päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,562 views

Avatar
#21801 • • Säty Guest
4h päästä olen himassa nukkumassa lapsien eli kissojen kanssa. Se on helmee ja tietenkin KUUMA suihku. Mut juuh...nyt jatkan töitä.*hymy*
RainChild

Posts: 909

#21802 • • RainChild

niomic, 20.9.2006 21:21:
---
äm, 20.9.2006 20:20:
Ostin tuoksukuulia imuriin *sydän*

---


Haha, *ttu noi on kyl turhia. Ostin itse niitä ihanilta vaikuttavia laventelikuulia ja ne tuoksu just about sen ajan ku heitin ne ympäri lattioita ja imuroin - mitään erikoisempaa jälkituoksua ei kyl jääny ja heitin kuitenkin lopulta sen kokonaisen 5e tuubin imuroitavaks :)

Ehkä mun myllys on vaan huono ilmanvaihto pussin suhteen tai sit noi on ihan bs:ää :(



Oletko kuullut, että hajuaisti "tottuu" (oliko hieno termi nyt sitten adaptoituu)? *vink*

--
Rainchild is back home

_RixU_

Posts: 320

#21803 • • _RixU_
KÄvin just pelaamassa sulkaBalloo piiiitkästä aikaa ja oli ihan überhubaa! kokopäivän viel väsyttäny ihan hulluna, ni nyt on sit tosi ihanan pirtee olo...jieeeee *plur*
Avatar
#21805 • • niomic Guest

RainChild, 20.9.2006 22:48:
Oletko kuullut, että hajuaisti "tottuu" (oliko hieno termi nyt sitten adaptoituu)? *vink*



Olen toki ja perustinkin väittämäni siihen, että käytän muita laventelituoksuisia tuotteita paljon: tuoksukynttilöitä, öljyjä, suitsukkeita ja sit jotain synteettisempiä. Näistä kaikista tulee varsinkin hintaan nähden huomattavasti paremmat höyryt :)
Avatar
#21806 • • Edited astaroth Guest
tänään on vaan ollut kiva päivä : )
äm

Posts: 2,376

#21807 • • äm

niomic, 20.9.2006 21:21:
---
äm, 20.9.2006 20:20:
Ostin tuoksukuulia imuriin *sydän*

---


Haha, *ttu noi on kyl turhia. Ostin itse niitä ihanilta vaikuttavia laventelikuulia ja ne tuoksu just about sen ajan ku heitin ne ympäri lattioita ja imuroin - mitään erikoisempaa jälkituoksua ei kyl jääny ja heitin kuitenkin lopulta sen kokonaisen 5e tuubin imuroitavaks :)

Ehkä mun myllys on vaan huono ilmanvaihto pussin suhteen tai sit noi on ihan bs:ää :(



Joo, konttasin illalla imurin perässä, eikä sieltä mitään tuoksuja tullut.

*dissaa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#21808 • • candyraver Guest
onpas vaan erikoisen hyvä mieli*hih**pihkassa*
Avatar
#21809 • • Marianne Guest

candyraver, 21.9.2006 09:36:
onpas vaan erikoisen hyvä mieli*hih**pihkassa*



Sama täällä, johtuukohan tosta auringosta vaiko mistä*ding* *iloinen*
-lera-

Posts: 394

#21810 • • -lera-
lähti hakupaperit kouluun *iloinen*
nyt odotellaan jännityksellä tuloksia .. *hih*
Avatar
#21811 • • jesus Guest
Aurinko *sydän**pepsodent*
UnityF

Posts: 15,721

#21812 • • UnityF joo just se
Enää 10-12 viikkoo niin pikkuinen tulee viim. maailmaan *plur* ja just vähä aikaa sitten tuntu et on kevät ja tulin raskaaksi.. Vähänkö aika menee nopeeta. *hihu*

Eilinen iltama Ellin kanssa kun sai juoruilla kaikesta, mm. joulusta *hih*
Kulta joka imuroi ja vei roskat yllärinä ja broidin uutiset *jiihaa*
lunake

Posts: 800

#21813 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

äm, 21.9.2006 08:27:
---
niomic, 20.9.2006 21:21:
---
äm, 20.9.2006 20:20:
Ostin tuoksukuulia imuriin *sydän*

---


Haha, *ttu noi on kyl turhia. Ostin itse niitä ihanilta vaikuttavia laventelikuulia ja ne tuoksu just about sen ajan ku heitin ne ympäri lattioita ja imuroin - mitään erikoisempaa jälkituoksua ei kyl jääny ja heitin kuitenkin lopulta sen kokonaisen 5e tuubin imuroitavaks :)

Ehkä mun myllys on vaan huono ilmanvaihto pussin suhteen tai sit noi on ihan bs:ää :(

---


Joo, konttasin illalla imurin perässä, eikä sieltä mitään tuoksuja tullut.

*dissaa*



Huhuu kuullut, että kun laittaa vaniliinisokeria tyhjään pölypussiin ni saa mukavat aromit. *hymy*

--
Hedelmällisyys on påp!

Sinza

Posts: 2,227

#21814 • • Sinza
Oijoi... Nyt alko jänskättää. Mennään sunnuntaina yhen ainakin paperilla tosi kivalta vaikuttavan ja kohtuuhintasen (no c'mon mikä täällä pk-seudulla muka olis kohtuuhintasta *justjoo*) asunnon esittelyyn! Tosin huomenna on jo yks esittely sinne, et tietty ne jo ottaa sen.. *poks*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Verano

Posts: 4,649

#21815 • • Verano Merituuli
Onpa kerrassaan mukava päivä ^____^
RiD

Posts: 2,817

#21816 • • RiD Nukemi
Weeds on ihan loistava sarja <3

--
*super* *possu*

Silkki

Posts: 116

#21817 • • Silkki - feeling so distant -
Päivän *jiihaa* on se ettei ole 3vko tullu nukuttua kuin keskimäärin 5-6h / yö.. no kyllä se Melkein riittää.. anyway, viimeyön pääsin nukkuu jo 3 - 4 aikoihin.. joten untakin sai sen 3-4h :) Joten päivä on menny sit kahvi/ed/väsymys ... TiredWired sekopääololla eli aika happy fiilis *hihu*
Inferno@Tre

Posts: 678

#21819 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kohta alkaa olla muuttoon liittyvä paperisota hoidettu *plur* Vielä kun sais varmistettua muuttopakun jostain opiskelija ystävälliseen hintaan.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avatar
#21820 • • Annakins Guest
Liput Amsterdamiin [check]
Uusi laukku [check]
Parempi mieli [CHECK]

*iloinen*