Aloitin hyvän elämän maanantaina ja tää tuntuu menevän aivan mahtavasti
Sain äsken jopa käytyä kyselemässä mopon huoltoa tosta paikallisesta liikkeestä ja se onnistuikin yllättävän helposti ja nopeasti. Nyt on mopolle huolto tiedossa, jonka jälkeen saan myytyä sen pois ja olen sentään vähän rikkaampi o/
Progress, 3.4.2008 10:04:
ootkos sit tietoinen, että onko suomessa kukaan aiemmin edes hakenut moiseen?
miten mä voisin tietää ketkä on sinne hakenu? Joskin Suomessa ei ole ainuttakaan muuta hääkuvaajaa joka osaa ottaa dokumentaarista häävalokuvausta "taiteellisesti" (niissä standardeissa mitä [AG]WPJA:n sisään pääsyyn vaaditaan) joten vaikka hakisikin niin ei sinne kyllä pääse - tällä hetkellä.
Joskin järjestönä WPJA on erittäin tunnettu ja ainoaan laatuaan joskin siellä jäsenten tason on vaihteleva, mutta AG jaoston taso on todella kova jonka näkee nopeasti kun vain selaa siellä olevien kuvaajien kuvia.
EI JUMALAUTA!! Meidän salin avain löyty :D Oli mun sisäpelikengässä Se on ollut hukassa noin kolme kuukautta ja oltais just huomenna saatu uus! :D ja kovalla rahalla! :) Ei sitten yhtään parempaa ajotusta kyl olis voinut olla Kiitos tän päiväsen sulkismatsin niin aloin kaivelemaan tossuja ja siellähän se nykkeli kilisi
Ja sit ku aloin tossa kelaamaan, niin muistukin mieleen, että viimeks salilta lähtiessä mä sen ite sinne vielä laitoin
Vittu et voi ihminen olla lahopää. Ja tota nyklaa on sit etitty kissojen ja koirien kanssa, koko kämppä ollaan käännetty ylös alasin :D
Mikä, paljon makso, arvosteluu, miksi, minkä värinen, tuksuuks miltään, monta kulmaa, eroottinen kake? Kerro heti. Itellä ollu hakusessa jo toista kuukautta mutta kun ei ole kokemusta niin en uskalla ostaa
Steven Hoaks, 3.4.2008 21:43:
Mikä, paljon makso, arvosteluu, miksi, minkä värinen, tuksuuks miltään, monta kulmaa, eroottinen kake? Kerro heti. Itellä ollu hakusessa jo toista kuukautta mutta kun ei ole kokemusta niin en uskalla ostaa
Kannattaa ihmees ostaa, hemmetin näppärä väline. Mulla noiden vehkeiden hinta oli esteenä, mut onneks duunista sai ilmasiks koekäyttöön Topfieldin 4100:sen.
Mitä nyt Tekniikan Maailmaa ynnä muita "miesten lehtiä" oon selannu ni noi Topfieldin boksit pesee muilla lattioita ja niitä myydänki kaikist eniten, joten mutu-pohjalta suosittelisin semmosta. Ja toi tallennus on iha äärimmäisen simppeliä!
Tosiaan kaukosäädintä muotoillessa on kyllä ollut likaiset ajatukset mielessä :p