päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,894,380 views

onni3mk

Posts: 3,973

#40761 • • onni3mk Onni on.
Mun uus kone on käynnissä! Jeij! *iloinen*

--
Onni on.

alphamagic

Posts: 3,628

#40762 • • alphamagic

alphamagic, 3.10.2008 19:33:
Haahaah huomisen horoskooppi:

Elokuviin, teatteriin, tansseihin, huuhaailtaan. Mars matkaan. Tee jotakin ja lähde jonnekin. Elämä tarjoaa sinulle jotakin kivaa yllätystä, mutta vain mukavassa seurassa.

Huomenna on siis hyvä päivä :) :D



uuh no näköjääääään<3<3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Sand3

Posts: 1,157

#40763 • • Sand3 satuolento
Olen tänään ja osaksi eilen ollut oman elämäni supersankari *nauru* tai lähes. Mutta siis eka yövuoro takana ja meni ihan kivasti, sit murun luokse kuuntelee sen tuhinaa *sydän* ja iltapäivällä kävelin sen luota kotiin (matkaa huimat 10km) *super*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Yonna

Posts: 372

#40764 • • Yonna
Mun myskihärkä tölttiponi, on se vaan ihan mieletön*sydän*
Marjo

Posts: 1,796

#40765 • • Marjo pupuTupuna

Hyzenthlay, 4.10.2008 14:44:
---
Marjo, 3.10.2008 21:01:
Multa kysyttiin tänän Alkossa papereita. *plur*

---


mä oon huolissani siitä et multa ei kysytty. Ei alkossa eikä kaupassa *igor* näin se rupsahtaminen alkaa..



Usko pois, kyllä ne taas joku päivä kysyy, kun sitä vähiten odotat. *hihu*
Janisa

Posts: 2,226

#40766 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulla on ollut tanaan niin taydellinen, ihana ja mukava paiva mun kolmen parhaan tyttokaverin kanssa (huom. "erikseen") *plur* Ensimmaisen kanssa kaytiin aamulla yhdessa joogassa ja sen jalkeen aamupalalla seka siihen paalle viela shoppailee. Toisen kanssa kaytiin iltapaivalla kavelee ja sen jalkeen ihasteltiin muutama tunti hanen kaksikuukautta vanhaa vauvaansa. Ja kolmannen kanssa valmistettiin (tai siis mina valmistin, niinkuin yleensa...) illallinen jonka jalkeen painuttiin elokuviin.

Ma niin rakastan naita naisia. Yhdessa ja erikseen. *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

SyndroDome

Posts: 1,103

#40767 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Janisa, 5.10.2008 04:45:
Mulla on ollut tanaan niin taydellinen, ihana ja mukava paiva mun kolmen parhaan tyttokaverin kanssa (huom. "erikseen") *plur* Ensimmaisen kanssa kaytiin aamulla yhdessa joogassa ja sen jalkeen aamupalalla seka siihen paalle viela shoppailee. Toisen kanssa kaytiin iltapaivalla kavelee ja sen jalkeen ihasteltiin muutama tunti hanen kaksikuukautta vanhaa vauvaansa. Ja kolmannen kanssa valmistettiin (tai siis mina valmistin, niinkuin yleensa...) illallinen jonka jalkeen painuttiin elokuviin.

Ma niin rakastan naita naisia. Yhdessa ja erikseen. *sydän*



Hehe tuli niin mieleen sinkkuelämää sarja tosta *hymy* kaupunkikin vielä täsmää! Mutta kiva päivä vissiin oli *hihu*

--
Life is full of choises.

kinderi

Posts: 1,783

#40768 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Olen löytänyt ihmisen,johon voin luottaa kuin sateeseen Suomen kesässä *plur*
Tämä ihminen on aivan ihana,kuuntelee murheita ja nauraa mun tyhmille jutuille *sydän*

Kiitos Leena *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#40769 • • gnomex Guest
Uusi elämääkin isompi telkku *plur*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#40770 • • Aurinkoneiti
Löysin takin taskusta karkkia sekä kadonneen vuorikristallikorun rapusta. Myös yksi oivallus omasta elämästä.
Avatar
#40771 • • Sunshine^82 Guest
herkuttelupäivä! *slurps*

hot rodeja, dippiainekset, karkkii, jäätelöö, hornetteja, riisiä...

*possu* *hymy*
Avatar
#40772 • • Lilly Guest
kiva viikonloppu *sydän*
katrihana

Posts: 127

#40773 • • Edited katrihana
Oma pieni koti, OlliS - Aurea Mediocritas September 2008, 18 kynttilää, Pizza, Lasi viiniä, Rakkaat ihmiset.


*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Quakey

Posts: 692

#40774 • • Edited Quakey
tajusin minkä takia mun kaveri on vaahdonnu tosta grandia 1 pelistä siitä asti ku se tuli kauppoihin ^_^
wiwi

Posts: 1,575

#40775 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Puhdas koti. Rauhallinen, kiva viikonloppu. Parin tunnin kävely ihanassa syysilmassa, korvat tosin meinas jäätyä kun oli niin raikas tuuli. Löydettiin kivoja reittejä vantaanjoen liepeiltä ja viikin luonnosuojelualue. Ihanaa! Ei vituta yhtään niin paljon asua Helsingissä enää. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#40776 • • Freja Sihteeri
On kotonakin ihan kiva olla :)
Todella muksa pitkä viikonloppu takana, tuli rentouduttua ja nauttia hoidoista :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#40777 • • sapeli jokukukamikä?
Oli näköjään taas hyvä viikonloppu kun ei meinannut tänä aamuna muistaa että mitäs ohjelmia oikein pitikään käynnistää että pääsee tekemään töitä... *nauru* Paljon nukkumista ja rentoutumista ja kivaa tekemistä - ja bileistä väliviikonloppu. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#40778 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hirmu mukava viikonloppu takana.

Perjantaina käytiin katsomassa mun siskopuolen pientä 1,5 viikon vanhaa poikaa. Ja miten, joku voikaan olla niin pieni?! *plur* *sydän*

Lauantaina mentiin Kotkaan juhlimaan äitini 60-vuotis synttäreitä. Eikä olleet sit mitkään tylsät ja kuivat bileet! *nauru* oli tosi mukava nähdä sukulaisia pitkästä aikaa. Ja ihan tiedoksi nää kuuskybäset kesti sunnuntai aamu puol kasiin..*nauru* *ding* Ite olin kyllä jo yhdeltä nukkumassa, mut jotkut urheat vanhukset jakso bailaa läpi yön.. Ihana suku! *sydän*

Eilen sit kotiin pikku kanuunassa. Käytiin vielä Elleniä katsomassa, niin ihana pieni tyttö! *plur*

Ja sit, mun rakas on parasta mitä mulle ikinä on tapahtunut. Elämä Kasperin kanssa on niin ihanaa..*sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

crissy

Posts: 1,958

#40779 • • Edited crissy
Jehovantodistajanaikkoset tuli mun kanssa samalla hissillä kerrosta ylemmäs ja ne päätti dissata meidän oven:D jei!


+ et tilasin liput titi-nallen konserttiin! Pääsee ipana kattomaan!
mariq

Posts: 2,154

#40780 • • Edited mariq

alphamagic, 4.10.2008 19:01:
---
alphamagic, 3.10.2008 19:33:
Haahaah huomisen horoskooppi:

Elokuviin, teatteriin, tansseihin, huuhaailtaan. Mars matkaan. Tee jotakin ja lähde jonnekin. Elämä tarjoaa sinulle jotakin kivaa yllätystä, mutta vain mukavassa seurassa.

Huomenna on siis hyvä päivä :) :D

---

uuh no näköjääääään<3<3


Ohoh, toi piti paikkansa myös mulla lauantaina *hymy* Hyvä päivä oli *joo*

T: horoskooppi-kaima


Koko viikonloppu oli kyl oikein mainio.
Perjantaina kävin kampaajalla ja hain uuden näytön, 24'' *jiihaa*
Lauantaina oli kiva olla ihmisten ilmoilla ja vähän ostoksilla hyvän ystävän kanssa ja illalla suoritin itsehuoltoa kotona nauttien omasta seurastani ja parista cocktailista *vink*
Sunnuntaina jatkoin itsehuoltoa syvävenyttelyn merkeissä ja illalla huollon kohteena olikin sitten koti ja tuli kiva olo ahkeroinnista *hymy* Sain myös pelastettua yhen pesussa värjääntyneen paidan *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.