päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,478 views

sune

Posts: 2,096

#21823 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mun tukasta tuli tänään ihana *plur* "MÄ EN KESTÄ"

&

plyr *sydän*

--
ei kovin ihku eikä plur

RainChild

Posts: 909

#21824 • • RainChild

lunake, 21.9.2006 11:37:
---
äm, 21.9.2006 08:27:
---
niomic, 20.9.2006 21:21:
---
äm, 20.9.2006 20:20:
Ostin tuoksukuulia imuriin *sydän*

---


Haha, *ttu noi on kyl turhia. Ostin itse niitä ihanilta vaikuttavia laventelikuulia ja ne tuoksu just about sen ajan ku heitin ne ympäri lattioita ja imuroin - mitään erikoisempaa jälkituoksua ei kyl jääny ja heitin kuitenkin lopulta sen kokonaisen 5e tuubin imuroitavaks :)

Ehkä mun myllys on vaan huono ilmanvaihto pussin suhteen tai sit noi on ihan bs:ää :(

---


Joo, konttasin illalla imurin perässä, eikä sieltä mitään tuoksuja tullut.

*dissaa*

---


Huhuu kuullut, että kun laittaa vaniliinisokeria tyhjään pölypussiin ni saa mukavat aromit. *hymy*



Mä taas miettisin, et toimiskohan semmone sit et suihkuttelis pumpuliin lempihajuvettänsä ja imurois sit sen imurin sisään *slurps* voiski kokeilla ens kerral ku imuroi (ja on pumpulii)

--
Rainchild is back home

Verano

Posts: 4,649

#21825 • • Verano Merituuli
Tää duunipäivä sujui kyllä supermukavasti ja -nopeasti varsinkin verrattuna ma-ke. Tuli noita sairastuneita takaisin töihin, niin johan helpotti. Kohta pois täältä tuonne ihanaan auringonpaisteeseen ja sieltä sitten urheilemaan. Illalla saa "uuden" töllön edellisen tilalle, kuvaputki kun alkoi ryttyilemään. Ja tulee muutenkin kiva ilta :)
Avatar
#21826 • • Enkeli Guest

rose, 19.9.2006 13:28:
---
Enkeli, 19.9.2006 13:10:
Repäsin sit kunnolla ja sain matikan kokeesta 5:sen *nauru*

---


*jiihaa* Bileet pystyyn! Vähänkö oon kade, kun ite just ja just pääsin lukion matikasta läpi *igor* Mut sähän voit nyt hoitaa kaikki laskutoimitukset mun puolesta? *nauru* Tehään susta meen sihteerikkö.



I´m in *nauru*
SyndroDome

Posts: 1,103

#21827 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Kolmen tunnin päästä lähtee botski *hymy**känni*

--
Life is full of choises.

Chare

Posts: 412

#21828 • • Chare kiltti tyttö
mulle ei kannata tulla ryppyileen. mulla on nipan puhelinnumero ja meillä on yhteisymmärrys. jos joku alkaa mulle vittuileen, nipa kavereineen huolehtii ettei näin käy uudestaan. nipa on helvetin enkelien presidentti..

tutustuin häneen tahtomattani eilen. mut miks mulla ei siltikään oo kovin turvallinen olo nyt..?

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

kml

Posts: 1,142

#21829 • • kml Keyhole Markup Language
Meinasin käydä ostamassa nuudeleita kun oli vähän nuudelinälkä. En käyny, ja nyt ku tulin kotiin ni täällä odotti pitsa *sydän*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jna

Posts: 613

#21830 • • Jna
Jo 12 diaa valmiina esitykseen! Ja mä kun luulin että aloitin liian myöhään ku pitää olla valmiina tiistaiksi. Ihan hyvinhän tässä viel on aikaa! *nauru*
Piiuzki

Posts: 870

#21831 • • Piiuzki
On ollu niin rentouttava ilta oon ollu tääl yksin kotoon ja nukkunu ja katton töllöö..ei tarvi tehä mitää koulu hommii ku eilen saatii meiän ryhmätyö esitettyy ja päästii läpi *jiihaa* ja maanantaina taas kouluun vasta..
Viikonpäästä muutto *plur*
Juggis

Posts: 85

#21832 • • Juggis helsinki project ( what a fuck??)
Yksinkertaisesti ollut vaan hyvä fiilis tänään! *nauru*
lostgone

Posts: 2,493

#21833 • • lostgone
Kävin lenkillä. *joo*
Vkl ois taas yhdet tuparit. *känni*
Koulussa oli kauheesti leluja leikittäväksi. *hihu*
Törmäsin kadulla työkaveriin, jolle lainasin rahaa keväällä. Se halus maksaa takasin heti. *ding*
Sain sovittua nykyisen ja tulevan vuokranantajan kanssa muutot vaivattomasti ja saan vielä vuokratakuutkin takaisin. *jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

aurinko

Posts: 895

#21834 • • aurinko mustikkainen noitanainen
laatikkopunkku <3

ja se että kohta mullakin on ikioma omppu :)

eikä tänään tarvi tehdä enää yhtään mitään :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Jna

Posts: 613

#21835 • • Jna

mayah, 21.9.2006 20:04:
---
Jna, 21.9.2006 19:55:
Jo 12 diaa valmiina esitykseen! Ja mä kun luulin että aloitin liian myöhään ku pitää olla valmiina tiistaiksi. Ihan hyvinhän tässä viel on aikaa! *nauru*

---


Ja ku laitat fonttii viel ihan pikkusen isommalle, ni siit tulee jo 18 sivua!



Hei totta!
rose

Posts: 1,047

#21836 • • rose vakaasti epävakainen
Suvi ja suklaakeksi pelastaa illan*hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

r0n

Posts: 2,258

#21837 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Pitkästä aikaa soittelin levyjä kaikessa rauhassa ja ajan kanssa, olipas hauskaa *hymy*

--
6er reihe

larzizi

Posts: 1,661

#21838 • • Edited larzizi
Olen viimiset pari tuntia siivonnut huonetta vähän perusteellisemmin ja tehnyt tilaa lähi aikoina saapuvalle omalle koneelle *sydän*

Näyttää tuo huonekin nyt paljon kivemmalta *hymy* On kyllä tullut laatikoita siivotessa vastaan paljon sellaista, joiden olemassaolosta en edes tiennyt. Tai sellaista, jota olen etsinyt viimeisen vuoden ajan. Kaikin puolin hyödyllistä hommaa tuo siivous *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sale

Posts: 1,235

#21839 • • sale
Tutustuminen pariin uuteen ihmiseen tänään sai hyvälle mielelle tänään =)
KooKie

Posts: 4,338

#21840 • • KooKie aka. Petress Pan
Muru oli tehnyt meistä aivan mahtavan kortin, syrämiä, kuvia, kännilyriikoita... Tajusin kunnolla vasta nyt, kuinka paljon tuun oikeesti kaipaamaan sitä, kun se lähtee pois. :C Muistan kuitenkin kaikki meidän hyvät hetket ja tiedän, että niitä tulee vielä paljon lisää, joten en voi ku hymyillen pistää ton kortin seinälle muistuttamaan mua siitä. Rakastan. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!