Positiivinen palaute töissä. Meillä osataan kyllä yleensäkin hirmu hyvin kiittää kollegoita tilanteen ollessa päällä, mutta ehkä ei niinkään muuten. Nyt viimeisen viikon sisään oon kahdesti saanut sellaista palautetta, että "mietin eilen, että täytyy tulla sulle sanomaan, että olit tosi hienosti tehnyt asian x". Arvostan suuresti, toivottavasti osaan itse tehdä samoin.
Lisäksi sain tänään oman potilaan perheeltä niin ihanan kiitoslahjan heidän lähtiessään jatkamaan matkaa, että ihan itku tuli.
Tällaisina hetkinä oikeasti harmittaa, etten ehkä tätä työtä pysty tekemään enää monia vuosia. Tämä työpaikka on mulle niin oikea ja mähän olen työssäni jopa hyvä
katti on vihdoinkin vähän läskistynyt, ja alkaa näyttää jo ihan oikealta kissalta ja vähemmän luurangolta :P .. pari kuukautta sitten oli vielä ihan sairaalloisen laiha, mutsikin taisi silloin viel sanoa ettei koskaan ole niin nälkiintynyttä kissaa nähnyt :S
nyt on tosin joku kämpän tuhous projekti meneillään kun unohdin ostaa märkäruokaa -_-
Olipa mahtava viikonloppu! Perjantaina kiidettiin suoraan töistä Heinolaan ystävän luokse, siellä istuttiin iltaa (ja vähän aamuakin), lauantaina mahtava Halloween-tapahtuma ja ilotulituksia ja eka oma poi-esitys, ja sieltä sitten PK-seudulle UG-bileisiin, vähän chilliä jatkoilua kivojen ihmisten seurassa, ja sit sunnuntaina koomailua pizzan ja Simpsonien parissa.
Ei oo ainakaan viellä kuumenousu. Mulla tosin kuum aina yleensä muutenkin päätyy nousemaan vähitellen iltaakohden, joten en tiedä missä vaiheessa tässä pitäisi pomolle ilmottaa oonko huomenna tulosa vai en. Mutta ainakin nyt tekee mieli siis syödä ja on kivaa viettää päivää kissan kanssa kotona naukuen*plur*
Ei oo ainakaan viellä kuumenousu. Mulla tosin kuum aina yleensä muutenkin päätyy nousemaan vähitellen iltaakohden, joten en tiedä missä vaiheessa tässä pitäisi pomolle ilmottaa oonko huomenna tulosa vai en. Mutta ainakin nyt tekee mieli siis syödä ja on kivaa viettää päivää kissan kanssa kotona naukuen*plur*
No hyvä että oot saanu syötyä, oliski ollu hankala Enan kanssa alkaa ruokkimaan sua ruiskulla.
---
---
No hyvä että oot saanu syötyä, oliski ollu hankala Enan kanssa alkaa ruokkimaan sua ruiskulla.
Joo, mua ei saa kyl pakkoruokituu ihan niin helposti, kun kissaa.