päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,650,688 views

Avatar
#39901 • • Taika Guest

aurinko, 8.8.2008 09:22:
---
Miinapiina, 8.8.2008 08:48:
nää ilmat *hihu*
syksy *sydän*

---

Mie tykkään kans! *sydän*


syksy*sydän*
mulle syksystä alkaa aina "uusi vuosi", tuntuu että tuon sateen mukana pyyhkiytyy mielestä kaikki viime vuonna tapahtuneet ikävät asiat pois ja kaiken voi taas aloittaa ns. puhtaalta pöydältä*hymy*
Nelli

Posts: 127

#39903 • • Nelli
Kiva viikonloppu tiedossa: tänään kavereiden tuparit, huomenna äitin ja siskon kanssa ostoksille ja sunnuntaina kakkukahvit kavereille synttäreiden kunniaks. Siinä välissä sitten yhen ylivilkkaan hauvan hoitoa. *sydän*

Keskiviikon Päivän :) oli koirapuisto ja monta ihanaa koiraa & kaksi maailman söpöintä hauvavauvaa.

(Mikä koirakuume..?)
Kanifarmari

Posts: 479

#39904 • • Kanifarmari
olen korviani myöten rakastunut ihanaan lapsukaiseeni*plur*
ihanaa vain halailla ja pusutella toista!
Wiko

Posts: 185

#39905 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

., 7.8.2008 15:31:
---
Mark, 6.8.2008 17:48:
toukokuun viimeinen pvä:

rasvaprosentti = 21
paino = 84kg

tänään:

rasvaprosentti 9
paino = 79kg

*iloinen* AYES!

-M

---
Olet siis kasvattanut n. kahden kuukauden aikana n. 5,5kg lihasta, samalla kun olet dieetannut (erotus rasvattoman painon välillä toukokuun lopussa 66,36kg - nyt 71,89kg). 'Täysin oikein' treenamalla pystyy kasvattaamaan keskimäärin n. 5kg lihasta vuodessa, plus kaloreilla.

Lihasten kasvatus miinuskaloreilla on taitavien touhua. Joko olet geneettisesti tämän maan lahjakkaimpia yksilöitä, tai sitten sinulla on hyvät horkat. Osunko oikeaan, jos arvaan, että rasvojasi ei ole mitattu pihtimittauksella? Suurin osa markkinoiden vaa'oista ilmoittaa rasvaprosenttia mitatessa aivan hölynpöly lukemia.



Toi mitä sanoit rasvaprosenttimittareista on kyl aivan totta. Varsinkin jos ollaan kiinnostuneita kehon ulkoisen rasvan määrästä. Joskus muinoin kun diettailin niin kävin lopuksi mittauttamassa rasvat tuollaisella omronin rasvaprosenttimittarilla, joka antoi rasvaprosentikseni 15. Olin hieman ihmeissäni moisesta tuloksesta ja kävin siltä seisomalta mittauttamassa rasvat myös pihdeillä, joka puolestaan antoi tulokseksi 5,2, joka oli uskoakseni huomattavasti lähempänä totuutta...mutta vain ulkoisen rasvan osalta...toki kehon kokonaisrasva% voilla olla huomattavasti suurempi ja näin ollen tuo lukema 15 voi olla siinä tapauksessa lähempänä totuutta. Kyllähän kehon sisäpuolellakin on rasvakudosta, mutta yleensä ollaan vain kiinnostuneita kehon ulkoisen rasvan määrästä =)

Freja

Posts: 8,775

#39906 • • Freja Sihteeri

Freja, 8.8.2008 10:09:
Pian perjantaipulloarvonta :D



LOL, voitin *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#39907 • • sapeli jokukukamikä?

Wiko, 8.8.2008 11:59:
Toi mitä sanoit rasvaprosenttimittareista on kyl aivan totta. Varsinkin jos ollaan kiinnostuneita kehon ulkoisen rasvan määrästä.



Siis anteeksi nyt jos olen tyhmä ja tietämätön mutta mikä tässä nyt on kehon määritelmä? Jotenkin olen aina kuvitellut että iho on kehon raja, eli siten kehon ulkoisesta rasvasta puhuminen on jotenkin hullun kuuloista... *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#39908 • • Edited REivaaja Guest

sapeli, 8.8.2008 13:30:
Siis anteeksi nyt jos olen tyhmä ja tietämätön mutta mikä tässä nyt on kehon määritelmä? Jotenkin olen aina kuvitellut että iho on kehon raja, eli siten kehon ulkoisesta rasvasta puhuminen on jotenkin hullun kuuloista... *nauru*

Varmaankin tarkoitettiin vatsaonteloon kerääntyvää rasvaa. [o]Sä kyl oot sen verran ravinnosta puhunut että tiedät varmasti loput...[/o] (eiku se olikin Android*pepsodent*) Jatkakaa...
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#39909 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Freja, 8.8.2008 12:57:
---
Freja, 8.8.2008 10:09:
Pian perjantaipulloarvonta :D

---


LOL, voitin *nauru*



onnittelut! :D

meilläkin kohta sama arvonta edessä, ekalla viikolla
voitin jopa... nyt onki sitten useampi viikko ilman
palkintoja, nyyh.

--
dasinoaisnvs

alphamagic

Posts: 3,628

#39910 • • alphamagic
Koulussa on niin kiva fiilis kun on vaan 19 uutta opiskelijaa ja suurin osa vaikutti tosi mukavilta ihmisitä :) ja ekassa jaksossa miun keskiviikot on vapaita *jiihaa*
Kannatti käydä lukio vuonna nakki ja seinäkello.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sapeli

Posts: 11,768

#39911 • • sapeli jokukukamikä?

alphamagic, 8.8.2008 14:34:
ekassa jaksossa miun keskiviikot on vapaita *jiihaa*



Vähänkö luksusta! *hihu* Ja muut pänttää jotain ruotsia ja matematiikkaa siellä? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

Posts: 3,628

#39912 • • alphamagic

sapeli, 8.8.2008 14:34:
---
alphamagic, 8.8.2008 14:34:
ekassa jaksossa miun keskiviikot on vapaita *jiihaa*
---


Vähänkö luksusta! *hihu* Ja muut pänttää jotain ruotsia ja matematiikkaa siellä? *hih*



Jotain sellasta joo :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Fakiiri

Posts: 462

#39913 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Fira de Santa Llúcia. From December 2nd/3rd to December 23rd, to commemorate Sta Llúcia (December 13th). December 13th is the feast day of Santa Llucia, patron saint of fashion designers and blind people.

*lmao*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Miksan

Posts: 1,464

#39914 • • Miksan
Työt tältä kesältä ohi 25min kuluttua :)
tiiplis

Posts: 1,043

#39915 • • tiiplis also available in sober
Enää viikko jäljellä woohoo *hikoil*

--
italia litania nainati lailati

Dandi

Posts: 57

#39916 • • Dandi *sanaton*
hieronta *vink**iloinen*

--
Aliquando insanine iucundum est

paupau

Posts: 655

#39917 • • paupau Tuhma Bambi
Muutto Töölöön edessä vanhaan kämppään. Ihunaa! Pois täältä kaukaisesta lähiöstä.. No, päivän =( jos laittais ni aika vittumainen päivä kaiken kaikkiaan. Mutta enpä laita.. Mietitään niitä positiivisia mieluummin *joo*
Rubicon

Posts: 550

#39918 • • Rubicon
Tai tää on ehkä enemmänkin päivän :DDD,
mutta ripustellessani tänään pyykkiä totesin, että joukossa oli myös neljä mulle kuulumatonta vaatekappaletta.
Ahahah, poika on ovela!*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

anis

Posts: 2,451

#39919 • • anis
Sain ex-luokkafrendiltä kortin Portugalista, oli lähdössä Boomeilemaan *hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

-Santtu-

Posts: 1,965

#39920 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mamma..niin liikkistä kun se oli varannut mulle lemppari-ruokaa ja vaikka mitä jääkaappiin, kun tulinkin jo tänään, vaikka ne ite on vielä landella huomiseen*sydän*