päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,924,927 views

toma

Posts: 2,009

#19901 • • toma Tototoototo

äm, 19.7.2006 18:02:
Onnistuin kuitenkin pitämään pääni kiinni joka tavalla siitä, että vihaan neek... tummaihoisia.


Maijalta ihailtavaa diplomaattisuutta, mä voin vaan sanoa jotta: huh huh huh että sä olet sekaisin.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Amma

Posts: 2,383

#19902 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mun uus kullannuppu: Fujitsu Siemens S7110. Vihdoinkin. *sydän*

--
*etsiskel*

Epailija

Posts: 5,636

#19903 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 19.7.2006 23:07:
[ämmä suvaitsevammaksi-kampanja]
*Snip*
[/ämmä suvaitsevammaksi-kampanja]



Jos mun mahdolliset tulevaisuuden lapseni ikuna erehtyvät rasismiin sortumaan, niin sopiiko, että a) lainaan sinua tai b) lähetän heidät sinun luoksesi puhutteluun? :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

merqus

Posts: 1,010

#19904 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Haha! Jouduin sitten jäämään ylitöihin kun perällä rupes paineilmat tökkimään. Sain siitä ilosta ylityörahat, taksisetelin, että pääsin kotiin ja loppujenlopuks olin kuitenkin varttia aiemmin kotona mitä normaalisti *pepsodent*
Bellezaaa

Posts: 573

#19905 • • Bellezaaa Afrodite*
Olipas kiva pvä kun tuli kysyttyä töitä syksyksi...
Työnantajan vastaus oli, että kyllä töitä riittää ja taputti
viel olkapäälle ja sano et "kyl sä pärjäät Christa"
Tosi kivasti sanottu! *iloinen*
ainakin tällä alalla harvinaista työnantajalta tuo kannustus *hihu*
keijukainen

Posts: 1,599

#19907 • • keijukainen kiksumurmeli
Tuli hyvä mieli ku kulta soitti mulle töihin pari tuntia sitte *sydän*, tääl on niin yksinäistä... enää tää yö ja sit ois 3 päivän vapaat *hihu*

--
*seepla*

FAIRI

Posts: 558

#19908 • • FAIRI
olin kevyesti töis :)
ja sain dyykattuu itelleni kaapin :D

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Avatar
#19909 • • cjet Guest
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16.. *tirsk*
Jocular

Posts: 1,359

#19910 • • Jocular Janni

Cjet, 20.7.2006 08:03:
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16.. *tirsk*



Mä kans juhlistin tota tänää *hymy* Kello soi 4:50.. Heräsin vasta 6:02 täysin virkeenä automaattisesti. Tulin hitaasti bussilla ja kävelin ainaki kilsan ihastellen puluja ja lokkeja puistoissa, nauttien auringosta, hyvästä musasta.. Tällee ku joka aamu heräis.. *plur*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Dana

Posts: 647

#19911 • • Dana

Jocular, 20.7.2006 08:14:
---
Cjet, 20.7.2006 08:03:
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16.. *tirsk*

---


Mä kans juhlistin tota tänää *hymy* Kello soi 4:50.. Heräsin vasta 6:02 täysin virkeenä automaattisesti. Tulin hitaasti bussilla ja kävelin ainaki kilsan ihastellen puluja ja lokkeja puistoissa, nauttien auringosta, hyvästä musasta.. Tällee ku joka aamu heräis.. *plur*



*ding* tätä on liikkeellä.. 6.20 pärisi kello, mutta päätinkin nousta vasta tunnin päästä *hihu*
nyt "virkeänä" töissä.. hihih.*nauru*
Avatar
#19912 • • jesus Guest
Väsyttää älyttömästi taas, mutta *plur* vaan silti *hih*
mardis

Posts: 334

#19913 • • mardis Humppa-Hannele

Cjet, 20.7.2006 08:03:
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16.. *tirsk*




Mä teen tota joka aamu. *nauru*
Aina vähintään puolentunnin torkutus.

Silti kyl tänään väsyttää...

--
~Dancers have happy feet~

laite

Posts: 2,994

#19914 • • laite MastahWankah
Kimppakyytikuski myöhässä melkein 30min, joten oli aikaa kuunnella kesäistä housea ipodista ja katsella auringonnousua *sydän*
La Petite

Posts: 1,160

#19915 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mun uus työmatkakaveri eli mun *sydän* I Pod Nano *sydän*
onneks se on viel pinkki

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#19916 • • cjet Guest

La Petite, 20.7.2006 10:40:
Mun uus työmatkakaveri eli mun *sydän* I Pod Nano *sydän*
onneks se on viel pinkki



Mäki haluun.. saakohan niitä vaaleensinisenä.. *hih* En oo aikoihin omannu mitää musiikki-työmatkakaveria.
La Petite

Posts: 1,160

#19917 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Cjet, 20.7.2006 10:44:
---
La Petite, 20.7.2006 10:40:
Mun uus työmatkakaveri eli mun *sydän* I Pod Nano *sydän*
onneks se on viel pinkki

---


Mäki haluun.. saakohan niitä vaaleensinisenä.. *hih* En oo aikoihin omannu mitää musiikki-työmatkakaveria.



Ostin semmosen paketin erillisiä kumisia kuoria. Siin on viis kuorta, myös sininen :)

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#19918 • • cjet Guest

La Petite, 20.7.2006 11:04:
---
Ostin semmosen paketin erillisiä kumisia kuoria. Siin on viis kuorta, myös sininen :)



Joo-o.. *hymy* Tuolt sais näköjää omalla kaiverruksella netistä suht huokeesti.. Hitsivitsi.. nyt tuli shoppailu-into taas elektroniikkaa kohtaan.. *nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#19919 • • Edited UnityF joo just se
Tänään naistenklinikalle ja siitä tapaamaan sapsuu *sydän*

*tanssittel*
iriil

Posts: 371

#19920 • • iriil
Saatiin vihdoinkin oma pesukone käyttöön, vanha ja aika kovaääninen mutta toimii. Ja osaa lingota 40 asteessa toisin kuin alakerrassa oleva taloyhtiön pesukone. Ei enää likomärkien pyykkien kuivaksi vääntämistä! *nauru*