Oli siinä sit naurussa pitelemistä kun samaan aikaan herra asiakaspalvelija vastasikin linjan toisessa päässä. En kyennyt kertomaan totuutta vaan kysäisin asiaa silti. Nauratti niin että sanoin eka sotuni väärin
Kylkylkyl. Sataviiskymppii, mä selviin jouluun asti sittenkin!
Miinapiina, 26.11.2007 14:10:
mun auto ei joutunut rosvojen kynsiin
viime yönä meitin parkkipaikalla oli muutamaan autoon murtauduttu / koitettu murtautua, mut ei mun
Askartelinpaskartelin joulukortteja Toi askartelu on ihan huippukivaa puuhaa*hihu*...ja mikä parasta niin kerranki oon tekemässä noita joulukortteja suht ajoissa ^___^
ps. tuli aik päheit vaik ite sanonki
Netti toimii taas, ei ollu ku 4,5viikkoo pois. Ja se myös et oli ihan vitun mukavat baari seissut viikonloppuna. Täl kertää ainakin muistaa kaiken tai ainakin luulen niin :)
Kuuntelin sairaalassa makoillessani ja tuloksia odotellessani käytävällä olleen vanhan naisihmisen ja ilmeisesti tämän vanhainkodin hoitajan keskustelua. Vanha nainen kertoi, kuinka hän on ollut kahdessa eri sodassa lottana. Hän itki samalla, ja pahoitteli liikuttuneisuuttaan. Itsekin tirautin pari kyyneltä salaa.
Miksi päivän :) ? Kuuntelin vanhan naisen ja tämän hoitajan keskustelua, ja ihailin hoitajan tapaa kuunnella ja keskustella ikäihmisen kanssa. Hoitaja sai naisen nauramaankin, ja nainen kiitteli sitä, kuinka hoitajalla on huumorintaju aina mukana. Tuli lämmin olo heidän keskusteluistaan.
Harmittaa vähän, kun en ole koskaan tehnyt vanhusten parissa kunnolla töitä. Ehkä joku päivä. :)
anniharha, 26.11.2007 15:08:
Voe löl, jonottaessani verotoimiston puhelinpalveluun keksin tsekkaa palautuksia vai mätkyjä -topikin. Oommä sittenkin avannut sen kirjeen joskus:
--- anniharha, 23.4.2007 17:50:
Huh, löysin just keittiöstä kirjekuoren. Palautuksia päälle 150e!
---
Oli siinä sit naurussa pitelemistä kun samaan aikaan herra asiakaspalvelija vastasikin linjan toisessa päässä. En kyennyt kertomaan totuutta vaan kysäisin asiaa silti. Nauratti niin että sanoin eka sotuni väärin
Kylkylkyl. Sataviiskymppii, mä selviin jouluun asti sittenkin!
Mun omahoitaja on paras<3 haki taas reseptin lääkärin huoneesta mun puolesta, etten joutunut maksamaan käynnistä mitään. Iski vaan silmää ja kysyi vielä lääkärin käskystä ovenraosta, että enhän mä satu olemaan raskaana :D Muutenkin se on ihan loistava tyyppi, jaksaa olla kiinnostunut ja selittää asiat kärsivällisesti ja tarkasti, on iloinen ja kohtelee mua ihmisenä eikä vainoharhaisena potilaana. Normaalisti en joulukortteja harrasta, mut toi on niin symppis täti että voisin tehdä poikkeuksen ja kiikuttaa sille lisäks vaikka viis levyä fazerinsinistä kiitokseksi esimerkillisen asiallisesta ammatillisesta otteestaan
Niin ja kävihän se myös etsimässä mulle tiedot apteekkien lakkoaukioloista, etten joutunut haahuilemaan ympäri kaupunkia turhaan. Vieläkin lämmittää mieltä :)
anniharha, 27.11.2007 12:33:
Normaalisti en joulukortteja harrasta, mut toi on niin symppis täti että voisin tehdä poikkeuksen ja kiikuttaa sille lisäks vaikka viis levyä fazerinsinistä kiitokseksi esimerkillisen asiallisesta ammatillisesta otteestaan
Joo, suosittelen :) Tollanen meininki on nimittäin aika helvetin harvinaista nykyään :)