päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,851 views

larzizi

Posts: 1,661

#37221 • • larzizi
Aloitin hyvän elämän maanantaina ja tää tuntuu menevän aivan mahtavasti *iloinen*

Sain äsken jopa käytyä kyselemässä mopon huoltoa tosta paikallisesta liikkeestä ja se onnistuikin yllättävän helposti ja nopeasti. Nyt on mopolle huolto tiedossa, jonka jälkeen saan myytyä sen pois ja olen sentään vähän rikkaampi o/

Tästä päivästä on PAKKO tulla hyvä! *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Miinapiina

Posts: 3,494

#37222 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
moon onnellinen *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#37223 • • Edited Dorka Guest

Progress, 3.4.2008 10:04:
ootkos sit tietoinen, että onko suomessa kukaan aiemmin edes hakenut moiseen?


miten mä voisin tietää ketkä on sinne hakenu? *ding* Joskin Suomessa ei ole ainuttakaan muuta hääkuvaajaa joka osaa ottaa dokumentaarista häävalokuvausta "taiteellisesti" (niissä standardeissa mitä [AG]WPJA:n sisään pääsyyn vaaditaan) joten vaikka hakisikin niin ei sinne kyllä pääse - tällä hetkellä.

Joskin järjestönä WPJA on erittäin tunnettu ja ainoaan laatuaan joskin siellä jäsenten tason on vaihteleva, mutta AG jaoston taso on todella kova jonka näkee nopeasti kun vain selaa siellä olevien kuvaajien kuvia.
SyndroDome

Posts: 1,103

#37224 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
EI JUMALAUTA!! Meidän salin avain löyty :D Oli mun sisäpelikengässä *nauru* Se on ollut hukassa noin kolme kuukautta ja oltais just huomenna saatu uus! :D ja kovalla rahalla! :) Ei sitten yhtään parempaa ajotusta kyl olis voinut olla *tirsk* Kiitos tän päiväsen sulkismatsin niin aloin kaivelemaan tossuja ja siellähän se nykkeli kilisi *hih*

Ja sit ku aloin tossa kelaamaan, niin muistukin mieleen, että viimeks salilta lähtiessä mä sen ite sinne vielä laitoin *nauru*

Vittu et voi ihminen olla lahopää. Ja tota nyklaa on sit etitty kissojen ja koirien kanssa, koko kämppä ollaan käännetty ylös alasin :D

Loppu hyvin kaikki hyvin *piis*

--
Life is full of choises.

hemuz

Posts: 2,178

#37225 • • hemuz kätevä emäntä
Ulkoilu :)
Kevään ekat leskenlehdet bongattu.
Mimir

Posts: 1,366

#37226 • • Mimir Rouva Yninä
Tukka on taas pitkästä aikaa punainen *hihu*
Sointuu hyvin mun vasempaan silmään, jossa on komea punainen mustelma vielä ilmeisesti parisen viikkoa *tirsk*

--
[Wings are growing on her.]

Vexe

Posts: 1,016

#37227 • • Vexe
Sain kesäksi oman alan töitä. Tuntuu hyvälle *hymy*
ludde

Posts: 148

#37228 • • ludde Anna
Sain kesätöitä! *iloinen* Ja vielä sillei et viikonloput on vapaat eli konemetsä täältä tulllan! *plur* Viime vuonna joutu skippaa just tyhmän duunin takia :(
hemuz

Posts: 2,178

#37229 • • hemuz kätevä emäntä
Kiva päivä. Lisää tälläsiä.
Janisa

Posts: 2,226

#37230 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Veli paasi monien vaikeuksien kautta takaisin Suomeen! *jiihaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tiiplis

Posts: 1,043

#37231 • • tiiplis also available in sober
- kekekekekekekevät *sydän*
- muikea treeni *hikoil* *plur*
- huomenna on perjantai *hihu*

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#37233 • • Freja Sihteeri

antOn°, 3.4.2008 20:56:
BLUES FINAALISSA!! *piis*



Joo!

\o/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amdi

Posts: 253

#37234 • • Amdi
go blues go *jiihaa*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

merqus

Posts: 1,010

#37235 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Sain mun autopaikan kokonaan omaan käyttöön *iloinen* Nyt sit pitäis olla vähän helpompaa mennä, kulki sitten autolla tai prätkällä ^^
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#37236 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Zenni, 3.4.2008 12:34:
Ahh, uus tallentava digiboksi <3



Mikä, paljon makso, arvosteluu, miksi, minkä värinen, tuksuuks miltään, monta kulmaa, eroottinen kake? Kerro heti. Itellä ollu hakusessa jo toista kuukautta mutta kun ei ole kokemusta niin en uskalla ostaa *uuh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

KritikaL

Posts: 207

#37237 • • KritikaL Teiniprinsessa
Tajusin just, että mä olen oikeestaan aika helvetin onnellinen...

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

lostgone

Posts: 2,493

#37238 • • lostgone
Movetron & Waldo's People. *aplodit*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

asdf

Posts: 3,155

#37239 • • asdf

Steven Hoaks, 3.4.2008 21:43:
Mikä, paljon makso, arvosteluu, miksi, minkä värinen, tuksuuks miltään, monta kulmaa, eroottinen kake? Kerro heti. Itellä ollu hakusessa jo toista kuukautta mutta kun ei ole kokemusta niin en uskalla ostaa *uuh*



Kannattaa ihmees ostaa, hemmetin näppärä väline. Mulla noiden vehkeiden hinta oli esteenä, mut onneks duunista sai ilmasiks koekäyttöön Topfieldin 4100:sen. *pepsodent*

Mitä nyt Tekniikan Maailmaa ynnä muita "miesten lehtiä" oon selannu ni noi Topfieldin boksit pesee muilla lattioita ja niitä myydänki kaikist eniten, joten mutu-pohjalta suosittelisin semmosta. Ja toi tallennus on iha äärimmäisen simppeliä!

Tosiaan kaukosäädintä muotoillessa on kyllä ollut likaiset ajatukset mielessä :p

Siitä vähän kuvaa vielä:

tf4100etu_0709_19d.jpg

Rakkautta <3
jusqu

Posts: 762

#37240 • • jusqu pilipalipilotti
Aamulla ilma tuoksu ihan keväälle. Oli sellanen mukavan raikas ilma <3

--
*pupu**piis*