päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,275 views

Birgie

Posts: 1,311

#33421 • • Birgie Kikati

SyndroDome, 16.10.2007 23:11:
---
Birgie, 16.10.2007 13:40:
Tittidii, tuli kirje verotoimistosta *iloinen*
Palautuksien määrä nousi nelinumeroiseksi *iloinen*

---


Tidii tulee siis touhu tonttu *pepsodent* Mulle tulloo kans *ökkö*



Jei! *ökkö*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

T0mbstone

Posts: 728

#33422 • • T0mbstone The Process.
Öventures. Seikkailua maailman ääriin. *nauru*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#33424 • • Eccu Guest
Ystävät ja työkaverit oli kyllä tänään parasta<3
Foxmagon

Posts: 1,329

#33426 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Tein tänään ensimmäistä kertaa elämässäni yhden ompelujutun, ja täydellisesti meni *hihu*

Muutenki ihana päivä, vaik lähtiki vähän hitaasti käyntiin. *plur*

NYT TOP GEARII ->

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

sadesola

Posts: 409

#33427 • • sadesola Kettu mikä kettu
Tätä on odotettu: pateettista ulinaa,
ei kajareista vaan lavalta.

Muse on täällä. *joo*

--
KABOOM!

Avatar
#33428 • • Muussika Guest

alphamagic, 16.10.2007 21:12:
Epätoivosta voittoon, ei tää päivä nyt niin paska ollutkaan :D
Laatuaikaa kotona oman itteni kanssa, hyvää ruokaa ja musiikkia. Aina ei tarvi tapahtuu jotain massiivista, sen voisin ehkä oppia vielä.



Nimenomaan! Pienet asiat on siinä yksin elämisessä kaiken suola. Mä muistan, kun olin asunu jonkin aikaa yksikseni tässä luukussani, ja istuskelin sohvallani. Join hyvää teetä isosta turkoosista kupistani ja aurinko lämmitti varpaitani. Katselin ympärilleni ja totesin, että mun on vaan ihan hirmu hyvä olla siinä, itseni ja teekuppini kanssa, katto pääni päällä.

Kohta tulee kaksi vuotta täyteen yksinasumista tämän katon alla. On tää kyllä mulle sellanen henkireikä ja piilopaikka ollut nämä kaksi vuotta, että ikävä tulee kun elämä meidät erottaa. *sydän*
Charlotte

Posts: 303

#33429 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato

Kit^, 16.10.2007 20:24:
---
Charlotte, 16.10.2007 20:21:
Kvin tänään ostamassa lentolipun Austraaliaan*jiihaa* Enää 1kk lähtöön!

---


uuh, epis! mul on viel 2 kk aikaa lähtöö.. mut hyvää kannattaa oottaa *plur* mihin päin lähet?



Vähän ympäriinsä meinasin mennä. Tarkoituksena olis olla 5kk, mut saas nähdä riittääkö se*tirsk* Sieltä kun tuun takasin päin meen käymään vielä veljen luona filippiineillä. En malttas odottaa!*jiihaa*
Minne itse meinasit mennä? Töihin, lomalle vai molempia?
Freja

Posts: 8,775

#33431 • • Freja Sihteeri
Yhet kivat housut :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#33432 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Pomomies kävi toimistolla, palautti mieleen kuinka vähän mun oikeasti kuuluis tehdä töitä - nyt kun teen aika paljon hommia muiden puolesta ihan vaan reiluuden nimissä. Tosin lopputuloshan on se, että teen enemmän töitä huonommalla palkalla kuin muut, mutta toisaalta tämä on mun mielestä reiluinta kaikille *joo* Mut eipä oo myöskään huono omatunto jos löysäilen välillä *vink*

Ah ku ihanaa lekottelua - muistin et mä en sais pitää puhelinlinjoja käytössä jos ei ole ketään muuta paikalla vastaamaan puheluihin, eli pakon edessä minähän laiskottelen! *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#33433 • • remotion nostatus guru

Janisa, 16.10.2007 19:18:
No perskeles. Kaveri just soitti ja kysyi seuraksi Niagara Fallseille kahden viikon paasta vkoloppuna. Silla on aikomuksena juosta puolimaraton ja hotellinkin on jo buukannut.
Eli seuraneidiksi paasen. *joo*

Turhaan sita taalla kotona homehtumaan. *vink*



Foolssit o just jees. ois kiva hommaa joku saunamökki sielt yläjuoksulta...ja sit lähtee kännissä kumiveneellä kalaan, ihan pikkusen vaan xD
jusqu

Posts: 762

#33434 • • jusqu pilipalipilotti
JAHUU! Tänään saan toisen levarini *aplodit* Loppukuu meneekin sitten rahaa pihtaillessa ja makaroonia syödessä :S

--
*pupu**piis*

pupuankka

Posts: 869

#33435 • • pupuankka poly-wtf?!

Are you living the life that you want to live? Are you living a life that, at any given moment, you could look back upon with satisfaction if you suddenly realized that it was about to end? Are you living the sort of life that you would wish upon a human being, a life that is exciting and full, a life that is well spent, every minute of it? If the answer is no, what can you do in the time that still remains to you--however long or short that may be--to make your life more like the life you would like to live? For we all do have only a limited amount of time granted to us in this world--and so we should use it with this in mind.

Amdi

Posts: 253

#33436 • • Amdi
Tänää pitkästä aikaa pääs kuuntelee musiikkia työmatkalla *jiihaa*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

pirpeli

Posts: 5,533

#33437 • • pirpeli
Mua pyydettiin kirjottamaan Nuorisotutkimusseuran nettikolumniin juttu :)
Siitä tuli hyvä ja toivottavasti se julkastaan.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#33438 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
sain neljän kuukauden odottelun jälkeen taksikortin
omalla nimelläni -> ei enää selittelyjä spanglishiksi
ärsyyntyneille taksikuskeille! :)

+ eilinen ensimmäin "koulupäivä" olikin yllättävän
positiivinen kokemus!

++ tänään katsomaan mahdollista uutta kämppää! *plur*

--
dasinoaisnvs