päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,554,791 views

sapeli

Posts: 11,768

#22561 • • sapeli jokukukamikä?
Viikonloppu oli aika loistava - ja bileetön. Vähänkö on levännyt olo! *hihu*

Ja ajatukset näyttää sittenkin menevän ihan järkeviin suuntiin, vaikka ihan ihme kiemuroiden kautta ne sinne harhailee...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

inneah

Posts: 704

#22562 • • inneah ...Trust no one...
Pyöräilin kotiin ja vastaan ajo sellasella pihatiellä jädeauto, mun kohalla se poika heilutti sieltä reippaasti *tirsk*
näytinköhän joltain skidiltä ku olin niin talvitamineisiin pakkautunu!*pepsodent*

pisti hymyilyttämään *iloinen*

--
nahkalakanat

alphamagic

Posts: 3,628

#22563 • • alphamagic
Puhelu *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Juggis

Posts: 85

#22564 • • Juggis helsinki project ( what a fuck??)
Hyvä ystäväni jaksoi mun huonoa seuraa ja kaiken lisäksi vielä piristi mua. Oot *sydän* mulle Saana
Wanna B

Posts: 259

#22565 • • Wanna B Rattopoika
Sain isyysrahan tajuttoman nopeesti, ku hakemuksen vein keskiviikkona ja raha oli tilillä tänää, ensimmäine + kelalle ikinä.... Ja luulisin et tytär hymyili mulle tänää (1kk 2 pv) *iloinen*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Jna

Posts: 613

#22566 • • Jna

mayah, 16.10.2006 15:35:
Eka salireissu kolmeen viikkoon. Rauhallinen alku ja paljon venyttelyä, niin pääsee huomennakin :) Flunssa on virallisesti selätetty!



Sama vaikkakin vaan viikko välissä mut oli se jo tarpeeksi! Täysillä mä kyl väänsin..*nauru* ja todellakin huomenna uudestaan..
RainChild

Posts: 909

#22567 • • RainChild
On ollut aika mukavaisa päivä tänään. Laadukasta seuraa ja sain tehtyy suunnitelmii kouluu varten, et miten lueskelen tentteihin :). Hyvähyvä!

--
Rainchild is back home

sapeli

Posts: 11,768

#22568 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Juuri tällä hetkellä kaikki on hyvin - olen onnellinen *hymy*

Nii ja semmonen vielä et kun luin mitä oon kirjotellu about vuosi sitten tuonne Penni ajatuksistasi -topikkiin niin kauas on tultu siitä, ja se tuntuu hyvältä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#22569 • • Aziz Combat Fighter
Tein ison positiivisen muutospäätöksen tänään.

Aika näyttää, tarviin uusia asioita.
Avatar
#22570 • • Taika Guest
eilen työpäivän päätteeksi työkaverini sanoi että oon sille kuin pikkusisko mitä hänellä ei koskaan ole ollut mutta aina toivonut olevan*hihu*
..tosin lisäsi melkein heti perään "niin hyvässä kuin pahassakin" mahdollisesti viitaten vähemmän miellyttävään maanantai-persoonaani*iloinen*

mutta kaikkien erinäisten sotkujen keskellä tuntui kyseisen ihmisen sanat enemmän kuin hyviltä.<3
Nitta

Posts: 5,021

#22571 • • Nitta Sateenkaaren päässä

mayah, 17.10.2006 07:40:
---
astaroth, 17.10.2006 07:39:
sulla on maija liian vähän virikkeitä duunissa

---


No ei tälleen aamusta tapahdu mitään :(



*reps*

Sorry, mut tästä tais tulla mun päivän :)

Jollain on aikaa tehdä jotain turhaa :D Onneksi siis maailmassa on edelleen aikaa! *plur*


Sitä odotellessa kouluun *igor*
Lyylikki

Posts: 2,975

#22574 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Valitin Valiolle, kun niitten Arkikermajuusto oli liian suolaista. Tänään tipahti postiluukusta 12 euron hyvityskortti. Jei.

Valittaminen kannattaa aina.
kml

Posts: 1,142

#22575 • • kml Keyhole Markup Language
Tenttiviikko, huomenna virtapiirien tentti ja perjantaina kielenhuollon tentti. Ei paljoa helpommaksi vois mennä, ja muutenkin niin hyvä mieli ja olo :)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Dementation

Posts: 2,892

#22576 • • Dementation wednesday?
elämä *sydän*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avernian

Posts: 7,451

#22577 • • Avernian Kerettiläinen

Lyylikki, 17.10.2006 11:01:
Valitin Valiolle, kun niitten Arkikermajuusto oli liian suolaista. Tänään tipahti postiluukusta 12 euron hyvityskortti. Jei.



Oliko siinä siis virhe vai eikö se vaan ollut sun makuusi?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Lyylikki

Posts: 2,975

#22578 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Avernian, 17.10.2006 12:26:

Oliko siinä siis virhe vai eikö se vaan ollut sun makuusi?



Se oli liian suolaista minun makuuni. Saman juuston "normaali" rasvainen versio ei ole liian suolaista ja suolaprosentti molemmissa on kuitenkin sama. Ajattelin sitten panna palautetta Valiolle tekemästäni havainnosta.

Asiakaspalvelija epäili, että tuote on saattanut olla liian kauan suolausaltaassa, esim. koneen rikkoontumisen vuoksi. Juustot kun kuulemma pakataan suoraan suolausaltaasta. Asiakaspalvelija pyysi minulta lisätietoja juustosta, mutta pakkauksessa ei näkynyt enää kuin osittainen parasta ennen -päiväys ja osa EAN-koodista.

Veikkaan, että Valiolla on ollut tuollaisia suolausallas ongelmia, koska asiakaspalvelija osasi sellaista epäillä. Varsinaisesti siis tuotteessa ei ollut mitään näkyvää vikaa, oli vaan saakelin suolaista. Testattiin useammalla suulla.

Selvensiköhän tämä *pepsodent*

Itse panin viestin menemään ihan palautemielessä, jota teen muutenkin ihan suht usein, jos en ole johonkin tyytyväinen. En siis valittanut mikään mahdollinen hyvitys mielessäni.
-Santtu-

Posts: 1,965

#22580 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Tuntuu siltä että tästä viikosta tulee parempi kun kauheesta viimeviikosta jota en halua edes muistella*eiei*

Kiitos kaikille rakkaille kivasta viikonlopusta..*plur*

..työtkin maistuu..tää nyt on jo outoo *nauru*

..ja tietenki se et oon *pihkassa*