päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,354,134 views

Avatar
#22601 • • Taika Guest
nukuin pitkästä aikaa hyvin - kertaakaan en 8 tunnin aikana herännyt ja mielelläni olisin voinut jatkaa vielä seuraavat 8 tuntia nukkumista ellei olisi ollut pakko tulla töihin*nukkuu*

pitäisi varmaan harrastaa tuota ulkoilmaliikuntaa enemmän kuin kerran kahdessa kuukaudessa*justjoo*
Nacu

Posts: 1,293

#22602 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Uus työpaikka on oletettua paaaaaljon kivempi. Ehkä se hermo tästä pääsee levolle vihdoin :)

Ja mulla on taas pitkästä aikaa kokonainen päivä vapaata *jiihaa*
En mä millään ehdi tehdä kaikkea mitä piti...

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jusna666

Posts: 1,447

#22603 • • Jusna666 Diablo
Hani teki eilen jotain ihan hassua.. *slurps*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Dneya

Posts: 1,464

#22604 • • Edited Dneya Sizkolizko.
aurinko *slurps*

edit. *plur**pihkassa**sydän*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Jago

Posts: 4,039

#22605 • • Jago un-trained monkee
netti toimii taas*hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#22606 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 18.10.2006 13:13:
netti toimii taas*hymy*



Mä aattelinki et onpas sulla uskomaton tahdonvoima kun et pariin päivään näkyny klubbarissa *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

Posts: 3,155

#22607 • • asdf
Huomenna Viroon *vink*
SmILE

Posts: 376

#22609 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 18.10.2006 12:42:
Hani teki eilen jotain ihan hassua.. *slurps*



Hihii...... tempun tein*pepsodent*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jutu

Posts: 3,054

#22610 • • Jutu Blondi
Kävinpä parin kaverin luona ja sitten ostin Nemin uuden sarjakuva-albumin ja Heinähatun & Vilttitossun Kaksitoista kuukautta -kirjan *nauru*

Ja jos pääsen sinne kouluun mihin haen, niin mulla olisi jo työharjottelupaikkakin valmiiksi! Kaverin äiti vaan tänään sano, että mä voin tulla sen luokse harjottelujaksoina.

Vitsit, nyt vaan jännittämään huomista *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

littlebig

Posts: 753

#22611 • • littlebig aaat-chi kung
www.liskogalleria.fi (joka jostain syystä nyt bugittaa, tässä vara linkki http://www.kolumbus.fi/therese.maasalo/#)
tuttu tatuoija jonka kanssa on ihan parasta ideoida kuvia. Therese ottaa toiveet huomioon ja suunnittelee juuri sen minkä pyytää (varoitus: noita maalauksia katsellessa tulee pakonomainen tarve saada uusi tatuointi)

tästä se lähtee, muutakin väriä kuin rusketusta ihoon *hyvähyvä*

--
straight ______

gay ^______^

Stresspill

Posts: 220

#22612 • • Stresspill rendermonkeywrench
Raskas alkuviikko takana ja melko vässähtänyt olo. Ulkona pimeetä ja koleaa, eikä oikeen huvittanut mikään. Sain kuitenkin kampeuduttua lenkille ja homma alkoi pelaamaan kuin junan vessa. Keli mitä parhain, viileää ja kuivaa. 16km jälkeen ihan superfiilis ja hyvien unien jälkeen huomenna varmasti patterit täynnä virtaa *super*

--
Aeria Gloris

innae

Posts: 1,377

#22613 • • innae PaskaJätkä
Tulin pitkästä aikaa piipahtaan pupituksessa :) Kyllä sitä ilmankin on osannut olla helposti :)
Postauksia en jaksa kahlata läpi tosin*hih*

--
PaskaJätkä

Jago

Posts: 4,039

#22614 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 18.10.2006 13:38:
---
Jago, 18.10.2006 13:13:
netti toimii taas*hymy*

---


Mä aattelinki et onpas sulla uskomaton tahdonvoima kun et pariin päivään näkyny klubbarissa *tirsk*


no sutch luck..*hihu*
oli se aika kärsimystä, vaikka paljon tekemistä löysinkin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

embie

Posts: 531

#22615 • • embie Shwoopsie poo
Ilta Lintsillä *hihu* Mun sisäinen pikkutyttö pääsi taas kuoriutumaan esiin *nauru*
inneah

Posts: 704

#22616 • • inneah ...Trust no one...
enää 2 viikkoa ja saan ajokortin takaisin poliisisediltä *jiihaa* *sydän*
Tuleekin nyt tarpeeseen tuo auto kun ilmat viilenee, ei enää kauaa pysty pyöräl vedellä.

--
nahkalakanat

-xx-

Posts: 5,001

#22617 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Paras sähköpostiviesti :) (ja Bob Marley)

-> Ei väsytä ihan niin paljon kuin tähän asti. Työhommissa on ehkä sittenkin jotain järkeä. Ei jaksa stressata turhista. :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

larzizi

Posts: 1,661

#22618 • • larzizi
Kiva päivä muutaman (ehkä paskimman) päivän jälkeen. Kaksi tuntia koulussa, jonka jälkeen herättelemään kaveria, joka on tullut tänne syyslomallaan. Lähes koko päivä tuli vietettyä hänen kanssaan ja tunti sitten muutaman muun kaverin kanssa.

Olen myös saanut uuden ystävän, josta olen iloinen. Ja hän vielä asuu samalla paikkakunnalla, joten hänestä voisi tulla se paljon kaipaamani kaveri, jonka luo voi mennä helposti vain tappamaan aikaa. Juttelin hänen kanssaan tässä illalla ja hän kertoi, että haluaisi itsekin nähdä mua enemmän arkisin, kun nyt olemme nähneet lähinnä vain viikonloppuisin. Kivaa *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#22619 • • sapeli jokukukamikä?
Pääs pitkästä aikaa tanssimaan *jiihaa* *plur* Kunnon tanssimisen jälkeen on aina vaan niin yltiöpositiivinen ja energinen olo, ei voi olla hymyilemättä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Optik

Posts: 1,691

#22620 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Historian paras setti takana, niinku ever! *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.