päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,353,316 views

noena

Posts: 3,138

#45261 • • noena first breath after coma
..voihan vitjat *tirsk* *hih* *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

anis

Posts: 2,451

#45262 • • anis
Mutsi tulee tänään Helsinkiin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Amma

Posts: 2,383

#45263 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tuntuu melkein, että oon saanu tänään jtn aikaseks...
Logon suunnittelutenttauspalaveri [x]
Pari uutta "sportti t-paitaa" [x]
Hardbour-lippu [x]
Raveisland-lippu [x]
ALV-rekisteröityminen [x]
Salli-satulatuolin haku postista [x]

- Kyllähän se ihan kivalta tuntuu, mieltä lämmittää koleanakin pvänä ja saa hymyilemään, kun yksi valokuvaajaidoleistani kehui mun ottamia kuvia. *hihu* Taisipa myös kysyä, miksei ole aiemmin tiennyt mun kuvaavan. Vastaus lienee niinkin yksinkertainen kuin että enpä oo pahemmin julkassu kuviani. Miksi? Koska en uskalla... :P
(Isot pahat pojat, you know.... ;)

- Tuulan kirjanpitoveroapupalvelu 24/7. *plur* (Joo mä tiedän, että lasku tulee perässä....)

- Eipä tarvinnut maksaa junamatkasta kotiinpäin mitään, koska ensin kortinlukulaite sanoi: "Muistipuskuri täysi!" ja sen jälkeen: "Suljettu". Harmi!
Go VR, go VR. *jiihaa*

- Illalla ois vielä ohjelmassa kahden kauniin miehen ShoWhat - Osku Heiskanen ja Jarkko Valtee - ravintolassa Kaksi kanaa. *sydän*

--
*etsiskel*

Late

Posts: 3,441

#45264 • • Late team Lasse

Replying to päivän :):

Amma, 22.4.2010 18:04:
- Eipä tarvinnut maksaa junamatkasta kotiinpäin mitään, koska ensin kortinlukulaite sanoi: "Muistipuskuri täysi!" ja sen jälkeen: "Suljettu". Harmi!
Go VR, go VR. *jiihaa*



WAT!? Ootko sä ihan oikesti kulkenut jollain muulla kuin jerryllä? *ding*
Jokke L

Posts: 1,203

#45265 • • Jokke L [GoodMusic]
ihana ihminen jolle voi tekstata töistä jos on vähä alavireinen olo tai jotain. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#45266 • • Sunshine^82 Guest

Replying to päivän :):

jokke_, 22.4.2010 22:28:
ihana ihminen jolle voi tekstata töistä jos on vähä alavireinen olo tai jotain. :)



*hali* aina voit tekstata missä ja milloin vaan, kun siltä tuntuu beibi. *sydän*

oma päivän :) --> *pihkassa*
Amma

Posts: 2,383

#45267 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän :):

Late, 22.4.2010 22:17:
---
Amma, 22.4.2010 18:04:
- Eipä tarvinnut maksaa junamatkasta kotiinpäin mitään, koska ensin kortinlukulaite sanoi: "Muistipuskuri täysi!" ja sen jälkeen: "Suljettu". Harmi!
Go VR, go VR. *jiihaa*
---
WAT!? Ootko sä ihan oikesti kulkenut jollain muulla kuin jerryllä? *ding*


:DDD
Kyl mä ehkä noin kerran neljässä kuukaudessa kokeilen VR:n toimivuutta. Ja yleensä vähintään yhteen suuntaan (niistä kahdesta) juna on esim. myöhässä. Nyt oli _kiire_ virastoon ytimeen, enkä hyvin todennäkösesti ois ollu siellä Yerryllä neljän ruuhkassa ennen sulkemista, joten otin riskin ja kokeilin VR:ää. ;)

--
*etsiskel*

sapeli

Posts: 11,768

#45268 • • sapeli jokukukamikä?
Söin tänään täydellisen päärynän. *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#45269 • • Aurinkoneiti
Mukava työpäivä. Ja mulla on hyvä työpaikka.
Amuck

Posts: 2,396

#45270 • • Amuck dub-i-dub

Replying to päivän :):

Amma, 22.4.2010 18:04:
- Tuulan kirjanpitoveroapupalvelu 24/7. *plur* (Joo mä tiedän, että lasku tulee perässä....)


:*
Mä sanon asiakkaille aina että voi soittaa illallakin, mä jätän työpuhelimen duuniin - sä oot ainoa joka saa vastauksia 01:48 keskiviikkoyönä :]

Ja tod tulee lasku <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Amma

Posts: 2,383

#45271 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän :):

sapeli, 23.4.2010 11:54:
Söin tänään täydellisen päärynän. *slurps*


Apua, söitkö sä meidän 2lan (aka Täydellinen Päärynä)?! *pökr*
Nööööy! *nauru*


2la, 23.4.2010 21:01:
Mä sanon asiakkaille aina että voi soittaa illallakin, mä jätän työpuhelimen duuniin...


Aika paha.... x)
No, mä kävin näin perjantain ja vkln kunniaks moikkaamassa kirjanpitäjääni tossa klo 18 pintaan. Onneks niillä (teillä) ei oo 8-15.30 työaikaa. *plur*

...sä oot ainoa joka saa vastauksia 01:48 keskiviikkoyönä :]


Veroasiat ei tunne siinä mielessä kelloa, että ALV saattaa tulla mieleen ihan millon vaan - esim. n. klo 1.19 ke-to välisenä yönä. Ja sillon kun se tulee mieleen, se pitää kysyä, koska muuten unohtuu. *joo*

PS. 29 min - on ollu aika pitkä viive tossa vastauksen saamisessa. Yritäs vähän petrata ens kerralla! :P

--
*etsiskel*

Jokke L

Posts: 1,203

#45272 • • Jokke L [GoodMusic]
ss<3

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

DJ Rx

Posts: 2,527

#45274 • • DJ Rx FINRG Recordings
Musiikki *sydän*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Freja

Posts: 8,775

#45275 • • Freja Sihteeri
Mun elämä *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#45276 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ollaan oltu pienen miehen kanssa kaksin kotona kun neiti lähti eilen mummolaan yökylään. Hienosti on menny, ihan mahtavaa viettää aikaa kahdestaan välillä <3
Ja on se kyllä uskomatonta kuinka helpolta elämä tuntuu tälleen yhden lapsen kanssa :p

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Horzi

Posts: 646

#45277 • • Horzi FINRG Recordings
Hyvä ruoka, parempi mieli. :)

Kyl maistuu rankan bileillan jälkeisenä päivänä tuhti über hyvä kala-annos including muikkuja, lohta ja silakkaa.
Avatar
#45279 • • Muussika Guest
Eilinen hierontasessio ystäväisen luona, ja sen jälkeen jutustelusessio sielunsiskon kanssa. Luv ya! :')