päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,270,866 views

mariq

Posts: 2,154

#45461 • • mariq
Ihana aurinko *iloinen*
Ihana helle *plur*
ja Ihana ilmastoitu toimisto *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mimir

Posts: 1,366

#45462 • • Mimir Rouva Yninä
Lauantaina oli rakkaan ystävän häät ja mulla oli kunnia toimia kaasona ja myös laulaa kirkossa (selvisin!), se oli tosi ihana päivä.

Eilen meille muutti kaksi aivan ihanaa puputyttöä, joiden toimia oon nyt seurannut koko päivän. Toinen on tosi rohkea, toinen vielä ujostelee. Ihania *sydän*

--
[Wings are growing on her.]

Inferno@Tre

Posts: 678

#45463 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kaveriporukan kanssa airsoftaamassa *plur*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

anis

Posts: 2,451

#45464 • • anis
Ihanaa! Mikä tsägä että sattui olemaan miehen synttäriviikonloppu vapaa vaikken ollut edes pyytänyt. Nyt on mahdollista juonia kunnon menoa ja meininkiä ; )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

mariq

Posts: 2,154

#45465 • • mariq
Oli tosi kiva viikonloppu! *hihu* *iloinen*
Lauantaina juhlittiin kaverin kolmekymppisiä ja päivä sisälsi paljon syömistä, juomista, uimista, vesisotaa, lisää syömistä, lisää juomista, saunomista, vastomista, yöuintia ja vedessä ilakointia *nauru* Ihanaa kun oli niin lämmintä! Yöllä vesi oli lämpöisempää kuin ilma ja järvessä tuli siis vietettyä aikaa varmaan enemmän kuin edellisiin kolmeen kesään yhteensä!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mark

Posts: 7,311

#45466 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Saan rottweiler merkkisen koirakaverin viikoks hoitoon, jeeeeeee *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#45467 • • opmdevil Guest
Nainen kehui tietokonettani! Hänen mielestään tietokoneen kotelotuulettimet viilentävät mukavasti!!! HIH HEI! Kerta se on ensimmäinenkin!
Takyon

Posts: 2,945

#45468 • • Takyon Möwkö
Musen keikka Kaisaniemessä <3

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

alphamagic

Posts: 3,628

#45469 • • alphamagic
takana ihan saakelin ihana ilosaarirokki *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

mariq

Posts: 2,154

#45470 • • mariq
Tänään olin ensimmäistä kertaa työhaastattelussa haastattelevana osapuolena *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#45471 • • Muussika Guest
Olipas suht päheet 3 päivää duunissa leiritätinä. :) Pienemmät ja isommatkin muksut elementissään, samoin tädit. Oon niin ylpee itestäni kun uskaltauduin donitsiajelulle aka uimarenkaaseen istumaan kun sitä kiskottiin tuhatta ja sataa pitkän köyden varassa moottoriveneellä. Oli ihan saakelin hullua touhua ja kiljuminen sen mukaista. Perse hellänä kun vesi piiskasi ja kyynärpäät verillä. :D

Puusaunailua, grillailua, korikiipeilyä (aka kasataan maitokoreja jalkojen alle niin monta kuin pystyy kaatumatta), jousiammuntaa, tikanheittoa, veneajelua... Suht cool. <3 Nää on näitä hetkiä kun funtsii, että en oo paskempaa alaa valinnu. :) Muksutkin osasi elellä suht ihmisiksi.

Ainut kääk-elämys oli se, että punkkipihtien käyttö tuli tutuksi. Aika inhoja pikku otuksia. Niistäkin selvittiin kuitenkin, toivoen ilman tauteja.
SASHA  F

Posts: 1,722

#45472 • • SASHA F
Yes mun pari biisii päässy 7 isolle kokoelmalle hollannissa, lisäksi päälle tänää tuli uus julkasu ulos*pepsodent**jiihaa*
mariq

Posts: 2,154

#45474 • • mariq

Replying to päivän :):

SuperPanthour, 21.7.2010 18:34:
Mie löysin neliapilan...


Ainii! Mä löysin toissa vkl kolme neliapilaa! *tähti**tähti**tähti* Yhden otin talteen kalenterin väliin *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Deuce

Posts: 39

#45475 • • Deuce
Rahaongelmia ja väsymystä, silti hyvä olo. Pikkujutut hymyilyttää ja ongelmat tuntuu pieniltä! Ja hipit on alasti.

--
The world is like a ride in an amusement park.

noena

Posts: 3,138

#45476 • • noena first breath after coma
Tänään on "I'll do it because I can"-päivä: Söin pingviini frutti-laku mix-tuutin aamupalaksi x) (...ena 4v ilmoittautuu o/)
Ja toinen on että kaverin ihana Eetu-kissa on mulla hoidossa nyt sunnuntaihin asti, oli niin kiva herätä aamulla kun toinen kehräs kainalossa *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#45477 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

noena, 23.7.2010 10:33:

Tänään on "I'll do it because I can"-päivä: Söin pingviini frutti-laku mix-tuutin aamupalaksi x) (...ena 4v ilmoittautuu o/)



:D

*pus*

(On muutes hyvää!)
noena

Posts: 3,138

#45478 • • noena first breath after coma

Replying to päivän :):

Vampyrella, 23.7.2010 11:42:
---
noena, 23.7.2010 10:33:

Tänään on "I'll do it because I can"-päivä: Söin pingviini frutti-laku mix-tuutin aamupalaksi x) (...ena 4v ilmoittautuu o/)

---


:D

*pus*

(On muutes hyvää!)


Niin on! *pepsodent* *pus* *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

keijukainen

Posts: 1,599

#45479 • • Edited keijukainen kiksumurmeli
*sydän*... loma alko ja oon vaan niin onnellinen keijukainen... ja viikon päästä tähän aikaan oonki sit toivottavasti rouva *plur*

--
*seepla*