päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,347,543 views

Mimir

Posts: 1,366

#45641 • • Mimir Rouva Yninä
Positiivinen palaute töissä. Meillä osataan kyllä yleensäkin hirmu hyvin kiittää kollegoita tilanteen ollessa päällä, mutta ehkä ei niinkään muuten. Nyt viimeisen viikon sisään oon kahdesti saanut sellaista palautetta, että "mietin eilen, että täytyy tulla sulle sanomaan, että olit tosi hienosti tehnyt asian x". Arvostan suuresti, toivottavasti osaan itse tehdä samoin.

Lisäksi sain tänään oman potilaan perheeltä niin ihanan kiitoslahjan heidän lähtiessään jatkamaan matkaa, että ihan itku tuli.

Tällaisina hetkinä oikeasti harmittaa, etten ehkä tätä työtä pysty tekemään enää monia vuosia. Tämä työpaikka on mulle niin oikea ja mähän olen työssäni jopa hyvä *hymy*

--
[Wings are growing on her.]

Quakey

Posts: 692

#45642 • • Quakey
katti on vihdoinkin vähän läskistynyt, ja alkaa näyttää jo ihan oikealta kissalta ja vähemmän luurangolta :P .. pari kuukautta sitten oli vielä ihan sairaalloisen laiha, mutsikin taisi silloin viel sanoa ettei koskaan ole niin nälkiintynyttä kissaa nähnyt :S

nyt on tosin joku kämpän tuhous projekti meneillään kun unohdin ostaa märkäruokaa -_-
Inferno@Tre

Posts: 678

#45643 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kanapasta mörsseliä *slurps*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

sapeli

Posts: 11,768

#45644 • • sapeli jokukukamikä?
Olipa mahtava viikonloppu! Perjantaina kiidettiin suoraan töistä Heinolaan ystävän luokse, siellä istuttiin iltaa (ja vähän aamuakin), lauantaina mahtava Halloween-tapahtuma ja ilotulituksia ja eka oma poi-esitys, ja sieltä sitten PK-seudulle UG-bileisiin, vähän chilliä jatkoilua kivojen ihmisten seurassa, ja sit sunnuntaina koomailua pizzan ja Simpsonien parissa. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Wolverine

Posts: 1,860

#45645 • • Wolverine
Sain kenttäliput Bon Jovin keikalle!
kinderi

Posts: 1,783

#45646 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ystäväni sai eilen vaavan *plur* Ihana ruttuinen rakkauspakkaus <3

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Oj

Posts: 1,349

#45647 • • Oj Keep it FILTHY
Hyvä musiikki *hymy*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

GERTY

Posts: 411

#45648 • • GERTY
..on oikeastaan päivän *plur* sain sen unelmatyöni isosta kansainvälisestä yrityksestä!
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#45649 • • Edited Aurinkoneiti
Hakaniemen halli, vuorikidekoru, tarot-korttiennustaja...muutenkin ihana päivä
Oj

Posts: 1,349

#45651 • • Oj Keep it FILTHY
TYÖMARKKINATUKI *hymy*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

pululu

Posts: 1,102

#45653 • • pululu .jemmutti.
Hurts tulee Suomeen *plur*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

SamHard

Posts: 2,098

#45654 • • Edited SamHard
Maailman nopeinta kukkaa! Minuutti ja aika hidastuu hetkeksi.. tai no 3 tuntia
kannattaa varata! Ymmärtää kuka ymmärtää!*hih**nauru*
Oj

Posts: 1,349

#45655 • • Oj Keep it FILTHY
Sain töitä jouluun asti =) Ei tosin mitään herkkua hommaa mut 5kk työttömänä olon jälkeen kelpaa ihan hyvin.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

UkeUke

Posts: 394

#45656 • • UkeUke
Tulipahan tilattua sitten vähän vaatteita :) Se jos mikä piristää päivää
mariq

Posts: 2,154

#45657 • • mariq
Mahtava ilta ihanassa seurassa maistuvan ruuan ja maittavan viininkin kera *slurps* *plur*
ja sokerina pohjalle: Lunta *sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#45658 • • Jago un-trained monkee
Ei oo ainakaan viellä kuumenousu. Mulla tosin kuum aina yleensä muutenkin päätyy nousemaan vähitellen iltaakohden, joten en tiedä missä vaiheessa tässä pitäisi pomolle ilmottaa oonko huomenna tulosa vai en. Mutta ainakin nyt tekee mieli siis syödä ja on kivaa viettää päivää kissan kanssa kotona naukuen*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#45659 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :):

Ei oo ainakaan viellä kuumenousu. Mulla tosin kuum aina yleensä muutenkin päätyy nousemaan vähitellen iltaakohden, joten en tiedä missä vaiheessa tässä pitäisi pomolle ilmottaa oonko huomenna tulosa vai en. Mutta ainakin nyt tekee mieli siis syödä ja on kivaa viettää päivää kissan kanssa kotona naukuen*plur*



No hyvä että oot saanu syötyä, oliski ollu hankala Enan kanssa alkaa ruokkimaan sua ruiskulla. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#45660 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to päivän :):


---
Ei oo ainakaan viellä kuumenousu. Mulla tosin kuum aina yleensä muutenkin päätyy nousemaan vähitellen iltaakohden, joten en tiedä missä vaiheessa tässä pitäisi pomolle ilmottaa oonko huomenna tulosa vai en. Mutta ainakin nyt tekee mieli siis syödä ja on kivaa viettää päivää kissan kanssa kotona naukuen*plur*
---


No hyvä että oot saanu syötyä, oliski ollu hankala Enan kanssa alkaa ruokkimaan sua ruiskulla. *vink*


Joo, mua ei saa kyl pakkoruokituu ihan niin helposti, kun kissaa.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe