päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,334,620 views

SkeZ

Posts: 98

#46122 • • SkeZ Teknoshamaani
Hymyilyttää kun on mennyt kohtuullisen helposti tämmöinen pitkähkö viikonloppu täynnä äksöniä :D

La-päivän shiatsu-kurssi + lasu-yövuoro + su-päivän shiatsut ja nyt su-ma alkava yövuoro.... parit tunnin päikkärit väleissä niin yllättävän hyvin on jaksanut - ilmeisen tyytyväinen olen onnistuneeseen ruokahuoltoon :D/
sapeli

Posts: 11,768

#46123 • • sapeli jokukukamikä?
Uusi kämppis ja sen kaveritkin vaikuttaa olevan aika loistavia tyyppejä, oikein hyvin loppui ensimmäinen viikko uuden asukin kanssa! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rose

Posts: 1,047

#46124 • • rose vakaasti epävakainen
Oli ihana kontakti-improilukurssi, joka antoi paljon iloa ja sopivasti haastetta viikonloppuun. Etukäteen harmitti aamu-unien uhraaminen mutta jälkikäteen ajateltuna nukkuminen tuntui triviaalilta.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46125 • • Aurinkoneiti
Kuutamokävely joenrannassa, revontulet ja pakkanen *sydän*
anis

Posts: 2,451

#46126 • • anis
Hotla varattu Korpilammelta Pacifiquen ajaksi. Mitään muuta hyvää tässä päivässä ei olekaan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

lopez

Posts: 1,972

#46127 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän :):

revontulet *sydän*


Tunnustan kateuteni. Eihän noiden viimenäkemisestä ole vierähtänytkään kuin palttiarallaa pian 30-vuotta... kuvankauniilla Kilpisjärvellä tuolloin.

*sydän*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46128 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :):


---
revontulet *sydän*
---

Tunnustan kateuteni. Eihän noiden viimenäkemisestä ole vierähtänytkään kuin palttiarallaa pian 30-vuotta... kuvankauniilla Kilpisjärvellä tuolloin.

*sydän*



*hymy*
Avatar
#46132 • • Muussika Guest
Voe että kun voi tämä tyttö olla niin iloinen omasta leuanvetotangosta. :D Ihan hujppuu aloittaa ja lopettaa päivä roikkumalla siinä! Kotona on nyt hyvä kuntosali kasassa kun sain vielä hommattua tuon tangon repertuaariin. Ihan loistava boogie kun rehkii ennen duuneja ja lähtee virkeenä ja energisenä kohti uusia haasteita. ^^
sapeli

Posts: 11,768

#46133 • • sapeli jokukukamikä?
Ha! Siitä on näköjään mennyt jonkin aikaa kun olen viimeksi yrittänyt jotain älyllistä jossa en ole uskonut onnistuvani - ja onnistuin! Hyvä minä! *jiihaa* *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hiphei

Posts: 493

#46135 • • hiphei
Woe kun lämmittää uusi ihana ystävä ja samanmoinen kemia*sydän*
Jago

Posts: 4,039

#46136 • • Jago un-trained monkee
oon saanu niin paljon aikaan oman elämän ja ihan käytännön asioidenkin järkkäämisessä tällä viikolla.
Muuttoon liittyen saanut paljon juttuja tehtyä, tuli tehtyä lopullinen ero ja sain esim vihdoin soitettua puh.operaattorille, että ne on laskuttanu mua turhaan sellasista asioista, mitä mulla ei oo tilattuna

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KeijoK

Posts: 1,495

#46137 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Remontti tältä erää siivousta vaille valmis. *hihu*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#46138 • • Oj Keep it FILTHY
Tuliterät talvirenkaat alla.. *hihu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Max Power

Posts: 186

#46140 • • Max Power Techno hoodlum
Hyvällä ystävällä pulla uunissa, ihanaa, niin onnesta giamurassa ETTÄ *sydän**sydän*