päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,223 views

eugina

Posts: 898

#43641 • • eugina YleX tt-i *sydän*
koulu loppu tänään ja nyt on neljän päivän "kesäloma" ennen työharjottelun alkamista..!*iloinen*

tänään...*känni* ku viel aurinko jostain tulis...

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Avatar
#43642 • • Muussika Guest

Late, 28.5.2009 09:11:
Nonni, koululta lähtee 12.6 mun tutkintotodistus postiin. Onhan tätä jo odotettu! *jiihaa*



Onnea puurtajalle, joka lähti kotio vääntämään lopputyötä kun muut lähti bilettämään! *hihu* Ahkerointi palkitaan. *joo*

Itse juuri heräsin ja lähden kohta takaisin töihin. Vaikka onkin vähän oksu olo, kuten pitkien öiden jäljiltä yleensä, niin tämän viimeisen yön kun jaksaa nih pääsee sitten kauan odotetulle palkalliselle kesälomalle! *plur* Ihmettelin, kun palkkaliuska näytti tänään tuplasti enemmän numeroa kuin yleensä, mutta saanpa siis lomarahatkin jo tähän samaan syssyyn kun unohrin pyytäneeni niitä jo nyt. :) Tuli melkeen rikas olo! :D
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#43643 • • Aurinkoneiti
Kauniit kukat, hulluttelu, nauru, vapaus olla oma itseni
Euphoria

Posts: 542

#43645 • • Euphoria 4 everyone
Mökille huomen ja sit toi mieletön kelikin siihen päälle!*sydän*
Avatar
#43646 • • Edited jukebox Guest
ehkä tätä pitäis kategorioida otsikolla: xD tahi :'( mene ja tiedä? "anyway.."

henna kalinainen, -salarakas, povipommi, "bilehirmu" ja tosi-tv-tähti (lue: big brother).

antaisin madonnalle ja britneylle
-'mä oon tosi innoissani tästä illasta, tulee oikeesti olemaan tosi hauskaa. viimeksi, kun olin ulkona, kaksi naista tuli pyytämään rintoihini nimmareita. siitä on tullut ihan yleistä. miehet pyytävät taas mahaan. oli suorastaan kilpailu, kuka saa tanssia mun kanssa. tänään ky:llä oli alex kunnari soittamassa, se on niin hyvä.
musta tulisi hyvä dj, näyttäisin samalla hyvälle siellä kopissa. miespuolisille dj:lle ei anneta sellaisia kriteereitä, niiden ei tarvitse näyttää hyvältä. jos olisi sekin puoli kunnossa, niin aina vaan parempi paketti.
kävin moscow -klubilla katsomassa silloin, kun oli ne naked dj:t soittamassa. hyvä meininki. kiva, ne tanssijat olivat varmaan lesboja, hiplas mua ja antoivat skumppaa. mut ne kaikki näytti tosi hyvältä. voisin miettiä antavani britneylle tai madonnalle, mutta noi ihan normaalit stadin lesset ei kelpaa, joten tyydyn miehiin.'

-lähde: kaupunkilehti metropoli., 5/09.

...siis ei jumalauta että meinasin tukehtua leipääni, kun ks. osio osui silmiin. mistä helvetistä näitä henkisesti mädäntyneitä ihmisen irvikuvia sikiää????? *eikä*
cletus

Posts: 369

#43647 • • cletus
rankka työviikko takana.aah. loppu viikko taas ihanasti vapaata. kerkee paikat kuntoutua taas ens viikon työrupeamaa varten. iloisuutta lisää toi kun kotiin pääsin nähdä koiruli vastassa kotiovella yhtä iloisena kuin aina.*nauru*
Late

Posts: 3,441

#43648 • • Late team Lasse

Vampyrella, 28.5.2009 17:29:
---
Onnea puurtajalle, joka lähti kotio vääntämään lopputyötä kun muut lähti bilettämään! *hihu* Ahkerointi palkitaan. *joo*



Kiitos, kyllä se alkoi olemaan aikakin saada tuo valmiiksi. *hihu*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#43649 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

jukebox, 28.5.2009 22:38:
Kalinaisen käsittämätön teksti..



Ei hyvää päivää! Aamun totaali repeeminen! *nauru* Mitä tähän nyt voi sanoa?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lauruska

Posts: 821

#43650 • • Lauruska nihkee
En saanut yöllä unta, ja päätin nousta sitten hetkeksi valvomaan. Siivoilin vaatteita kaappiin ja tein eväitä ja kaikkea muuta arkista ja tuntui, että olisin herännyt jostain horroksesta. Tuli aivan älyttömän hyvä fiilis yhtäkkiä, monen viikon tai jopa kuukausien jälkeen.

Aamulla kello herätti kello 7:15 ja jostain ihmeen syystä olin aivan pirteä ja lähdin töihin. Olen tämän viikon muina päivinä aloittanut työt aikaisintaan kello 10 jälkeen, kun on jotenkin ollut niin hankala nukkua ja muutenkin masentanut/ahdistanut. Ihana olo tänään, ihana hyvä päivä kaiken tän mustan keskellä. Tätä tarvitsinkin todella. *puuh*
UnityF

Posts: 15,721

#43651 • • UnityF joo just se
Broidi lähtee sittenkin japaniin! *jiihaa*
Nyt on lennot ym maksettu ja hänen pitkä unelma toteutuu. *hihu*


Varoituksen hönkäys:
Kannattaa oikeesti miettii mitä ostelee netistä luottokortilla kun broidilta varastettiin netinkautta sen kortin nro ja vingutettiin 1500e. Koska hän ei huomannu sitä kun kortti oli kokoajan kuitenkin lompakossa ja hän meni hoitaa pankkiin muita asioita niin ei ollu kivaa huomaa 1500e laskun joka oli jo erääntymäs. Broidi joutu itse maksaa ton summan 3kk sisään et luottotiedot ei menny.
Tekijästä ei oo luonnollisesti tietoo ja harvemmin noi kai jääkään kiinni.
Broidille ei korvattu tota summaa koska hän ei ollu sulkenu korttii heti kun se nro oli varastettu.. *dissaa* Ihan kun se joku nyt tuliskin sanomaan "hei mä käytän nyt sun korttii" *justjoo*
Sit ihmetyttää kun kortin raja on 1000e niin miten sil on 1500e pystyny vinguttaa, eikö asiakkaan käyttämä korttiraja olekkaan muuta kuin lumeena siinä? *grr*


Mut nyt toi hässäkkä on maksettu, vaikka omasta pussista ja niin lomapläänit pääsee käytiin. vähänkö oon iloinen toisen puolesta et pääsee matkalle, kun toi laitto sen verran pari kk sitten sapettaa.


*plur* & Kia saa (minä saan *pepsodent*) niin ison totoro pehmon. *plur*
Avatar
#43652 • • jukebox Guest

Super-Kerttu, 29.5.2009 07:14:
---
jukebox, 28.5.2009 22:38:
Kalinaisen käsittämätön teksti..

---

Ei hyvää päivää! Aamun totaali repeeminen! *nauru* Mitä tähän nyt voi sanoa?


joo-joo, siis aivan hirveetä usvaa.
mä hajoon VIELÄkin, kun ks. luen. *lmao*
mut hei: sentään pääsit "vähällä" (sikäli tuota ilmaisua nyt tässä yhteydessä uskaltaa käyttää?) sitä perskuonaa, kun sattuu jo mainitussa painoksessa valumaan 2,5 sivun edestä. tuon kaltaiseen nolouteen, lööppien TUHLAUKSEN osilta ja vieläpä ilmaisjakelun kohdalla kykenee vain kotimainen toimitus, joka jo sinällään kertoo karua kieltään lähes masentavasta mukahauskasta tätä tyhjänpäiväistä aikaa elettäessä.
Syder

Posts: 2,255

#43653 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

jukebox, 28.5.2009 22:38:
-klip kalunaisen teksti-


ROFLWAFFLES :DDDDDDD

--
Divida et impera.

Avatar
#43654 • • jukebox Guest

Syder, 29.5.2009 09:35:
---
jukebox, 28.5.2009 22:38:
-klip kalunaisen teksti-

---

ROFLWAFFLES :DDDDDDD


tosta ei pane paremmaks enään muu ku: örvelökännisten turistien karaoke ulvominen purkeli suupielistä valuen. *lmao*
Minnalilla

Posts: 418

#43655 • • Minnalilla
apuvaapuva, mua jännittäää.... Perhosia vatsassa! *pepsodent*

.. mut hyvästä syystä.

MÄÄ VALMISTUN!! *plur*

--
tilulileii!

eugina

Posts: 898

#43656 • • eugina YleX tt-i *sydän*
Kesä alkaa nyt sit tästä..*hymy*

mut on kyl vähän "haikee" fiilis ku pitää jättää p-k seutu kesäks, työharjottelupaikka kun on muualla..jää klubbarikin vähemmälle kesäks, mut syksylllä taas pääsee takas kouluu..*justjoo* sanoiks mä ton..


ehkä tää biisi kuvaa tänhetkisiä tuntemuksia...
http://www.youtube.com/watch?v=-c1uGaxSBHk *sydän*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

hemuz

Posts: 2,178

#43657 • • Edited hemuz kätevä emäntä

UnityF, 29.5.2009 09:21:
Sit ihmetyttää kun kortin raja on 1000e niin miten sil on 1500e pystyny vinguttaa, eikö asiakkaan käyttämä korttiraja olekkaan muuta kuin lumeena siinä? *grr*



Jos se laskutuskausi on vaihtunut siinä välillä....?

Eiku joo...mihkäs se siitä nollauuu jos ei oo mitään maksanu...
pirpeli

Posts: 5,533

#43658 • • pirpeli
Työpaikkaruokalassa oli namia gulassikeittoa, kolmea eri salaattia sekä jälkkäriksi omenakiisseliä. Nyt jaksaa taas :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#43659 • • Annakins Guest
Sain lipun Tori Amosin Lontoon keikalle *hihu*
Verottaja

Posts: 1,174

#43660 • • Verottaja no-life / luuviulu
Noin, taas yks tutkinto suoritettu.
Nyt oon myös merkonomi :)
vielä ku löytäs töitä

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.