päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,324,156 views

xl8r

Posts: 2,227

#46202 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
TouchDAW ja Resolume <3 Antaa vähän vapautta vj:lle liikkua pöydän äärestä <3

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

hiphei

Posts: 493

#46204 • • hiphei
Eilinen HämeenLinnan reissu :)
Seuraavaks vuorossa vanajanLinna.
Funktion

Posts: 1,720

#46205 • • Funktion over 9000
Uneton yö, mutta hyvästä syystä!

10 viikkonen mopsinpentu nukahti mun rinnan päälle illalla, joten siinä sitten varovasti itte koitin nukkua häirittemättä toista. Kyllähän siinä unta sai mutta heikosti kun varoi ettei herätä tai satuta toista. *plur*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Ergilion

Posts: 751

#46206 • • Ergilion
JEEE vihdoinki sai ihan bränikät sukset mallia SA - INT !!! :D

ei mitkää hammastikut prkl!

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jago

Posts: 4,039

#46207 • • Jago un-trained monkee
tosi at peace olo kaikesta. Ainut vaan, että tuntuu taas siltä, että elämä jäi ulkomaille ja tulin tänne keräämään lisää massii, että pääsen takasin.. Mut silti tosi at peace sen kanssa, että tuntuu taas siltä, että oon sillä trackillä millä haluan elämäni olevan.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#46208 • • Max Power Techno hoodlum
Miten voiki näin paljo helpottaa vaikkei uutinen ollutkaan kovin mieluisa, epätiedossa kyssämerkkien kanssa eläminen taitaa vaan olla aika peestä? Jotenki vaan ihmetyttää miksi 1,5 vuotta sitten lekuri sivuuttaa todennäköisimmän diagnoosin hiljaisuudella ja nyt sitten kun nostaa kissan pöydälle ni suusta tuleekin että "joo, on se todennäköisintä että siitä tämä johtuu", ehkäpä kyseessä oli jonkin sortin varmuuden maksimointi, puoskarit kun eivät koskaan halua joutua myöntämään olleensa väärässä eivätkä muutenkaan sitä tee. Kai se on sitä ammattikunnan etiikkaa, sinällään ei ihme että suomessa luotetaan enempi taksikuskeihin ku lekureihin. Selvennetään vielä kuitenkin sen verta että kyseinen lääkäri on ensimmäinen jota en puoskariksi kutsuisi, loistava tyyppi ja erittäin ymmärtäväinen, alansa aatelia, harvinaisuus siis.

Kaikin puolin loistavan helpottunut olo, ++ *joo*, nyt vaan vähän jänskättää revitäänkö kallo auki tai porataanko se täyteen reikiä hamassa tulevaisuudessa vai annetaanko vaan olla.
Jokke L

Posts: 1,203

#46209 • • Jokke L [GoodMusic]
Sain vuokraemännältä parit vapaaliput laskettelukeskukseen. *hih*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46210 • • Aurinkoneiti
Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*
lopez

Posts: 1,972

#46211 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän :):

Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*


Joskus aiemminkin todennut olevani helkkarin kade, kun tiedät noista aika ajoin tuuletella. Tais olla voimakkain maahan osunut aurinkomyrsky kuuteen vuoteen, joten kyllähän tuota kelpaakin ihastella... prkl "etuoikeutetut".


*igor*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

hiphei

Posts: 493

#46212 • • hiphei

Replying to päivän :):

Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*



Itse en oo revontulia kuin kuvista nähnynnä, ois kyllä bueno jos näkis noin muutoinkin :)
Kelpaa töihin körötellä ja hyvillä fiiliksillä, on meinaa revontulet niin näyttävän näköisiä :)
sapeli

Posts: 11,768

#46213 • • sapeli jokukukamikä?
Yksi aika iso oivallus tuli eilen yhdestä mun negatiivisesta käytösmallista (NLP-kielellä käsittääkseni strategia kyseessä). Voi olla että pääsen siitä nyt eroon, tai ainakin saatan pystyä muokkaamaan sitä vähemmän haitalliseksi. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46214 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :):


---
Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*
---

TJoskus aiemminkin todennut olevani helkkarin kade, kun tiedät noista aika ajoin tuuletella. Tais olla voimakkain maahan osunut aurinkomyrsky kuuteen vuoteen, joten kyllähän tuota kelpaakin ihastella... prkl "etuoikeutetut".


*igor*


Heh, toteutin vain unelmani. Ja nyt oon täällä :))
lopez

Posts: 1,972

#46215 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän :):


---

---
Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*
---

TJoskus aiemminkin todennut olevani helkkarin kade, kun tiedät noista aika ajoin tuuletella. Tais olla voimakkain maahan osunut aurinkomyrsky kuuteen vuoteen, joten kyllähän tuota kelpaakin ihastella... prkl "etuoikeutetut".


*igor*
---

Heh, toteutin vain unelmani. Ja nyt oon täällä :))


Jepa, noin asian tulin taannoin rivien välistä oikolukeneeksi. Hienoa, että rohkeutta riitti ja pääsit paikkaan jonne tahdoitkin. Näinhän sen kaiken järjen mukaan kuuluukin mennä. :-)

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Avatar
#46216 • • Muussika Guest
Huomenna karibialle, Puerto Ricoon ja Dominikaaniseen tasavaltaan. *sydän* Ah yo quieroooooooo!

Reppu selekään ja menoks! :)

Muutoinkin hyvä fiilis, vaiks oonkin ihan tuuliajolla. Tai ehkä juuri siksi. ^^
hiphei

Posts: 493

#46217 • • Edited hiphei
^

Uuh, kuullostaa ihanalta<3
Muikeeta reissua! :)
Jago

Posts: 4,039

#46219 • • Jago un-trained monkee
Tää on tällänen super hyvän energian ja uuden mahtavan musan bongaus perjantai.. *jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

fatal_error

Posts: 275

#46220 • • fatal_error ........⌘........
Jaa menin sit tilaan Native Instruments Traktor S4 kontrollerin...Soon baila baila...*jiihaa*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!