päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,408 views

Mark

Posts: 7,311

#43661 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

jukebox, 28.5.2009 22:38:
-klips-



Jestas! *nauru* Sanattomaks vetää..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#43663 • • Aurinkoneiti
Mukava päivä Heurekassa lasten kanssa. Tanssipeli + valotanssihuone olivat mun suosikkeja.
tws

Posts: 512

#43664 • • tws
Jakso taas siivoo koko kämpän ja sai kaikki pyykit pestyy *hihu*
Nyt maistuis kyllä bisse *slurps**känni*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Saarre

Posts: 1,151

#43665 • • Saarre
lasi viskii ja kesä *sydän*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Avatar
#43666 • • Muussika Guest
Meninpä suoraan yövuorosta kaupunkille hoitamaan asioita. Maksoin koko opintolainani kerralla veks, sinne män niin notta hujahti! Kauhia summa kerralla maksettavaksi, mutta eipähän tarvi enää korkoja maksella ja ressailla takaisinmaksun kanssa. *hihu* Astetta kevyempi olo! :)

Kävin myös suunnittelemassa tulevaa tatskaani tulevan tatskaajani kanssa, silmät oli kyllä pahasti ristissä valvotun yön jäljiltä, mutta kait mä suunnilleen muistan mitä suunnittelin. :D

Hoidinpa kaikenmoista muutakin asiaa silimät ristissä, sit pari tuntia unta ja nyt on tosi oksettava olo. :D

Sepä ei kuitenkaan menoa haittaa, koska mulla alkoi juuri elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma, ja tuntuu vaan niin makialta! *plur* Lomarahat tosin tuli ja meni plus monta tonnia päälle kun maksoin ton opintolainan veks, mutta kuitenkii!

JEEEE! Ja huomenna Turkuun! *jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#43667 • • sapeli jokukukamikä?

Vampyrella, 29.5.2009 21:29:
Meninpä suoraan yövuorosta kaupunkille hoitamaan asioita. Maksoin koko opintolainani kerralla veks, sinne män niin notta hujahti! Kauhia summa kerralla maksettavaksi, mutta eipähän tarvi enää korkoja maksella ja ressailla takaisinmaksun kanssa. *hihu* Astetta kevyempi olo! :)



Mun mielestä, jos on varaa maksaa opintolaina pois (eli on konkreettisesti tarpeeksi euroja tilillä), on se aina hyvä idea maksaa pois. Muuten sieltä vaan vuotaa rahaa jatkuvasti pois täysin hyödyttä, ja varmasti stressaa takaraivossa koko ajan ja haittaa muihin asioihin säästämistä.

Mulla on nyt säästövaihe päällä kun kerään rahaa säästöön, kun tiedän että tän vuoden aikana tulee pankista maksuehdotus, ja ajattelin kanssa maksaa koko summan kerralla, tai ainakin niin suuren osan kuin vain pystyy. Sitten kun tuo on maksettu pois voi alkaa taas säästelemään lomareissua varten. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Klabi

Posts: 1,423

#43668 • • Klabi HUGC
Haettiin tänään kasvattajalta cockerspanielin pentu. Koko päivä ollut yhtä hymyä.
Jutu

Posts: 3,054

#43669 • • Jutu Blondi
Nyt sitä sitten ollaan virallisesti lähihoitaja *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Sallakat

Posts: 2,220

#43670 • • Sallakat jungle, baby !
olipas sairaaaan kivaa juhlia murun synttäreitä fujivillagen kabinetissa sakea, sapporoa ja sushia nauttien hauskalla porukalla. ja sitten kävelylenkki terassin kautta kotiin mm. töölönlahtea myöten kävellen.

tosi pirun mukavaa.
Avatar
#43671 • • Muussika Guest

sapeli, 29.5.2009 22:04:

Mun mielestä, jos on varaa maksaa opintolaina pois (eli on konkreettisesti tarpeeksi euroja tilillä), on se aina hyvä idea maksaa pois. Muuten sieltä vaan vuotaa rahaa jatkuvasti pois täysin hyödyttä, ja varmasti stressaa takaraivossa koko ajan ja haittaa muihin asioihin säästämistä.

Mulla on nyt säästövaihe päällä kun kerään rahaa säästöön, kun tiedän että tän vuoden aikana tulee pankista maksuehdotus, ja ajattelin kanssa maksaa koko summan kerralla, tai ainakin niin suuren osan kuin vain pystyy. Sitten kun tuo on maksettu pois voi alkaa taas säästelemään lomareissua varten. *hymy*



Totta, näin minäkin ajattelen. Itse olen säästellyt suht pienestä liksastani vuoden ajan sen verran, että pystyin maksamaan sen reilut 6 tonnia kerralla veks. Onneksi ei ollut tuota enemmän opintolainaa nostettuna, ohan tuokin iso summa kun kertalaakista lähtee tililtä. Turhapa niitä lainoja siellä tilillä kuitenkaan huvikseen pitää ja maksella jatkuvasti korkeampia korkoja. On tosiaan nyt mukava fiilis kun tietää kaiken rahnan olevan omalla työnteolla hankittu, ja kaikki tulot jää säästöön lainan takaisinmakseluiden sijaan. :)

Tsemppiä sullekin säästöproggikseen! Kyllä kannattaa, kun tulee ihanan vapautunut olo. *hihu*
Avatar
#43672 • • jukebox Guest
*lmao*
euforia

Posts: 90

#43673 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
:) onnellinen

--
morjens

shapeshifter

Posts: 202

#43674 • • shapeshifter Erikoismies.
Pitkästä aikaa hyvä fiilis, tuli soiteltua lähemmäs 4 tuntia ja kaikki natsas kohalleen. Muutenkin jotenkin vaan mikään ei just nyt rassaa =)
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#43675 • • Aurinkoneiti
Vanhempien 40v. hääpäivä ja mahtava sää*sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#43676 • • alphamagic
Ihan älykiva eilinen :))

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

SyndroDome

Posts: 1,103

#43677 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

UnityF, 29.5.2009 09:21:
Broidi lähtee sittenkin japaniin! *jiihaa*
Nyt on lennot ym maksettu ja hänen pitkä unelma toteutuu. *hihu*




Hianoo, et joku jaksaa olla noin vilpittömän iloinen jonkun toisen puolesta! *hihu* Siitä minä pidän :) Tuntuu usein, että vaikka kyseessä olis kuinka läheinen ihminen, niin silti kadehditaan ja vingutaan. Eihän se ole itseltä pois, jos muilla menee hyvin *ding* Päinvastoin! *hymy* Mä ainakin olen vaan iloinen, jos ihmiset mun ympärillä on iloisia :)

*piis*

--
Life is full of choises.

Avatar
#43678 • • opmdevil Guest
Tuli sitten ajettua se 300 kilometriä moottipyörällä näköalareittejä. Tämä poiki kolme syötyä jäätelöä ja yhden pizzan. Erinomainen keli ja omenapuut kukkii. Kissakin on terve.
alphamagic

Posts: 3,628

#43679 • • alphamagic
Ihana päivä hyvässä seurassa auringossa <3
(suomeks liikaa aurinkoo, palaneet hartiat ja selkä ja ehkä semidarra ekana kesätyöaamuna *lmao*)
Mut se ois kesä *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Late

Posts: 3,441

#43680 • • Late team Lasse
aurinko+fillari *hihu*