päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,581,170 views

NaSu*

Posts: 236

#43842 • • NaSu* psyKepossu

kindertin, 22.6.2009 23:02:
---
NaSu*, 22.6.2009 22:59:
Mä SAIN SEN KäMpäN !!!!!!!!!!!!!! Huomenna avaimet käteen ja muuTTo-hoMMiin!!!! *sydän**jiihaa**pepsodent*

---


Mun on pakko kysyä, miks ihmeessä sä kirjotat tolleen TäLLeeN?

Onnea uuden kodin johdosta kuiteski :)



KiiTos ! !

no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu... *piis* äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

ezzy

Posts: 8,060

#43843 • • ezzy Droid-pappa

NaSu*, 22.6.2009 23:13:
---
kindertin, 22.6.2009 23:02:
---
NaSu*, 22.6.2009 22:59:
Mä SAIN SEN KäMpäN !!!!!!!!!!!!!! Huomenna avaimet käteen ja muuTTo-hoMMiin!!!! *sydän**jiihaa**pepsodent*

---


Mun on pakko kysyä, miks ihmeessä sä kirjotat tolleen TäLLeeN?

Onnea uuden kodin johdosta kuiteski :)

---


KiiTos ! !

no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu... *piis* äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))



Onnea kämpästä, mut pliis lopeta toi jos näppikses ei o rikki, sulaa silmät :)
Nitta

Posts: 5,021

#43845 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Viimein hoksasin että kännykässäni on Opera mini :) eli pääsee klubbaroimaan reissun päältä :D (tosin taitaa joutua vaihtamaan dataliittymään x) Lisäksi on viimeinen työviikko ennen lomaa! Ensi viikolle tarttis keksiä jotain kivaa :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#43846 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Heli, 22.6.2009 19:21:
---
kimonoid, 22.6.2009 14:53:
työhaastattelu *plur*

---


oliko se jo/miten meni?



oli alustava puhelinhaastattelu eilen. ihan hyvin se meni,
mut en tiedä menikö tarpeeks hyvin.. ja vähän panikoiduin
ku piti myös jubailla ruotsiksi.

mut täl viikolla pitäs saada tietää, että miten kävi :)

--
dasinoaisnvs

Madda

Posts: 650

#43847 • • Madda ice-angel
Falkor- kissani jolla on maailman ihanin luonne, maailman pehmein karva ja maailman söpöimmät isot tassut <3<3<3<3

Olen erittäin tyytyväinen adoptio päätöksestäni!!!*joo*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Freja

Posts: 8,775

#43848 • • Freja Sihteeri

Madda, 23.6.2009 09:11:
Falkor- kissani jolla on maailman ihanin luonne, maailman pehmein karva ja maailman söpöimmät isot tassut <3<3<3<3

Olen erittäin tyytyväinen adoptio päätöksestäni!!!*joo*



Hyvähyvähyvä ^__^

Mun :) on toi sää, suht energinen fiilis ja kesäinen olo.. Tänään kattomaan Homojen Hommaa Manalaan, eli Stand Upia :))

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Syce

Posts: 1,649

#43849 • • Syce
Pyöräily pilvijärvelle uimaan ja chillaa... *hymy* Jaksoin hyvin 42km pyöräillä, vaikken ole yhteensä polkenut noin paljoa ainakaan viiteen vuoteen *pepsodent*
*odottelee innolla kuinka kipeä reppu on huomenna*
turquoise

Posts: 732

#43850 • • Edited turquoise e-ra2co

ezzy, 23.6.2009 00:06:
---
NaSu*, 22.6.2009 23:13:

KiiTos ! !

no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu... *piis* äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))

---
Onnea kämpästä, mut pliis lopeta toi jos näppikses ei o rikki, sulaa silmät :)



Noh... Eikö toi ole vain tapa tehdä tekstistä persoonallisempaa, mikä on pelkästään positiivinen asia? Mun puolesta pidä NaSu* oma tyylis, ei toi nyt kuitenkaan NIIN hankalaa luettavaa ole *joo* Ei oo sentään joka toinen kirjain isolla ja kaikki mahdolliset kirjaimet numeroina *piis* Musta se on jopa ihan hauska piristys, sillä en ole kenenkään muun nähnyt Klubbarissa kirjoittavan noin. Varmasti jäät siis mieleen.

Oma hymiöni: Heitin talviturkin linnunmaidossa, ruskettelin nahkaani ainakin viisi tuntia rannalla ja kaupungissa, ostin mageet aurinkolasit, kävin syömässä isän ja siippansa kanssa (tapaaminen meni kerrankin hyvin), naapuri sanoi että on mukavaa että he ovat saaneet hyvän seinänaapurin (minut *jeesus*) , ja painoakin tippunu kilosen verran viime viikosta. Seuraavana ohjelmanumerona juoksulenkki *hymy*

Edit. Okei, toi "linnunmaito" oli vähän liioiteltu.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Tytti

Posts: 126

#43851 • • Tytti
Loistava sää, tulevan viikonlopun Fallout, vajaan parin viikon päästä Konemetsä ja osallistumisen varmistuminen Lasipalatsi Design Marketsiin 5.-8. elokuuta!

Eli tiedossa pajalla ahkerointia ja siinä sopivasti välissä mahtavia hengähdystaukoja :) Jännää!
Lyylikki

Posts: 2,975

#43852 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Syce, 23.6.2009 18:17:
*odottelee innolla kuinka kipeä reppu on huomenna*



REPPU *ding* Eiköhän huomenna oo kipeempi toi peppu kuitenkin *vink*
Avatar
#43853 • • jukebox Guest
tuli rahat tilille päivää odotettua aiemmin ja taas jaksaa tovin. *plur*
NaSu*

Posts: 236

#43855 • • NaSu* psyKepossu

sativa, 23.6.2009 19:27:
---
ezzy, 23.6.2009 00:06:
---
NaSu*, 22.6.2009 23:13:

KiiTos ! !

no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu... *piis* äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))

---
Onnea kämpästä, mut pliis lopeta toi jos näppikses ei o rikki, sulaa silmät :)

---


Noh... Eikö toi ole vain tapa tehdä tekstistä persoonallisempaa, mikä on pelkästään positiivinen asia? Mun puolesta pidä NaSu* oma tyylis, ei toi nyt kuitenkaan NIIN hankalaa luettavaa ole *joo* Ei oo sentään joka toinen kirjain isolla ja kaikki mahdolliset kirjaimet numeroina *piis* Musta se on jopa ihan hauska piristys, sillä en ole kenenkään muun nähnyt Klubbarissa kirjoittavan noin. Varmasti jäät siis mieleen.




Hey KiiTz!!! ootkin ehK aiNoo joKa ei vaLita siit et toiset tekee eritavaLLa! :))) kaikiLLe hei *piis*

ja oma päivän ihana hyvä uuTinen! avaiMet uuTeen hiMaan!! JEAH

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Madda

Posts: 650

#43856 • • Madda ice-angel

Paperino, 24.6.2009 02:00:
---
Madda, 23.6.2009 09:11:
Falkor- kissani jolla on maailman ihanin luonne, maailman pehmein karva ja maailman söpöimmät isot tassut <3<3<3<3

Olen erittäin tyytyväinen adoptio päätöksestäni!!!*joo*

---


Pics or stfu! ;) On aina kiva nähdä päivää piristäviä sööttejä kissoja, varsinkin sen jälkeen kun oma kissaneitimme kuoli viime syksynä :'(



Laitetaan asap=)

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

xl8r

Posts: 2,227

#43857 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Tänään: Faith No More!

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Freja

Posts: 8,775

#43858 • • Freja Sihteeri
Maanantaina puistoilua, eilen Stand Upia, tänään Faith No More, huomenna leffaan, perjantaina chillailua, lauantaina Priden kulkue ja puistojuhla! Puhumattakaan koko viikon auringonpaisteesta ja loistosäistä!

Aika muksa viikko, etten sanois *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Birgie

Posts: 1,311

#43859 • • Birgie Kikati
Pyöräilin eilen Itikseen ja kettinki lähti Kulosaaren kohdalla. Ensin yks nainen pysähty auttamaan ja sen jälkeen yks mies, joka sai laitettua sen takasin paikoilleen. Pelasti päivän! *hymy* Onneksi näitä kivoja auttavaisia ihmisiä vielä löytyy.

Toisen kerran lähti kettinki vielä takasintullessa Hakaniemessä, mutta _onneksi_ kukaan ei tullu auttamaan ja osasin jo itekkin laittaa sen paikoilleen...


Maanantai hietsussa, eilen pyörälenkki + treeni, tänään treeni, huomenna puistoilua + leffa, perjantaina treeni + LOMALOMALOMA *iloinen* Ja sitten lähtö joko Ouluun tai Naantaliin viikonlopuksi.

Ja vielä samaan syssyyn viikon :(
Siskon tytölle tehtiin aivokasvaimen sädehoito pääsiäisen jälkeen, ja eilisissä magneettikuvauksissa todettiin että kasvain on kasvanu 3 vkossa entisiin mittoihinsa ja nyt eletään päivä kerrallaan. Maksimissaan viikkoja jäljellä tällä ihanaisella 3v tytöllä *nyyh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Late

Posts: 3,441

#43860 • • Late team Lasse
Kroppaan koskee kivasti urheilusessioiden jälkeen. *uros*