päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,555,334 views

keijukainen

Posts: 1,599

#40781 • • keijukainen kiksumurmeli
reipas lenkki koiran kanssa auringonpaisteessa *hihu*

--
*seepla*

Jinx

Posts: 2,615

#40782 • • Edited Jinx Superfeminine
Mukava lenkki hyvässä seurassa ja auringonpaisteessa *iloinen*

--
Pyllykkä

alphamagic

Posts: 3,628

#40783 • • alphamagic
halipulaa hoidettu :D :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#40784 • • Annakins Guest
Sain tänään kaks isompaa hommaa valmiiks.
pirpeli

Posts: 5,533

#40785 • • pirpeli
Eka duunipäivä takana. Uusia asioita kauheasti, mutta jäi oikein kiva maku suuhun tosta hommasta :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#40786 • • Freja Sihteeri
Pala suklaata.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mar6

Posts: 2,178

#40787 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Jotenkin poikkeuksellisen kiva maanantai, ei vituttanut yhtään. Sai herätä kullan vierestä ja kaikki muukin meni sen jälkeen putkeen treeniä myöten *plur* Lisää näitä :)))

--
-Where there is house there is a home-

katjastina

Posts: 398

#40788 • • katjastina magnets and miracles
Työkaveri toi mulle töihin suklaapirtelön ihan muuten vaan..superkultasta:)
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#40789 • • WiljamiDzay Nyypiö
Virallinen tiiminvaihto. Hommat pysyi melkein samana kuin aiemminkin kun oon uuden tiimin hommia tehny jo melkein 3 kuukautta mutta palkka nous aika mukavasti *hymy*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Lauruska

Posts: 821

#40790 • • Lauruska nihkee
Mun Bonsaipuu on vuoden vanha ja vielä elossa!
Marjo

Posts: 1,796

#40791 • • Marjo pupuTupuna
Tää on oikeestaan jo muutaman viikon :). Eli tän syksyn ruska ja siihen yhdistettynä auringonpaiste. *sydän* Monena aamuna, kun lähtenyt tai mennyt töihin ja auringon noustessa tuijotellut vaan maisemia haltoituneena. *sydän* Jos osaisin valokuvata, niin oisin varmaan kuvannut hulluna maisemakuvia.
sapeli

Posts: 11,768

#40792 • • sapeli jokukukamikä?

Marjo, 7.10.2008 14:27:
Tää on oikeestaan jo muutaman viikon :). Eli tän syksyn ruska ja siihen yhdistettynä auringonpaiste. *sydän* Monena aamuna, kun lähtenyt tai mennyt töihin ja auringon noustessa tuijotellut vaan maisemia haltoituneena. *sydän* Jos osaisin valokuvata, niin oisin varmaan kuvannut hulluna maisemakuvia.



On kyllä ollut hienoa. *hymy* Luin Tieteen Kuvalehdestä että syksyisin on täällä pohjoisessa sinisemmät taivaat kuin muina vuodenaikoina, koska ilmakehässä kulkee paljon vesihöyryä joka saa valon siroamaan sinisemmäksi. Siihen kun yhdistetään keltaoranssit puut niin huh! *pihkassa*

Tänä aamuna oli kans upeaa aamu-usvaa sekä meidän lähipuistossa että työmatkan varrella, kivan rauhallinen tunnelma. *hihu*

Mä nyt koitan tolla mun kännykameralla jotain räpsiä mut aika heikkoa tulosta sieltä tulee... *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Marjo

Posts: 1,796

#40793 • • Marjo pupuTupuna

sapeli, 7.10.2008 14:35:
---
Marjo, 7.10.2008 14:27:
Tää on oikeestaan jo muutaman viikon :). Eli tän syksyn ruska ja siihen yhdistettynä auringonpaiste. *sydän* Monena aamuna, kun lähtenyt tai mennyt töihin ja auringon noustessa tuijotellut vaan maisemia haltoituneena. *sydän* Jos osaisin valokuvata, niin oisin varmaan kuvannut hulluna maisemakuvia.

---


On kyllä ollut hienoa. *hymy* Luin Tieteen Kuvalehdestä että syksyisin on täällä pohjoisessa sinisemmät taivaat kuin muina vuodenaikoina, koska ilmakehässä kulkee paljon vesihöyryä joka saa valon siroamaan sinisemmäksi. Siihen kun yhdistetään keltaoranssit puut niin huh! *pihkassa*

Tänä aamuna oli kans upeaa aamu-usvaa sekä meidän lähipuistossa että työmatkan varrella, kivan rauhallinen tunnelma. *hihu*

Mä nyt koitan tolla mun kännykameralla jotain räpsiä mut aika heikkoa tulosta sieltä tulee... *hmph*



No mä kattelinkin tänä aamuna, kun taivas oli niin sininen ja kirkkaan keltasen puut sitä vasten näytti mielettömän upeilta. *sydän*

Ja joo, itsekkin ottanut kännykän kameralla muutaman aika säälitävän kuvan, kun on ollut pakko ikuistaa. *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#40794 • • Freja Sihteeri
html-koodit! *sydän*
riemulla ei ollu rajaa ku duunikaverin kaa keksittiin noiden toimivan yhes tärkees työkalus. Voi helmee!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#40795 • • Sunshine^82 Guest
kahvia ja housee *hymy* *nuotti*

ja arska paistaa! *plur*
nomic

Posts: 4,120

#40796 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kokeesta vitonen, vaikka luulin sieltä tulevan paljon huonompi. ^^
Jinx

Posts: 2,615

#40797 • • Jinx Superfeminine
Hymylit *plur*

--
Pyllykkä

J Raninen

Posts: 950

#40798 • • J Raninen
Joku soittelee huilua naapurissa. Biisivalinnoista tuli mielikuvaks Lisa Simpson, mutta kepeämmällä otteella :)
anis

Posts: 2,451

#40799 • • anis
Varasin ittelleni hoidon laavakiviterapiaan*plur*. Ei malta odottaa! Sit huomenna EasyXyclingiin Elixiaan kavereiden kanssa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Takyon

Posts: 2,945

#40800 • • Takyon Möwkö
Mä olen asunu tässä kämpässä reilu kaks vuotta. Tänään mä sain vihdoinkin hommattua yhden perkuleen kaapelin (2xRCA > 3,5mm) jolla saan äänet tuolta vahvistimelta myös koneelle päin. Eli pystyn vihdoinkin jatkamaan vinyylien digitoimista ja jospa vaikka innostuisin soittelemaankin levyjä uudelleen ja vaikka jonkun setinkin vääntämään ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.