päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,622,321 views

nomic

Posts: 4,120

#43801 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Se toimii. :) Ja pieni pudotus: 32000 -> 0~8 *sydän*
Ja lapsista ei tullut teurastajia tai tuomareita. Ne on vai lapsia.
Avatar
#43803 • • Säty Guest
3h päikkärit! *plur* Huomenna jaksaa sit tehä duunia. *joo*
Santutar

Posts: 405

#43804 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Now it's official... Tampester, here I come *hihu*
anniharha

Posts: 1,937

#43805 • • anniharha
Päivän öbaut ainoa :) oli postilaatikon sisältö. Pikkusiskon yo-kuva ihanalla takatekstillä sai kyyneleet silmiin ja sen synttärilahjaks lähettämät geelipohjalliset osuivat sopivasti uusien korkkareiden sisäänajovaiheeseen.

Pikkusisko <3

--
and though my words could save the world they never come out right

Funktion

Posts: 1,720

#43806 • • Funktion over 9000
Parempi puolisko tulee tänään parin viikon visiitille. :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ETJ

Posts: 1,229

#43807 • • ETJ Failed specimen
3kk:n puhelinlasku 8,68e :D
Avatar
#43808 • • opmdevil Guest
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.
Takyon

Posts: 2,945

#43809 • • Takyon Möwkö

opmdevil, 17.6.2009 17:04:
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.



Paitsi että sit se päättelee että sä oot just alkanu seurustelee, tai vaihtoehtoinen päätelmä on et sul on joka päivä uus pano :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

provision

Posts: 178

#43810 • • provision

opmdevil, 17.6.2009 17:04:
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.



Kyllä sun kannattaisi ihan suoraan pukea tuo sanoiksi tai voi iskuyritys jäädä huomaamatta.
Avatar
#43811 • • jukebox Guest

ETJ, 17.6.2009 13:27:
3kk:n puhelinlasku 8,68e :D


heh-he-hee! toi on kyllä jo helvetin HYVIN, mikä vidun "humanoidiliittymä" sulla oikein on? kaverille kans. *piis**nauru*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#43812 • • WiljamiDzay Nyypiö

opmdevil, 17.6.2009 17:04:
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.



Nopeuta toimintaa, osta kondomeita mutta myös vinkkua ja kynttilöitä ja sit kassalla ovelana "Olikos sulla mitään suunnitelmia tälle illalle? *vink*"

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Freja

Posts: 8,775

#43813 • • Freja Sihteeri
Askartelu *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#43814 • • mariq
Onpas ollu kiva päivä *hihu* Olin tosi ahkera ja sähäkkä töissä, ja nyt on uus tukka ja jääkaapissa iltalonkero *slurps* *iloinen*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#43815 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
yay, edes arpaonni kukoistaa.. neljä ilmasta sisäänpääsyä
lauantaiselle Âmen keikalle hallussa :)

--
dasinoaisnvs

Henna

Posts: 4,965

#43816 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Kesäflunssa taitaa vihdoinkin hellittää, 5h duuniii ja sit ansaitulle 5 viikon LOMALLE*aplodit**joo*
noena

Posts: 3,138

#43817 • • noena first breath after coma
Puoli viideltä alkaa loma, muutenkin saakelin hyvä aamu ja illalla on tiedossa paljon kaikkea kivaa *iloinen*

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#43818 • • pirpeli
Kahdelta(tai jopa hieman aikaisemmin) alkaa loma*jiihaa*
Mökille juhannuksen viettoon kera kullan ja ystävien*plur*
Uudet silmälasit, joilla _näkee_ ja jotka ovat iiiiiiIIIIHANAT!*iloinen*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#43819 • • sapeli jokukukamikä?
Taisin selvitä viimeisestä pahasta työsumasta ennen Juhannusta ja rentoutumista *pökr* *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

Posts: 3,973

#43820 • • onni3mk Onni on.
Pääsin työhaastatteluun!!! *super**iloinen**tanssittel*

--
Onni on.