päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,555,754 views

m1kk3

Posts: 5,560

#45601 • • Edited m1kk3 no-life
Kaksi todella kohtuuhintaista kämppää tarjolla todella hyvillä paikoilla, mistä valita :)

Helsingin ulkopuolella asumisen etuja <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Timce

Posts: 5,381

#45604 • • Timce

Replying to päivän :):

vähän ihmetytti, miksi sain niin paljon responseja tälle videolle...
2zhprme.jpg



Videon lataaja saa lisätä noita peukkuja kommenteille ihan just niin paljon, kuin haluaa. Jotkut sitä jostain syystä tekee.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Individual

Posts: 10,942

#45605 • • Edited Individual HYPNO!
Musiikin jumalat ovat olleet erityisen suosiollisia viime ajat. Olen löytänyt jokusen killeri-raidan pakkiin ja tietyt vanhat klasarit ovat kuullostaneet jos mahdollista, vieläkin paremmilta kuin ennen.
NiMo

Posts: 483

#45606 • • NiMo PolkkaPuppe
Tänään pääsee Approileen Hämeenkadulle *känni**iloinen*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

mariq

Posts: 2,154

#45607 • • mariq
Pluuuuuuuurrrrrr *plur*

Unta saamatta illalla makasin kissa kainalossa sängyssä jonnekin kolmeen-puoli neljään plurahdellen sitä, miten onnekas olen *iloinen* Miten oonkin onnistunut ympäröimään itseni niin uskomattoman ihanilla ihmisillä *ding* *nauru* *sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#45608 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to päivän :):

Pluuuuuuuurrrrrr *plur*

Unta saamatta illalla makasin kissa kainalossa sängyssä jonnekin kolmeen-puoli neljään plurahdellen sitä, miten onnekas olen *iloinen* Miten oonkin onnistunut ympäröimään itseni niin uskomattoman ihanilla ihmisillä *ding* *nauru* *sydän*



Syksy vaikuttaa suhun näköjään hieman eri tavalla kuin useimmilla :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

mariq

Posts: 2,154

#45609 • • mariq

Replying to päivän :):

---
Syksy vaikuttaa suhun näköjään hieman eri tavalla kuin useimmilla :D



Mahdollisesti *hymy*

Siispä voin vain lähettää positiivisilla tunteilla kyllästettyjä ajatusaaltoja maailmalle toivoen sydämeni pohjasta niiden tavoittavan joitakin harmauden ja kylmyyden masentamia ihmisiä, ja että ehkä jonkun muunkin ihmisen saa hopeisen lokakuupäivän raekuuro virnistelemään ja hykertelemään tyytyväisenä elämää *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#45610 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to päivän :):


---
---
Syksy vaikuttaa suhun näköjään hieman eri tavalla kuin useimmilla :D
---


Mahdollisesti *hymy*

Siispä voin vain lähettää positiivisilla tunteilla kyllästettyjä ajatusaaltoja maailmalle toivoen sydämeni pohjasta niiden tavoittavan joitakin harmauden ja kylmyyden masentamia ihmisiä, ja että ehkä jonkun muunkin ihmisen saa hopeisen lokakuupäivän raekuuro virnistelemään ja hykertelemään tyytyväisenä elämää *hihu*




*vastaanottaa aaltoja*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anis

Posts: 2,451

#45611 • • anis
Huomenna urheiluhierojalle, kullan kanssa lounastaa johonkin paikkaan mitä hän ei suostu vielä kertomaan ja sitten illalla Säde vs Fury *iloinen*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Macio

Posts: 291

#45612 • • Macio aka. Ventoline

Replying to päivän :):

Musiikin jumalat ovat olleet erityisen suosiollisia viime ajat. Olen löytänyt jokusen killeri-raidan pakkiin ja tietyt vanhat klasarit ovat kuullostaneet jos mahdollista, vieläkin paremmilta kuin ennen.



Veit sanat suustani. Arjen pieniä suuria iloja*sydän*

--
-
Kauneus on kuulijan korvissa.
-

sapeli

Posts: 11,768

#45613 • • sapeli jokukukamikä?
Mua on viime aikoina moitittu negatiivisuudesta niin hehkuttelenpa vähän kuinka mahtava viikko on ollut. *hymy*

Viikko alkoi aika vaikeissa merkeissä, mutta seurauksena taisin vihdoin päästä oikeasti yli edellisestä parisuhteestani, ja siinä samalla opin huimasti itsestäni (ja sitä kautta myös muista). Läheisillä ystävillä on valtavia muutoksia meneillään, siinä pääsin olemaan katalysaattorina (ja vähän laastarinakin). Roolipelailut meni hienosti, pääsin sään muututtua vaihtamaan mun lempitakin käyttöön, sain työkaverilta ilmaiseksi lipun teatteri-show'hun johon halusinkin, ja paras ystävä pääsee upealle seikkailulle ja olen siitä kovin iloinen. *hihu*

Tämän huipuksi nyt on vasta perjantai, eli vielä on potentiaalia vaikka mille hauskalle viikonlopun aikana! *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Goala

Posts: 332

#45614 • • Goala It is your own imagination!
tänää JUHLITAAAAAn whiiii :P

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Avatar
#45615 • • Muussika Guest
Sain tekniseltä isäinnöitsijältä siunauksen kiinnittää oman nyrkkeilysäkin asunnon kattoon. Kohta mulla on oma reenihuone! <3 *jiihaa*
Funktion

Posts: 1,720

#45616 • • Funktion over 9000

Replying to päivän :):

Sain tekniseltä isäinnöitsijältä siunauksen kiinnittää oman nyrkkeilysäkin asunnon kattoon. Kohta mulla on oma reenihuone! <3 *jiihaa*

Vampyrella


Tartteeks siihen oikeesti luvan? :D Mä laitoin aina kaiken minkä tartti vaan roikkuun katosta mitään kyselemättä.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Decion

Posts: 1,569

#45617 • • Decion Koneradio
Perjantai tietenkin :) Vaik ei ookka mitää suunnitelmia mut se täs varmaa sit kai hyvää onkin *ding*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Avatar
#45618 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):


Tartteeks siihen oikeesti luvan? :D Mä laitoin aina kaiken minkä tartti vaan roikkuun katosta mitään kyselemättä.



Tässä tapauksessa reiät ja pultit tulee olemaan aika isoa sorttia, joten mielummin pelasin varman päälle ja varmistin asian etukäteen kuin makselen kallista laskua jälkikäteen. ;) Lisäksi on ihan jees varmistaa asia katon rakenteenkin vuoksi. Tässä tapauksessa kun kohdistuu aika paljon painoa ja iskuja kiinnikekohtaan.

Nyt vaan tarttis bongata hyvä kattoon lykättävä kiinniketeline tolle säkille, plus säkkijousi ja ketjujen tilalle vois laittaa naapureiden iloksi käydet. Onko nyrkkeilyä harrastavilla hyviä tärppejä?
anis

Posts: 2,451

#45619 • • anis
ratsaille *hihu*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.