päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,925,503 views

noena

Posts: 3,138

#39881 • • noena first breath after coma
Mulla on tänään vihdoin VAPAA PÄIVÄ *plur* *sydän* *pökr* *piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Horzi

Posts: 646

#39882 • • Horzi FINRG Recordings

nomic, 6.8.2008 19:07:
---
Horzi, 6.8.2008 16:07:
Tää olis pitäny postata jo eilen mutta sanotaan se nyt:
viimeinkin sain ajokortin!

---


Hah, tiedetään sit kuka on kännikuskina, kun sinne ilmestyn. >:j
ASIA ON NÄIN ILMOITETTU!!!!!+10!



Jeps, täähän on yleensä se uusien kuskien velvollisuus. :D
Freja

Posts: 8,775

#39883 • • Freja Sihteeri
Töissä, jee! Kävi jo nyppii kotona makaaminen, ni täällä on ihan jees olla, ihmisten ympäröimänä. Äänikin kulkee ihan kivasti, ja parin kollegan kaa tullu naureskeltua asioille.
Ihana arki *sydän* Ei ees tarvi mitää ylihienoo tapahtumaa tai jotai jalat alta vievää (vaikka ehkä jotain sellastakin saattoi olla :D), jotenkin mä vaa hymyilen kun ... vaan on. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#39884 • • Equalizer Guest
uus vuorojärjestely töis 3 viikkoa iltavuoroa peräkkäin ja sitten 1 aamu. ei aamu 6 herätyksiä*nukkuu**iloinen*
Freja

Posts: 8,775

#39885 • • Freja Sihteeri
:DDDD
voi ei. Joo, voi ei. Mh. Duunikavereil o hauskaa mun kustannuksella. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Comandante

Posts: 359

#39886 • • Comandante aka Miranda
Pääsin sittenkin Turun yliopiston yhteiskuntatieteelliseen sosiaalipolitiikkaa lukemaan. Aaaaivan vitun loistavaa, ei tarvii mennä takasin kääntämään...

--
Hooverhullu

Mark

Posts: 7,311

#39887 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

., 7.8.2008 15:31:
Lihasten kasvatus miinuskaloreilla on taitavien touhua. Joko olet geneettisesti tämän maan lahjakkaimpia yksilöitä, tai sitten sinulla on hyvät horkat. Osunko oikeaan, jos arvaan, että rasvojasi ei ole mitattu pihtimittauksella? Suurin osa markkinoiden vaa'oista ilmoittaa rasvaprosenttia mitatessa aivan hölynpöly lukemia.



No tuskinpa olen niitä lahjakkaimpia *nauru* Aineenvaihdunta on kyllä tooodella vilkas, mut joo, tuskinpa noi luvut oli muuta kun suuntaa antavat. Eioo käytetty pihtimittauksia :)

ps. en mä kyllä horkkaa syö, protskuu vaan :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#39888 • • Annakins Guest
Töissä on kivointa olla näin illalla kun muut on lähteneet jo pois (ainakin melkein kaikki).
Anselmi

Posts: 2,578

#39889 • • Edited Anselmi And sell me

Annakins, 7.8.2008 17:27:
Töissä on kivointa olla näin illalla kun muut on lähteneet jo pois (ainakin melkein kaikki).


Vielä kivempaa on kun tajuaa myös itse lähteä pois.

--
sen pituinen se

Janisa

Posts: 2,226

#39890 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ma sain mun isalta niin ihanan, upean ja rakkaudella kirjoitetun e-mailin tanaan, etta tunnen olevani maailman onnekkain tytar!

MUN ISA! *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jinx

Posts: 2,615

#39891 • • Jinx Superfeminine
Vadelmat *sydän*

--
Pyllykkä

Avatar
#39892 • • astaroth Guest
tuli kutsu asuntohaastatteluun. eli saatan päästä tästä paskaloukusta nopeammin, kuin uskoinkaan *plur*
anniharha

Posts: 1,937

#39894 • • anniharha
sussu tulee kaupunkiin jo tänään :'))))))))) puhuttiin puhelimessa tunti, voi mä muistin taas miten ikävä mulla sitä onkaan ollut koko kesän *sydän*
ja sitäkin edeltävä puhelu oli ainakin vähän huojentava, voi kun kaikki nyt kääntyis hyvin. "asioilla on tapana järjestyä" sietäis päteä tällä kertaa tuplateholla, rrrkele.

--
and though my words could save the world they never come out right

Unik

Posts: 4,117

#39895 • • Unik
Nyt-liitteen seksikysely: Yli puolet harrastanut seksiä ruokapöydällä
Julkaistu: 14:15

Juhani Mykkänen

helsingin sanomat



Jopa 58 prosenttia Helsingin Sanomien Nyt-liitteen suureen seksikyselyyn vastanneista kertoo harrastaneensa seksiä ruokapöydällä. Saman selvityksen perusteella joka kolmas haluaisi seksiä työpaikalla, neljä kymmenestä haikailee ryhmäseksin perään ja mieluiten sängyssä oltaisiin ilman peittoa valot päällä.

Heinäkuussa HS.fi:ssä tehtyyn selvitykseen vastasi lähes 11 000 suomalaista aina 16-vuotiaista seitsemänkymppisiin. Vastaajilta kysyttiin muun muassa seksinharrastuspaikoista, seksikumppaneista, erikoisimmista mieltymyksistä sekä ikimuistoisimmista seksikerroista.


Nyt tiedetään sekin, että naiset suosivat käsivarsia ohi vatsalihasten, Condoleezza Rice kiihottaa montaa miestä ja lesbonaisten unelmakumppani painaa 60–69 kiloa.

Joka neljäs puolestaan on harrastanut seksiä rasittavan ihmisen kanssa, PMMP:n Mira ja Paula ovat miesten keskuudessa tasan yhtä suosittuja ja seitsemän prosenttia vastanneista on huutanut väärää nimeä sängyssä.

paupau

Posts: 655

#39896 • • paupau Tuhma Bambi
Neljä tuntia (reilu) urheilua takana. Tsygäilyä ja lenkkeilyä.. Ylämäet otti aika koville lopussa, mutta lopussa kiitos seisoo. Paljonkohan laihduin tänään?! *iloinen* Urheilusta tulee kyllä parhaat endorfiini-kicksit *joo*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#39897 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
perjantai ja Chris Cargon keikka :)
myös eilinen shoppailurundi ja Weeds -maratoni oli ihq!

--
dasinoaisnvs

Miinapiina

Posts: 3,494

#39898 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nää ilmat *hihu*
syksy *sydän*

--
pinkki on pop!!!

aurinko

Posts: 895

#39899 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Miinapiina, 8.8.2008 08:48:
nää ilmat *hihu*
syksy *sydän*



Mie tykkään kans! *sydän*


Omat päivän hymiöiset olisi sitten perjantai ja tehopäivä töissä *iloinen*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Freja

Posts: 8,775

#39900 • • Edited Freja Sihteeri
*plur*

Mh, ainii, 4 tunnin päästä jo pois töistä *hihu*
Pian perjantaipulloarvonta :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been