päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,261,341 views

Kit^

Posts: 798

#45481 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Kesäviikonloput *sydän**sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

mariq

Posts: 2,154

#45482 • • mariq
Aivan mahtis viikonloppu tuol Eestin puolella *hymy* eritoten majoitus hostelli-Euphoriassa oli ihana *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#45483 • • Edited Jago un-trained monkee
Viikonloppu oli aivan älyttömän manee. Parhaat bileet/festarit missä oon ollu.
edit. Airportjameissä olin siis.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

SASHA  F

Posts: 1,722

#45484 • • SASHA F

Replying to päivän :):

Jago, 26.7.2010 20:37:
Viikonloppu oli aivan älyttömän manee. Parhaat bileet/festarit missä oon ollu.
edit. Airportjameissä olin siis.



Joo samoin kemut rokkas kybällä*tanssittel**aplodit*
noena

Posts: 3,138

#45485 • • noena first breath after coma
Pitkän kaavan kautta pyörimässä keskustassa kaupolla niin parhaan ihmisen kanssa<3
..nyt uupumus väsy ja jalat poikki, mut niin paljon pääsi puhumaan ja olemaan, huippua.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

Posts: 4,039

#45487 • • Jago un-trained monkee
Sain nukuttuu niin hyvin, että pääsen vihdoin käsittelemään tärkeitä asioita, eikä aika mene vaan pään pystyssä pitämiseen ja koomailuun

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#45488 • • Muussika Guest
Välillä mietityttää, kuinka joillakin ihmisillä on tarve olla kaikkien ''kaveri'', vaan ei kenenkään ystävä. Surullista, kuinka tällaiset ihmiset kohtelevat muita, usein näiden muiden tietämättä - halutaan itse hyötyä jotenkin, oli se sitten skenepisteitä, sisältöä omaan elämään toisten elämäntapahtumia seuraamalla ja utelemalla ja juoruamalla tai mitä milloinkin. Todellinen toisen ihmisen arvostaminen on tästä kaukana. Surullista on myös se, kuinka tällaiset ihmiset kaivavat omaa kuoppaansa ehkä tajuamatta koko asiaa.

Mä olen niin onnellinen, että mulla on oikeita, ihania, aitoja ja luotettavia ystäviä, joilla on ihan oikeasti sydäntä ja selkärankaa. *sydän*

Mulla on kyllä käynyt elämässä niin hyvä flaksi monessa asiassa, ja moneen asiaanhan voi onneksi itse vaikuttaa.
[Siru]

Posts: 259

#45489 • • [Siru]
koiranpentu oppinu pissii paperille hienosti *aplodit* ei tarvi herätessä heti astua kuseen

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

mariq

Posts: 2,154

#45490 • • mariq
Tein tänään kaiken sen mitä halusinkin ehtiä tekemään *hihu*
Eilen toimitin tehokkaasti tyhjää koko illan, ni tuli hyvä fiilis nyt vähän ahkeroida *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

alphamagic

Posts: 3,628

#45491 • • alphamagic
perjantai, koirahoidokki, työhaastattelu, mies, kesä, jeh :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Goala

Posts: 332

#45492 • • Goala It is your own imagination!
Metsäfestivaalit ! *plur* *sydän*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Jago

Posts: 4,039

#45493 • • Jago un-trained monkee
upeet etkot, bileet ja jatkot kivoissa porukoissa.
Parasta on ehkä se että ei kertaakaan tullut enää haikea olo, koska oltiin puhuttu tänään kaikki niin inspiroivaan tilaan, että näen vaan positiivisia asioita meidän tulevaisuudessa*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Birgie

Posts: 1,311

#45494 • • Birgie Kikati
Törmäsin Lasipalatsin liikennevaloissa ihan sattumalta erääseen kivaan ihmiseen *plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Amnesia

Posts: 888

#45496 • • Edited Amnesia
Aina välillä on joku on esim. näyttänyt sanomalehdestä päivän Fingerporia, tai joskus olen tsekannut jonkun linkin ircissä, tms. En ole kuitenkaan ikinä mitenkään säännöllisesti niitä seurannut mistään. Nyt kuitenkin jotenkin tajusi, että tuollahan hesarin sivuilla olisi multa 3,5 vuoden Fingerporit lukematta. Näillä voisi sopivalla säännöstelyllä vaikka piristää elokuun työpäiviä... *pepsodent*

edit: ja tää:

Goala, 30.7.2010 14:57:
Metsäfestivaalit ! *plur* *sydän*

noena

Posts: 3,138

#45497 • • noena first breath after coma
Tänään allekirjoitettiin tulevan kämppiksen kanssa vuokrasopimus YAY! ^___^

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,774

#45498 • • Freja Sihteeri
Plur!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#45499 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän :):

Vampy, kirjoitit täysin mun sanoin ja mun elämästä. Mulla on oikeastaan ollut tänään harvinaisen paska päivä mutta en voi silti muuta kuin olla onnellinen. <3

Vampyrella, 29.7.2010 17:28:
Mä olen niin onnellinen, että mulla on oikeita, ihania, aitoja ja luotettavia ystäviä, joilla on ihan oikeasti sydäntä ja selkärankaa. *sydän*

Mulla on kyllä käynyt elämässä niin hyvä flaksi monessa asiassa, ja moneen asiaanhan voi onneksi itse vaikuttaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#45500 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

wiwi, 3.8.2010 23:23:

Vampy, kirjoitit täysin mun sanoin ja mun elämästä. Mulla on oikeastaan ollut tänään harvinaisen paska päivä mutta en voi silti muuta kuin olla onnellinen. <3



''Minulla on joskus ollut toivottoman kurja olo, mutta juuri siksi tiedän, että on upeaa olla elossa.''

Tsenppistä! :) Kun pysyy uskollisena itselleen, toisille ja omille arvoilleen, pääsee elämässä pidemmälle kuin nakertamalla oksaa muiden ihmisten ja itsensä alta. Elämässä on paljon kaunista ja hyvää, niin makaa kuin petaa. :)