päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,305 views

anniharha

Posts: 1,937

#34381 • • anniharha
Voe löl, jonottaessani verotoimiston puhelinpalveluun keksin tsekkaa palautuksia vai mätkyjä -topikin. Oommä sittenkin avannut sen kirjeen joskus:

anniharha, 23.4.2007 17:50:
Huh, löysin just keittiöstä kirjekuoren. Palautuksia päälle 150e! *hihu*


Oli siinä sit naurussa pitelemistä kun samaan aikaan herra asiakaspalvelija vastasikin linjan toisessa päässä. En kyennyt kertomaan totuutta vaan kysäisin asiaa silti. Nauratti niin että sanoin eka sotuni väärin *lmao*
Kylkylkyl. Sataviiskymppii, mä selviin jouluun asti sittenkin!

--
and though my words could save the world they never come out right

Siren

Posts: 826

#34382 • • Siren Seinäruusu
Kuusi ja kuusen tuoksu rappukäytävässä *sydän* Ainoo vaan et se on TAAS katkastu LATVASTA *grr**nauru*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#34383 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
vaikka tänään onkin perusnihkee maanantai, niin ainaki tämä
on viimeinen Electronic Arts -viikko! ei enää ankeita peliongelmia
perjantain jälkeen! <3

+ tänään tapaamaan uusia oppilaita, pian oon oikee opettaja! :)

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,775

#34384 • • Freja Sihteeri
VIHDOINKIN sain ton hemmetin Heinz-ketsuppipurkin tyhjäks!
Vois käydä ostaas sellasen normin putelin, eikä enää mitn "stay clean cappei".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tyeicha

Posts: 5,807

#34385 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
mun uudesta kännykästä löytyi tower bloxx [city bloxx].. *pepsodent* pienet on ilot.

--
-Tyeicha-

Freja

Posts: 8,775

#34386 • • Freja Sihteeri
Kun ystävällä on hyvä mieli, niin itellekin tulee hyvä mieli *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lostgone

Posts: 2,493

#34387 • • lostgone

Miinapiina, 26.11.2007 14:10:
mun auto ei joutunut rosvojen kynsiin *jiihaa*
viime yönä meitin parkkipaikalla oli muutamaan autoon murtauduttu / koitettu murtautua, mut ei mun *hihu*

Lujaa laatua Lada? *vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Amdi

Posts: 253

#34388 • • Amdi
Iltalenkki *joo*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Freja

Posts: 8,775

#34390 • • Freja Sihteeri
Ihan yli-ihana keittiö *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

_RixU_

Posts: 320

#34391 • • _RixU_
Askartelinpaskartelin joulukortteja *plur* Toi askartelu on ihan huippukivaa puuhaa*hihu*...ja mikä parasta niin kerranki oon tekemässä noita joulukortteja suht ajoissa ^___^
ps. tuli aik päheit vaik ite sanonki *pepsodent*
Skrapa

Posts: 157

#34392 • • Skrapa
Netti toimii taas, ei ollu ku 4,5viikkoo pois. Ja se myös et oli ihan vitun mukavat baari seissut viikonloppuna. Täl kertää ainakin muistaa kaiken tai ainakin luulen niin :)

--
No more pain, I&#039;m floating away..

Avatar
#34393 • • Muussika Guest
Kuuntelin sairaalassa makoillessani ja tuloksia odotellessani käytävällä olleen vanhan naisihmisen ja ilmeisesti tämän vanhainkodin hoitajan keskustelua. Vanha nainen kertoi, kuinka hän on ollut kahdessa eri sodassa lottana. Hän itki samalla, ja pahoitteli liikuttuneisuuttaan. Itsekin tirautin pari kyyneltä salaa.

Miksi päivän :) ? Kuuntelin vanhan naisen ja tämän hoitajan keskustelua, ja ihailin hoitajan tapaa kuunnella ja keskustella ikäihmisen kanssa. Hoitaja sai naisen nauramaankin, ja nainen kiitteli sitä, kuinka hoitajalla on huumorintaju aina mukana. Tuli lämmin olo heidän keskusteluistaan.

Harmittaa vähän, kun en ole koskaan tehnyt vanhusten parissa kunnolla töitä. Ehkä joku päivä. :)
pupuankka

Posts: 869

#34394 • • pupuankka poly-wtf?!

anniharha, 26.11.2007 15:08:
Voe löl, jonottaessani verotoimiston puhelinpalveluun keksin tsekkaa palautuksia vai mätkyjä -topikin. Oommä sittenkin avannut sen kirjeen joskus:


---
anniharha, 23.4.2007 17:50:
Huh, löysin just keittiöstä kirjekuoren. Palautuksia päälle 150e! *hihu*

---

Oli siinä sit naurussa pitelemistä kun samaan aikaan herra asiakaspalvelija vastasikin linjan toisessa päässä. En kyennyt kertomaan totuutta vaan kysäisin asiaa silti. Nauratti niin että sanoin eka sotuni väärin *lmao*
Kylkylkyl. Sataviiskymppii, mä selviin jouluun asti sittenkin!



Anni sä vaan osaat *lmao*
crissy

Posts: 1,958

#34395 • • crissy
taas pamahti mittariin vuos lisää..

mut mun syndelahja oli parhautta! Björn Borg-hajuvesi ja aaah tokio hotelin cd ( joo ikäkriisi pukkaa päälle mut toi tokio hotel o vaa nii hyvä)
Heli

Posts: 1,489

#34396 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 27.11.2007 07:43:
taas pamahti mittariin vuos lisää..

mut mun syndelahja oli parhautta! Björn Borg-hajuvesi ja aaah tokio hotelin cd ( joo ikäkriisi pukkaa päälle mut toi tokio hotel o vaa nii hyvä)



no niin! :)
rutosti onnea sitten vaan ! *sydän*

--
ei se väärin ole.

crissy

Posts: 1,958

#34397 • • crissy

H3li, 27.11.2007 08:03:
---
crissy, 27.11.2007 07:43:
taas pamahti mittariin vuos lisää..

mut mun syndelahja oli parhautta! Björn Borg-hajuvesi ja aaah tokio hotelin cd ( joo ikäkriisi pukkaa päälle mut toi tokio hotel o vaa nii hyvä)

---


no niin! :)
rutosti onnea sitten vaan ! *sydän*



dänks darlin´*plur*
tiiplis

Posts: 1,043

#34398 • • tiiplis also available in sober
Lunta sataa, tosin vihaisia pieniä hiutaleita mut lunta kumminkin *hihu*

--
italia litania nainati lailati

anniharha

Posts: 1,937

#34399 • • Edited anniharha
Mun omahoitaja on paras<3 haki taas reseptin lääkärin huoneesta mun puolesta, etten joutunut maksamaan käynnistä mitään. Iski vaan silmää ja kysyi vielä lääkärin käskystä ovenraosta, että enhän mä satu olemaan raskaana :D Muutenkin se on ihan loistava tyyppi, jaksaa olla kiinnostunut ja selittää asiat kärsivällisesti ja tarkasti, on iloinen ja kohtelee mua ihmisenä eikä vainoharhaisena potilaana. Normaalisti en joulukortteja harrasta, mut toi on niin symppis täti että voisin tehdä poikkeuksen ja kiikuttaa sille lisäks vaikka viis levyä fazerinsinistä kiitokseksi esimerkillisen asiallisesta ammatillisesta otteestaan *hihu*

Niin ja kävihän se myös etsimässä mulle tiedot apteekkien lakkoaukioloista, etten joutunut haahuilemaan ympäri kaupunkia turhaan. Vieläkin lämmittää mieltä :)

--
and though my words could save the world they never come out right

m1kk3

Posts: 5,560

#34400 • • m1kk3 no-life

anniharha, 27.11.2007 12:33:
Normaalisti en joulukortteja harrasta, mut toi on niin symppis täti että voisin tehdä poikkeuksen ja kiikuttaa sille lisäks vaikka viis levyä fazerinsinistä kiitokseksi esimerkillisen asiallisesta ammatillisesta otteestaan *hihu*


Joo, suosittelen :) Tollanen meininki on nimittäin aika helvetin harvinaista nykyään :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti