päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,347,163 views

Tya

Posts: 59

#45281 • • Tya
Päivä kiipeilty kallioilla auringossa ja hyvässä seurassa, niiiiin parasta! *sydän* *hihu*
Avatar
#45282 • • Muussika Guest
Ihana, aurinkoinen aamu oli tänään! Ulkoilin duunissa yhen meiän muksun kanssa hyvän tovin, molemmilla oli hymy herkässä. Kyllä toi arska tekee ihmeitä. :) Kämppäkin tuli puunattua Horrorpopsien tahtiin hyvällä boogiella! YAY! ^_____^
Avatar
#45283 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

Tya, 25.4.2010 21:32:
Päivä kiipeilty kallioilla auringossa ja hyvässä seurassa, niiiiin parasta! *sydän* *hihu*



En tiä onko kyse ihan siitä ihtestään eli teh official kalliokiipeilystä, mutta jos on, niin miun pitäs kyä päästä ehottomasti kans moista joskus kokeilemmaan! Vähän kyllä jännää, kun luonnonkivet voi muljahdella miten sattuu, hitusen turvallisempi fiilis sisäseinillä. :P Sen verran mamis oon kuitennii! Mut jännät jutut ne kiehtoo silti!
Tya

Posts: 59

#45284 • • Tya

Replying to päivän :):

Vampyrella, 26.4.2010 00:10:
---
Tya, 25.4.2010 21:32:
Päivä kiipeilty kallioilla auringossa ja hyvässä seurassa, niiiiin parasta! *sydän* *hihu*

---


En tiä onko kyse ihan siitä ihtestään eli teh official kalliokiipeilystä, mutta jos on, niin miun pitäs kyä päästä ehottomasti kans moista joskus kokeilemmaan! Vähän kyllä jännää, kun luonnonkivet voi muljahdella miten sattuu, hitusen turvallisempi fiilis sisäseinillä. :P Sen verran mamis oon kuitennii! Mut jännät jutut ne kiehtoo silti!



Joo siis itekkin vasta syksyllä kiipeilyyn hurahdin ja nyt ekoja kertoja talven jälkeen käyty ulkona boulderoimassa ja muutamilla köysireiteillä. Kannattaa kyl ehdottamasti kokeilla, mahtavaa puuhaa! Ja huomaa kyl että jännittää siellä kalliolla tai kivellä enemmän ku sisäseinällä mut eiköhän siihenki totu pikkuhiljaa *hih*
kinderi

Posts: 1,783

#45286 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

domi, 26.4.2010 13:33:
Ei sais vielä hihkua mut joululahja ois tulossa...



Hiukan OT, mut jostain syystä repesin kun luin sun signaturen :'D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#45288 • • Freja Sihteeri
Napit! :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Cloud

Posts: 2,162

#45289 • • Cloud Game Freak

Replying to päivän :):

Freja, 26.4.2010 16:02:
Napit! :D



Nyt se on kauheessa "nappi" pöllyssä tyytyväisenä kotisoffalla :)



itse aiheeseen.
Hyvä päivä kaikenkaikkiaan ollut.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

pululu

Posts: 1,102

#45290 • • pululu .jemmutti.
Lisäduunit *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Avatar
#45291 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

Tya, 26.4.2010 13:17:

Joo siis itekkin vasta syksyllä kiipeilyyn hurahdin ja nyt ekoja kertoja talven jälkeen käyty ulkona boulderoimassa ja muutamilla köysireiteillä. Kannattaa kyl ehdottamasti kokeilla, mahtavaa puuhaa! Ja huomaa kyl että jännittää siellä kalliolla tai kivellä enemmän ku sisäseinällä mut eiköhän siihenki totu pikkuhiljaa *hih*



Kool! *hihu* Pitäis kyllä päästä testaamaan!
noena

Posts: 3,138

#45292 • • noena first breath after coma
Tänään sitä on mooonesta syystä aika vitun hilpeällä tuulella *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#45293 • • Aurinkoneiti
Lammas Töölöläisessä kerrostaloasunnossa *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#45294 • • Freja Sihteeri
*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#45295 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to päivän :):

Aurinkoneiti, 27.4.2010 10:34:
Lammas Töölöläisessä kerrostaloasunnossa *nauru*



Ja sen tuplavaipat! *nauru*


2114812-400_perttulammas.jpg

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

DJ Rx

Posts: 2,527

#45297 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
Sain just tietää et rundin ohella mulle on järkätty aivan uskomatonta ohjelmaa! Pääsen käymään puolan suurimmalla keskitysleirillä! helvetin vakava aihe ja varmasti todella masentava kokemus, mut mä oon jo 15 vuotiaasta asti halunnu käydä keskitysleirillä, vielä ku niitä on. Minä tykkään.

http://www.majdanek.pl/

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

kinderi

Posts: 1,783

#45298 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

DJ Rx, 27.4.2010 17:27:
Pääsen käymään puolan suurimmalla keskitysleirillä! helvetin vakava aihe ja varmasti todella masentava kokemus, mut mä oon jo 15 vuotiaasta asti halunnu käydä keskitysleirillä, vielä ku niitä on. Minä tykkään.



Mä oon vähän kateellinen, ite oon kans "aina" halunnu päästä kattomaan noita mestoja.
Meinaatko ottaa kameran mukaan?
Saattaa olla henkisesti raskasta, mutta varmasti sen arvoista :)


Oma päivän :)
Aivan ihana päivä, sisällä ollaan kykitty kun juniorit on kipeenä, mutta voi kuinka ihania ja hellyyttäviä voikaan tenavat olla *sydän* Parhautta *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

DJ Rx

Posts: 2,527

#45299 • • DJ Rx FINRG Recordings

Replying to päivän :):

kinderi, 27.4.2010 21:36:
---
DJ Rx, 27.4.2010 17:27:
Pääsen käymään puolan suurimmalla keskitysleirillä! helvetin vakava aihe ja varmasti todella masentava kokemus, mut mä oon jo 15 vuotiaasta asti halunnu käydä keskitysleirillä, vielä ku niitä on. Minä tykkään.

---


Mä oon vähän kateellinen, ite oon kans "aina" halunnu päästä kattomaan noita mestoja.
Meinaatko ottaa kameran mukaan?
Saattaa olla henkisesti raskasta, mutta varmasti sen arvoista :)


Oma päivän :)
Aivan ihana päivä, sisällä ollaan kykitty kun juniorit on kipeenä, mutta voi kuinka ihania ja hellyyttäviä voikaan tenavat olla *sydän* Parhautta *sydän*



Iphonella kuvaa ja videota jos siel saa ylipäätään kuvata *joo*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Banda

Posts: 121

#45300 • • Banda suloinen rääväsuu
Sain uuden työpaikan, uuden kodin ja uuden miehen *sydän*
Elämä hymyilee *plur*

--
*jiihaa*