist tuli postissa *plur**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*



WOOHOO!! Säkin olit onnekas, meil on samat liput *tanssittel*
Ja Retaliate saapui talouteen torstaina ^^

Mun päivän :) on kuitenkin se et jälkikasvu antoi nukkua(:pyöriä sängyssä) 8.30 asti :)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tommib

Posts: 3,204

#46148 • • tommib

Replying to päivän :):


---
Masters Of Hardcore Vortex Of Venegance vip-lippu taskussa ja uusi Angerfist tuli postissa *plur**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
---


WOOHOO!! Säkin olit onnekas, meil on samat liput *tanssittel*
Ja Retaliate saapui talouteen torstaina ^^

Mun päivän :) on kuitenkin se et jälkikasvu antoi nukkua(:pyöriä sängyssä) 8.30 asti :)



Onnittelut sinne kanssa *aplodit**aplodit* Retaliate on todella kova levy! Oottelen täällä ostamaani Mutilatea kanssa saapuvaksi. Kunhan toi myyjä sais sen postiin...
Max Power

Posts: 186

#46149 • • Max Power Techno hoodlum
Kumma meininki ku tuntuu siltä et vois siirtää vuoria, viimiseen puoleenvuoteen oo ollu tällänen duracell olo, johtunee eilisestä avantokauden avauksesta, vesi oli paskasta mutta sopivan lämmintä. Pitänee alkaa treenaan sm-kisoihin, kaikki joukolla Nokialle *jiihaa**aplodit**jiihaa*

http://www.avanto2012.fi/
Jago

Posts: 4,039

#46150 • • Jago un-trained monkee
Salieuforia. Pitkästä aikaa sellanen treenikerta, että tekee mieli hyppiä ja pomppia. Ei ees haitannu, että olin tän talven aikana ekaa kertaa junassa(.), joka ei lähteny asemalta "teknisen vian vuoksi".

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#46151 • • Oj Keep it FILTHY
Vihdoin kännykässä nettipaketti *hihu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46152 • • Aurinkoneiti
Löysin uudesta (käytetystä) pyykinpesukoneesta 20 e. *hihu*
MIUH

Posts: 33

#46153 • • MIUH
handmade smiley-lävistys :)

--
Hei beibit mis on reivit ?

tommib

Posts: 3,204

#46154 • • tommib
Sain autettua tänään rakasta ystävääni isossa asiassa
Mun Fringen 3. kauden bluray tuli postissa parin kirjan lisäksi. Enää puuttuu bd-soitin joka on tulossa...
hiphei

Posts: 493

#46155 • • Edited hiphei
Vika työpäivä ja loma saa hymyn
miun huulille :))
Jago

Posts: 4,039

#46157 • • Edited Jago un-trained monkee
On vaan ollu tosi hyvä fiilis. Välillä vähän melankoliaa, mutta pääosin tuntuu elämä olevan taas raiteillaan. Eilinen sali oli aivan mahtava. diggaan mulle uudesta ja onneks jopa kohtuuhintasesta mestasta aika paljon.

edit jatkan kun oon vetäny kakkua

Oon saanu vähän asioita hoidettua. Oon vihdoin vaihtanu takasin ruokavalion siihen mitä se oli aikasemmin. eli semi paleoo maitotuotteiden kanssa.
Duunissa menee paremmin, joskin vielläkin huomaan että driftaan helposti ajatuksiini.
Sain eilen tiskattua osan tiskeistä.
Sain 3sta jäljellä olevasta laatikosta yhen purettua.
Jne.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#46158 • • Oj Keep it FILTHY
Laivalle = nuuskaa!! *känni**uros*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46160 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :):


---
Löysin uudesta (käytetystä) pyykinpesukoneesta 20 e. *hihu*
---

T
Ihan mielenkiinnosta: Toimiiko rumpu?



Hyvin toimii :)))